Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335 Ci viritys?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 315i
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2014
    • 241
    • Arctopolis

    Eikös turbon tehtävä oli vinkua/viheltää

    "..tutun turbon vihellyksen kuulen...sitä desibeli pellet koittaa ohentaa..."

    Comment

    • larippa
      Bimmer Rookie
      • Jun 2015
      • 110
      • hki



      Hurr taas mennään... kalliin kuulosta, ideoita? Omaan korvaan ei kuulosta suuttimista tulevalta ainakaan, venttiilikoneistosta?
      e90 335i AT
      JB4, MHD race flash E45, VRSF DP

      Comment

      • 315i
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2014
        • 241
        • Arctopolis

        Ei kyllä kuulosta hyvältä

        Comment

        • larippa
          Bimmer Rookie
          • Jun 2015
          • 110
          • hki

          Lämmitin koneen nyt ja ääni lakkasi... kummallisia vehkeitä ovat
          e90 335i AT
          JB4, MHD race flash E45, VRSF DP

          Comment

          • Zoppa
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2010
            • 238
            • Espoo

            Jos se ei vingu, nakuta tai rallata, niin se on rikki.
            E92 335i M-Sport -07
            EX: E85 Z4 3.0i

            Comment

            • Blitz
              BTCF Member
              • Apr 2003
              • 260
              • Helsinki

              Originally posted by larippa View Post
              https://www.youtube.com/watch?v=rJoObMd3W7k

              Hurr taas mennään... kalliin kuulosta, ideoita? Omaan korvaan ei kuulosta suuttimista tulevalta ainakaan, venttiilikoneistosta?
              Venttiilinnostinta veikkaisin.

              DIY:
              X35i N54 imuventtiilien pähkinäpuhallukset
              YV:llä lisätietoja

              Ex. E92 335i MOTIV 900 Single turbo
              996 Turbo X50
              500whp.net

              Comment

              • larippa
                Bimmer Rookie
                • Jun 2015
                • 110
                • hki

                Juu nyt on merkkiliikkeen mekaniikko kuunnellut etänä
                Vahvisti epäilyn nostimista. Kokeilen öljynvaihtoa sekä Forte-käsittelyä ja toivon parasta

                Originally posted by Blitz View Post
                Venttiilinnostinta veikkaisin.

                DIY:
                http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1080990
                e90 335i AT
                JB4, MHD race flash E45, VRSF DP

                Comment

                • Zoppa
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2010
                  • 238
                  • Espoo

                  Tuli tehtyä eka loggaus flashayksen jälkeen

                  En ainakaan itse huomannut mitään erikoisempaa tuloksissa
                  E92 335i M-Sport -07
                  EX: E85 Z4 3.0i

                  Comment

                  • BMP
                    Bimmer Rookie
                    • Jun 2003
                    • 147

                    Mikä Wagnerin intercooleri kannattaisi tilata? Saako mitään käytännön hyötyä, jos tilaa noita Competition malleja? Myös kiinnostunut kimppatilauksesta.

                    Comment

                    • Tommix
                      BTCF Member
                      • Dec 2006
                      • 5419
                      • S:t Karins

                      Originally posted by BMP View Post
                      Mikä Wagnerin intercooleri kannattaisi tilata? Saako mitään käytännön hyötyä, jos tilaa noita Competition malleja? Myös kiinnostunut kimppatilauksesta.
                      EVO II on jo pirun hyvä, Competition malleissa paino tippuu mutta koko on sama.
                      Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                      Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                      ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                      Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                      Comment

                      • BMP
                        Bimmer Rookie
                        • Jun 2003
                        • 147

                        Originally posted by Tommix View Post
                        EVO II on jo pirun hyvä, Competition malleissa paino tippuu mutta koko on sama.
                        Avo kun on niin painolla ei ole väliä ku aikamoinen möhkäle jo muutenkin kyseessä. Sillä perusteella lienee EVO 2 Performance oikea ratkaisu.

                        Comment

                        • Tommix
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 5419
                          • S:t Karins

                          Originally posted by BMP View Post
                          Avo kun on niin painolla ei ole väliä ku aikamoinen möhkäle jo muutenkin kyseessä. Sillä perusteella lienee EVO 2 Performance oikea ratkaisu.

                          Googlettele vielä hintoja vähän. Itse tilasin saksasta, nic hoikkas vissiin briteistä.
                          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                          Comment

                          • Zoppa
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2010
                            • 238
                            • Espoo

                            Tuli tänään asennettua nuo BMS filtterit, ja jotenkin tuntuu että tuo taaempi tötterö ei tahtonut mennä yhtä syvälle inlettiin kuin etummainen, eli vain siihen asti mistä inletin haitari alkaa ja tilaa oli muutenkin pirun vähän, kun taas etummaisen filtterin putki meni iletin haitarin sisään asti :think onko muut kiinnitäny asiaan huomitota asentaessa?
                            Edit: kyllä se liitosputki sinne inlettiin menee, on vaan huomattavasti tiukempi kuin etummainen..

                            Last edited by Zoppa; 15-05-2016, 18:11.
                            E92 335i M-Sport -07
                            EX: E85 Z4 3.0i

                            Comment

                            • Grandy
                              Bimmer Rookie
                              • Mar 2016
                              • 99
                              • Ristiina

                              Itselläni on tuo MHD:n stage2 ajettu sisään. Auto muuttui täysin ja kulkee aika huimasti. Nyt on muutamia kertoja antanut Misfireä 4-pytylle. Olen saanut ne poistettua ja auto käy hyvin. Sama vaiva on tullut samassa tilanteessa kun lähden kiihdyttämään päätielle, ylämäkeen, 2-vaihteella. Alkaa ahtamaan, kierrokset nousee ja samantien alkaa röpöttämään. Normaalia ajoa kestää mutta reipasta kiihdytystä, ahtoja ei kestä. Vaihdoin toisen puolan tilalle mutta sama ongelma. Lopulta vaihdoin 3:s ja 4:s-pytyn puolat keskenään ja aion tänään logata Zadadap-ohjelmalla mitä tapahtuu. Mietin vain että onko taustalla jotain muuta mikä aiheuttaa misfirejä kun tuntuu ettei tuo puolien vaihtelu auta.
                              Huomasin että -09 mallin puolat eivät käy -08 autoon heittämällä. -08 Puolassa liitinrungossa hahlo on keskellä ja lovi liittimessä mutta näissä varapuolissa, jotka hommasin on hahlo toisessa laidassa. Jouduin tuon hahlon leikkaamaan pois että sain liittimen paikoilleen..muutoin samanlainen puola fyysisesti. Hommasin puolat varalle jos matkalla tulee ongelmia ja huomasin tuollaisen eron näissä.

                              Comment

                              • miyli
                                BTCF Member
                                • Dec 2008
                                • 2089
                                • Naantali

                                Originally posted by Grandy View Post
                                Itselläni on tuo MHD:n stage2 ajettu sisään. Auto muuttui täysin ja kulkee aika huimasti. Nyt on muutamia kertoja antanut Misfireä 4-pytylle. Olen saanut ne poistettua ja auto käy hyvin. Sama vaiva on tullut samassa tilanteessa kun lähden kiihdyttämään päätielle, ylämäkeen, 2-vaihteella. Alkaa ahtamaan, kierrokset nousee ja samantien alkaa röpöttämään. Normaalia ajoa kestää mutta reipasta kiihdytystä, ahtoja ei kestä. Vaihdoin toisen puolan tilalle mutta sama ongelma. Lopulta vaihdoin 3:s ja 4:s-pytyn puolat keskenään ja aion tänään logata Zadadap-ohjelmalla mitä tapahtuu. Mietin vain että onko taustalla jotain muuta mikä aiheuttaa misfirejä kun tuntuu ettei tuo puolien vaihtelu auta.
                                Huomasin että -09 mallin puolat eivät käy -08 autoon heittämällä. -08 Puolassa liitinrungossa hahlo on keskellä ja lovi liittimessä mutta näissä varapuolissa, jotka hommasin on hahlo toisessa laidassa. Jouduin tuon hahlon leikkaamaan pois että sain liittimen paikoilleen..muutoin samanlainen puola fyysisesti. Hommasin puolat varalle jos matkalla tulee ongelmia ja huomasin tuollaisen eron näissä.
                                Yleensä misfiret johtuu tulpasta, Puolasta tai suuttimesta.
                                Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
                                Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
                                Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

                                Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
                                Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



                                Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
                                1/4 maili 11.8 / 205 km/h
                                0-200km/h 11.40s
                                100-200km/h 6,00s
                                http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

                                Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎