lomalta paluun kunniaksi "vanhojen" postauksien lueskelua...
mutta-mutta, jo edellä (melko kattavasti) läpikäytyjen E90-haasteiden listaan seuraavat lisäykset:
- etu-umpiot kerää tolkuttomasti kosteutta. Nyt on 50tkm mittarissa ja kolmannet umpiot menossa... Ekat vaihdettiin 1tkm kohdalla.
- järjettömän herkkä ohjauskulmien oikeille säädöille, varsinkin run flat renkailla.
- omituinen yksilövika: vaihteistosta 5 vaihteen synkkarengas sanoi sopimuksen irti 40tkm kohdalla . Jos olisi ollut edes 2. tai 3. vaihteen synkka, niin olisi voinutkatsoa peiliin ja todeta revittelyn riittäneen. Mutta että 5. vaihde... ei taida 318i:ssä voima riittää siihen lystiin... Tuli uusi loota takuuseen.
Ja mitä tulee E39 ja E90 vertailuun: E90 on kliffa auto kaupungissa ja pienemmillä pyrähdyksillä, mutta maantiellä E39 on ihan ehdoton valinta (vaikka oikea vertailupari taitaisikin olla E60/E90). Perusteena väitteelle: emännällä on E39 touring...
mutta-mutta, jo edellä (melko kattavasti) läpikäytyjen E90-haasteiden listaan seuraavat lisäykset:
- etu-umpiot kerää tolkuttomasti kosteutta. Nyt on 50tkm mittarissa ja kolmannet umpiot menossa... Ekat vaihdettiin 1tkm kohdalla.
- järjettömän herkkä ohjauskulmien oikeille säädöille, varsinkin run flat renkailla.
- omituinen yksilövika: vaihteistosta 5 vaihteen synkkarengas sanoi sopimuksen irti 40tkm kohdalla . Jos olisi ollut edes 2. tai 3. vaihteen synkka, niin olisi voinutkatsoa peiliin ja todeta revittelyn riittäneen. Mutta että 5. vaihde... ei taida 318i:ssä voima riittää siihen lystiin... Tuli uusi loota takuuseen.
Ja mitä tulee E39 ja E90 vertailuun: E90 on kliffa auto kaupungissa ja pienemmillä pyrähdyksillä, mutta maantiellä E39 on ihan ehdoton valinta (vaikka oikea vertailupari taitaisikin olla E60/E90). Perusteena väitteelle: emännällä on E39 touring...
Comment