oliko autos vakio ennen. minunkin pitäis mennä tossa joulukuun alussa laittamman dp ja jp4.mulla on kyllä ennestään ohjelma jo vaihdettu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i ja JB4
Collapse
X
-
Originally posted by tommi69 View Postoliko autos vakio ennen. minunkin pitäis mennä tossa joulukuun alussa laittamman dp ja jp4.mulla on kyllä ennestään ohjelma jo vaihdettu.
minun oli täysin vakio ennestään. On kovin liukasta et pääsis vähän ees nautiskelemaan. Nyt on sit saatu vähän maistaa omalla autolla tämän JB4:n tuomia tehon lisäyksiä ni on sitten varmaan aina pitkän tuntuinen talvi odotella taas kevättäTässä kohtaa masokismi on paikallaan
Missä sinulla ne laitetaan? Onko Espoossa foorumilainen jolla myös ko. setti ja muutakin? Hän laittoi minulle ja kaikki meni kivasti ja tietää hyvin näistä asioistaBMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by tommi69 View PostJep, sama kundi. Lisätehoja odotellessa nykyään tossa on 380 hp 570 nm . Varmaan pitää alkomahoolilla rupee ajaa.
Varmaan jollain viinaseoksella sitten
Ite ajan nyt vähän ainakin 30% seoksella. Tänään ajaessani töihin 45km matkan samalla nopeudella, ehkä jopa 10km/h nopeammin kuin kahdella verrokki kerralla niin keskikulutus omi 9.4l/100km (noin 100-110km/h vakkarilla paljon). Parit verrokki ajot oli aika samoilla muuttuvilla tekijöillä, mutta vauhti 90km/h tai joskus 100km/h, mutta 98 bensalla. Tämä yksi kokemus näyttää ettei tuo 30% viinaseos tasakaasullisella matkalla vienyt enempää, päin vastoin vei vähemmän polttoainetta.
Tässä vaan pohdin ja otan kommentteja vastaan et miksi ei ajais 30% viinaseoksella läpi talven? Ei se kahden pistoolin käyttö ehkä ole itselle jöiritsevä tekijä...ehkä ei vielä
Tarttis muuten käydä mahd. pian jossain penkittämässä nykytehot...kiinnostaisi... Onko suosituksia hinnan/luotettavuuden suhteen mahd. lähellä Turkua?BMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostLaitan nyt tännekin jos kiinnostaa lukemat DP & JB4 muutoksilla ja 30% E85 & map 5. Tosiaan en ole kuin 3/4 tankista vetänyt ko. seoksella ja modeilla. Niillä tuli nyt 422hv ja 630Nm lukemat.
Saas nähdä mitä itsellä keväällä näyttää nuo tehot.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Juu thänks, on kyllä lukejenkin mukaan hyvin. Ja se fiilis kun lähtee painaan pedaalia kolmesella/nelosella ja pääsee vaihtamaan vielä ni huh-huh!!! Ja siinä kohtaa on niin perkeleesti jo vauhtia et tarttis olla paremmat tiet ja liikenne poissa...
On tosiaan aika moisiakin eroja... On kyllä mielenkiintoista itsekin kuulla toisten x35i moottoristen teholukemia! Noh keväällä sit uuestaan vaikka samalla setillä tai pelkällä bensalla.BMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by tommi69 View Postaika kivat lukemat,onko sulla putsarit vaihdettu. kyllä noissa penkeissä on eroja esim st motorssin penkki on todella raju joutuu kepittää hirveesti kun taas harisella on paljon herkemmät olen käynyt subarulla aikoinaan monta kertaa.
Mitä tarkoitit putsareilla? No vastaan nyt jotakin kuiteski;-) Minulla vakio ilmanputsarikotelo, johon vaihdettiin noin 1,5kk sitten uus putsari.
No varmaan on kyl eroja penkeissä vaikka kuinka, se onki jotenkin harmi, et voi oikeen suoraan vertailla... Itselle tässä kun varmaan tulen käymään Saarisella useamminkin niin voi sitten vertailla omia tuloksia et mihin muuttuu. Ja ainakin muutamien länsi-rannikon kundien kanssa voi vertailla kun käymme siellä kerhon puitteissa kerran pari vuodessa;-)BMW i4M50
Comment
-
-
Last edited by saM5; 15-11-2014, 11:18.E91 335i xDrive
-----------------------------------------------
ex: E61 535d ¤ E30 318i Touring ¤ E61 ///M5 ¤ E91 335i M-Sport ¤ E46 325i M-Sport II Touring ¤ E36 328i M-Sport Touring ¤ E34 3.6 ///M5 ¤ E30 318is ¤ E30 327 ¤ E30 325i
Comment
-
-
Originally posted by saM5 View PostTossa tuo oman käppyrä.
JB4 (map5), DP, IC, Kartiot + 33% viinaa.. Puoli vuotta/n.10000km noilla vireillä takana ja toiminut todella hyvin, ei mitään vikojaMahtavaa. Millaiset kartiot ja IC sinulla on, mistä olet hankkinut, hinta? Olisi kiva tietää.
Varmaan mukavaa kun kaikki toimii JB4:n kanssa
Itsellä nyt kun aamulla lämpötila ollut noin +1 - +3 astetta ni antanut sen reduced Power herjan. Ilmenee noin alle minuutin kuluttua käynnistämisestä ja autolla ajo silloin kylmänä maltillista tietysti. Jos on johdon päässä niin silloin ei ole mielestäni tullut. Sitten kun moottori lämmennyt ja pysäyttänyt & sammuttanut auton ni ei tule enää takaisin. Osaisiko joku arvuutella mistä moinen?BMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by saM5 View PostTossa tuo oman käppyrä.
JB4 (map5), DP, IC, Kartiot + 33% viinaa.. Puoli vuotta/n.10000km noilla vireillä takana ja toiminut todella hyvin, ei mitään vikoja
Ihmetyttää lähinnä tuo kun speksien mukaan väännön pitäisi olla 400Nm jo 1400 kierroksella, niin tässäkin se saavutetaan vasta 2000 kierroksen paremmalla puolella.
Itselläkin ongelmana että ei ota täysiä (map1) ahtoja kuin vasta 3000 kierroksen yläpuolella. Olen sitä turbon alipainepuolta jo vähän tsekkaillut mutta vielä on hommaa jäljellä.
Comment
-
-
Originally posted by saM5 View PostTossa tuo oman käppyrä.
JB4 (map5), DP, IC, Kartiot + 33% viinaa.. Puoli vuotta/n.10000km noilla vireillä takana ja toiminut todella hyvin, ei mitään vikojaKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostOn se hurjaa ku tavallisessa siviili autossa on 450hv!Mahtavaa. Millaiset kartiot ja IC sinulla on, mistä olet hankkinut, hinta? Olisi kiva tietää.
Varmaan mukavaa kun kaikki toimii JB4:n kanssa��
Itsellä nyt kun aamulla lämpötila ollut noin +1 - +3 astetta ni antanut sen reduced Power herjan. Ilmenee noin alle minuutin kuluttua käynnistämisestä ja autolla ajo silloin kylmänä maltillista tietysti. Jos on johdon päässä niin silloin ei ole mielestäni tullut. Sitten kun moottori lämmennyt ja pysäyttänyt & sammuttanut auton ni ei tule enää takaisin. Osaisiko joku arvuutella mistä moinen?
Onhan se kiva kun painaa kaasun pohjaan kakkosella kuivalla asfaltilla, niin pito on kuin jäällä ajelis
Originally posted by brainsurgery View PostOletko logannut JB4:llä noita ahtoja? Lähinnä, että kuinka nopeasti nousevat verrattuna targettiin?
Ihmetyttää lähinnä tuo kun speksien mukaan väännön pitäisi olla 400Nm jo 1400 kierroksella, niin tässäkin se saavutetaan vasta 2000 kierroksen paremmalla puolella.
Itselläkin ongelmana että ei ota täysiä (map1) ahtoja kuin vasta 3000 kierroksen yläpuolella. Olen sitä turbon alipainepuolta jo vähän tsekkaillut mutta vielä on hommaa jäljellä.
Tuntuu omasta mielestä toimivan ihan ok.
Originally posted by Tommix View PostAika samoihin meni mun rakkineen kanssa (sama penkki) . Muuten samat virit mutta mulla ei vaan vielä tuota ic:tä ole hankittuna (talven projekti).Last edited by saM5; 15-11-2014, 18:49.E91 335i xDrive
-----------------------------------------------
ex: E61 535d ¤ E30 318i Touring ¤ E61 ///M5 ¤ E91 335i M-Sport ¤ E46 325i M-Sport II Touring ¤ E36 328i M-Sport Touring ¤ E34 3.6 ///M5 ¤ E30 318is ¤ E30 327 ¤ E30 325i
Comment
-
Comment