Se automaattinen poisto on vaan oikean vian sattuessa tosi huono juttu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i ja JB4
Collapse
X
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostSiksi kannattaakin asentaa myös JB4 backend flash, jolla saa poistettua kattien vikakoodit käytöstä
Ot, mihin tulokseen tulit niiden turbojen kanssa?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostJuu, tai sit vaan vakio ohjelmasta ne katti koodit pois, onnistuu sekin
Ot, mihin tulokseen tulit niiden turbojen kanssa?
Ajan nyt noilla. Korjataan sitten jos hajoaa
Comment
-
-
Hahasigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostJa kohta Tommix myy lisenssejäKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
ketäs N54 / JB4 guruja tulossa kalajoelle jos joku vaikka kattois minun auton logeja yms. ja kertoisi vähän missä mennään jne. ollut niin kiire töiden takia ettei ole kerennyt yhtään alkaa opiskelemaan. Ajanut vain ja hyvin on tuntunut toimivan noiden muutamien osien vaihtojen jälkeen, mutta kiinnostaisi tietää onko kaikki nyt "optimillaan" ja mitäs kaikkea vielä voi säätää.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View Postketäs N54 / JB4 guruja tulossa kalajoelle jos joku vaikka kattois minun auton logeja yms. ja kertoisi vähän missä mennään jne. ollut niin kiire töiden takia ettei ole kerennyt yhtään alkaa opiskelemaan. Ajanut vain ja hyvin on tuntunut toimivan noiden muutamien osien vaihtojen jälkeen, mutta kiinnostaisi tietää onko kaikki nyt "optimillaan" ja mitäs kaikkea vielä voi säätää.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostLaita logit tänne foorumille niin ihmetellään yhdessä. Kalajoella kaikki etanolimiehet on niin huuruissa että ei niistä mitään järkevää saa irti.
Olen nyt ajanut autoa MAP5:lla niin eikös se logita silläkin vai pitääkö se olla siinä MAP4?E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostPitää käydä ajamassa.
Olen nyt ajanut autoa MAP5:lla niin eikös se logita silläkin vai pitääkö se olla siinä MAP4?
Muistat vain vetää kolmosella parista tonnista lähelle rajoittajaa kaasu koko ajan pohjassa ja mielellään vielä vaihto neloselle ja sillä vielä jonkin matkaa niin näkee miten käyrät toipuu vaihdosta.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostLogittaa logittaa. Eihän sitä map4:llä kannata loggailla kun sit on vakioahdot käytössä.
Muistat vain vetää kolmosella parista tonnista lähelle rajoittajaa kaasu koko ajan pohjassa ja mielellään vielä vaihto neloselle ja sillä vielä jonkin matkaa niin näkee miten käyrät toipuu vaihdosta.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Oli 335i turbojen vaihdossa ja lopuksi piti kattoa obd portista jotain ,niin ei onnistnut korjaamon laitteella yhteys autoon.Korjaamokaveri heti kysyi,onko sulla joku juiceboxi estämässä.
Map nolla oli tarkistuksenkin jälkeen päällä ja senhän pitäis olla täysin bypass ilman huolia?
Onko vastaavia kokemuksia.
offtopiccina myös kysäisisin ,onko jollain tietoa turun liki liikkuvasta varmaankin 135/1M vaaleansinisestä bemarista. Edellispäivänä piispanristillä kiihdytti valoista ,kun olin paikallisen kebulan terassilla syömässä. Jumalauta,mitä siihen on tehty. Oli meinaan äänet ja sutimiset sitä luokkaa ,et lämmitti kyl mieltä kovasti Äänet muistutti jotain mekaanisesti ahdettua peliä enemmän kuin turboahdettua.Last edited by KtKtuned; 30-06-2016, 01:12.BMW 335i E90 -07
Comment
-
-
Originally posted by KtKtuned View Postofftopiccina myös kysäisisin ,onko jollain tietoa turun liki liikkuvasta varmaankin 135/1M vaaleansinisestä bemarista. Edellispäivänä piispanristillä kiihdytti valoista ,kun olin paikallisen kebulan terassilla syömässä. Jumalauta,mitä siihen on tehty. Oli meinaan äänet ja sutimiset sitä luokkaa ,et lämmitti kyl mieltä kovasti Äänet muistutti jotain mekaanisesti ahdettua peliä enemmän kuin turboahdettua.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
Comment