Originally posted by Dualfun
View Post
Lukkoperä E9X sarjalaiseen
Collapse
X
-
-
-
Sen verran vielä katsoin että wert_00 ja wert_01 arvo on 0 ja wert_02 on sitten 1 . Ihmettelin kun löytyi netin syövereistä eri variaatioita. Onko se sitten tuolla wert_02:lla päälllä ja mitä muuta sitten tarvii jos tarvii, niin kertokoot joku enemmän asiaan perehtynyt..
E91
C09_DIFF_LOCK
wert_00
wert_01
E90
C09_DIFF_LOCK
wert_01
E92
C09_DIFF_LOCK
wert_00
E90
C09_DIFF_LOCK
wert_00
Leave a comment:
-
-
Eikö harrastajaforumilla ole kuitenkin tarkoitus jakaa infoa kaikille?
Jos ei itse osaa koodata niin ei varmaan jää epäselväksi keneen voi ottaa yhteyttä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TNd View PostMielenkiinnosta aiheeseen vilkaisin 5/07 käyt.otetusta e91 320d:stä, niin mk60 löytyy C09_DIFF_LOCK ja sen alta valinnat wert_00 wert_01 wert_02 joista 00 ja 01 on päällä.
Liittyykö asiaan ? Mitä muuta pitäisi etsiä ?
C09 on "ensimmäinen" MK60 josta löytyy tuo, C03-C08 ei toimintoa ole. Mulla tietenkin C07.Last edited by Supra^; 13-02-2015, 18:17.
Leave a comment:
-
-
Mielenkiinnosta aiheeseen vilkaisin 5/07 käyt.otetusta e91 320d:stä, niin mk60 löytyy C09_DIFF_LOCK ja sen alta valinnat wert_00 wert_01 wert_02 joista 00 ja 01 on päällä.
Liittyykö asiaan ? Mitä muuta pitäisi etsiä ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by suppari View PostJos et löytänyt suoraan pääteltävissä olevaa parametriä, se on joko unbelegt tai sitten se ei onnistu laittaa lainkaan ainakaan ilman fläshiä.
EDIT: ADB:ta ei tosiaan löydy, vaikka MK60 pitäisi nyt sitten ilmeisesti sellainen olla. Katson parista muusta autosta homman läpi ja infoan tänne. Vai tuleeko pro-BMW-koodaajat lahtaamaan mut kotioven eteen tällaisen tiedon jakamisesta?Last edited by Supra^; 13-02-2015, 12:49.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supra^ View PostEDIT: Ei mitään. Katsotaan itse.
EDIT2: Katsottiin itse, mutta MK60-moduulista ei ihan heti löytynyt mitään tuohon suuntaan, tai sitten olen puusilmä. Onko tämä jonkinmoinen miljoonabisnes, vai miten tarkemmat tiedot on niin vaikea kertoa?Toki moduleita on erilaisia, mutta topicikin on E9x, eikä niissä nyt aivan hirveästi eri DSC:tä ole.
Pari epäselvää funktiota tuolla kyllä on, GMK, sekä BB_RAB?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supra^ View PostEDIT2: Katsottiin itse, mutta MK60-moduulista ei ihan heti löytynyt mitään tuohon suuntaan, tai sitten olen puusilmä. Onko tämä jonkinmoinen miljoonabisnes, vai miten tarkemmat tiedot on niin vaikea kertoa?Toki moduleita on erilaisia, mutta topicikin on E9x, eikä niissä nyt aivan hirveästi eri DSC:tä ole.
P.s. Edelleen ikävä ex-E46 Quaifea silti. Tosin eipä tuolla ole edes lunta.
Leave a comment:
-
-
Yksi uusi "sähkölukon" käyttäjä ilmoittautuu!Eilen nimimerkki Supparin kanssa koodailtiin sigun ysikakkoseen tuo ominaisuus aktiiviseksi ja hyvin pelaa! Ihan normi lukkoperän oloinen käytännössä, kuten täällä jo aiemminkin on kirjoiteltu ja osaavalta mieheltä ei vienyt kauaakaan näpytellä toimintaan! Kiitokset vielä Supparille!
Leave a comment:
-
-
EDIT: Ei mitään. Katsotaan itse.
EDIT2: Katsottiin itse, mutta MK60-moduulista ei ihan heti löytynyt mitään tuohon suuntaan, tai sitten olen puusilmä. Onko tämä jonkinmoinen miljoonabisnes, vai miten tarkemmat tiedot on niin vaikea kertoa?Toki moduleita on erilaisia, mutta topicikin on E9x, eikä niissä nyt aivan hirveästi eri DSC:tä ole.
Pari epäselvää funktiota tuolla kyllä on, GMK, sekä BB_RAB?Last edited by Supra^; 12-02-2015, 22:54.
Leave a comment:
-
-
Käsitinkö oikein että lähes kaikkiin 2000-luvun e9x sarjalaisiin saisi tuollaisen "jarrulukon"?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tomi T View PostOliko jollain heittää ohjeita / tarjota koodauspalvelua tälle "sähkölukolle"?.
Last edited by böntti; 12-02-2015, 21:59.
Leave a comment:
-
-
Oliko jollain heittää ohjeita / tarjota koodauspalvelua tälle "sähkölukolle"?
Leave a comment:
-
Leave a comment: