Originally posted by joko
View Post
Viimeisistä E46:sta löytyvä GT2260V sähköohjauksella. Menee suoraan pakosarjan laippaan (pakosarjan aukko pitää portata laipasta isommaksi jos ei halua että porrastaa). Ahtoputken lähtö on kutakuinkin samassa kulmassa ja samanlainen kiinnitys, en osaa sanoa onko samankokoinen kuitenkaan. Pakoputken lähtöä joutuu muokkaamaan orkkis V-Bandista laippaliitokseen.
Pienempi E60 525d löytyvä GT2056V-ahdin käy myös "suoraan", muuten sama kuin yllä, mutta ahtoputken lähtö eri kulmassa.
Sitten on niitä Alpinan (M47) hybridiahtimia, mutta maksaa aika hunajaa ja saatavuus huono, sekä on kooltaan jotain 1755-luokkaa(?), eli ei mittään jiitä laittaa.
Orkkiksena näissä GT1749V.
Kaikissa varmaan enemmän tai vähemmän joutuu imuputken tehdä uusiksi, mutta se nyt on suhtkoht helppo homma.
Comment