Ei enää aktiivinen, poistakaa topicci.
F31, n20, limp mode
Collapse
X
-
Originally posted by Be-ma-ri View PostPitää mitata se öljynpaine ihan erillisellä öljynpainemittarilla. Ja selvitellä miksi se painetieto ei mene sensorista koneelle, auton oma mittari näyttää ainakin sen öljyn lämpötilan jonka tieto tulee samasta anturista.
Comment
-
-
Onko kaikki moottorin maajohdot varmasti kiinni ja saavat kunnon kosketuksen?
On aika todennäköistä, että tuo misfire tulee tuosta.
Ehkä nuo kaikki moottorin johdot ja liittimet kannattaisi käydä läpi ettei ole vaan ihan yksinkertainen huono kosketus tai vääntynyt pinni jossain.
Comment
-
Originally posted by Be-ma-ri View PostMoro, siis tuossa vanos solenoidien johtosarjassa oli ilmeisesti oikosulku vesipumpun pistokkeessa, kun siitä lähtevä maajohto antoi 9 volttia, pistoke ui öljyssä kun sitä pitkin valunut öljyä. Putsasin nyt koko johtosarjan, moni pistoke oli öljyinen. Tosta kyseisestä johtosarjastahan tuli vikakoodeja aiemmin mm. ilmastoinnin kompurasta oikosulku, termostaatin pistokkeesta katkos, ja jos nuo vanos solenoidien piuhat ei oo tuonut virtaa myöskään, sijaitsevat aika lähellä tota kohtaa, niin tämähän ratkaisisi koko misfiren, katsotaan auttoko puhdistus vai onko dme kärähtänyt jo pilalle.
Comment
-
Originally posted by 314da View Post
Toivotaan, että alkaisi pelaamaan.
Comment
-
N20 en mitään tiedä, mutta imuvuotohan voi sotkea seokset tyhjäkäynnillä ja aiheuttaa missfireä vaikka toimis kierroksilla ihan OK. Näin ainakin oli omassa M52TU. Mutta toi inlet camshaft jammed ei taas tue tätä teoriaa.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
Comment