Ei enää aktiivinen, poistakaa topicci.
F31, n20, limp mode
Collapse
X
-
Löytyykö Istasta testipolkua tuon ”exhaus vanos stuck” vikakoodin takaa?Originally posted by Be-ma-ri View PostPitää mitata se öljynpaine ihan erillisellä öljynpainemittarilla. Ja selvitellä miksi se painetieto ei mene sensorista koneelle, auton oma mittari näyttää ainakin sen öljyn lämpötilan jonka tieto tulee samasta anturista.
Comment
-
-
Onko kaikki moottorin maajohdot varmasti kiinni ja saavat kunnon kosketuksen?
On aika todennäköistä, että tuo misfire tulee tuosta.
Ehkä nuo kaikki moottorin johdot ja liittimet kannattaisi käydä läpi ettei ole vaan ihan yksinkertainen huono kosketus tai vääntynyt pinni jossain.
Comment
-
Toivotaan, että alkaisi pelaamaan.Originally posted by Be-ma-ri View PostMoro, siis tuossa vanos solenoidien johtosarjassa oli ilmeisesti oikosulku vesipumpun pistokkeessa, kun siitä lähtevä maajohto antoi 9 volttia, pistoke ui öljyssä kun sitä pitkin valunut öljyä. Putsasin nyt koko johtosarjan, moni pistoke oli öljyinen. Tosta kyseisestä johtosarjastahan tuli vikakoodeja aiemmin mm. ilmastoinnin kompurasta oikosulku, termostaatin pistokkeesta katkos, ja jos nuo vanos solenoidien piuhat ei oo tuonut virtaa myöskään, sijaitsevat aika lähellä tota kohtaa, niin tämähän ratkaisisi koko misfiren, katsotaan auttoko puhdistus vai onko dme kärähtänyt jo pilalle.
Comment
-
Joo, se johtosarja on niin outo, et ei se voi sillä pelata. Siitä ruskeasta maajohdosta joka siinä sarjassa on (tulee vesipumpun pistokkeesta se ja menee maihin) tulee yli 9v jatkuvaa virtaa, huomio, maajohdosta tulee virtaa kokoajan. Ja jos se maajohto on irti maasta, niin vanos solenoidien töpseleille tulee 8.5 volttia jatkuvaa syöttöä, vaikkei auto ole edes käynnissä. Ja jos se maa on kytkettynä maihin, niin vanos solenoidien johtoille ei tule virtaa milloinkaan yhtään. Olen ymmärtänyt et vanos solenoideille tulee virta vain silloin kun säädöt tapahtuu eli kun auto käynnissä ja sykäyksittäin se virta, ei jatkuva? Taidan hommata vaan sen johtosarjan jostain uuden ja sitten katsoa pelaako. Kyllä tuo käyntihäiriö taitaa sähkövika olla, siltä se alkaa vaikuttaa..Originally posted by 314da View Post
Toivotaan, että alkaisi pelaamaan.
Comment
-
N20 en mitään tiedä, mutta imuvuotohan voi sotkea seokset tyhjäkäynnillä ja aiheuttaa missfireä vaikka toimis kierroksilla ihan OK. Näin ainakin oli omassa M52TU. Mutta toi inlet camshaft jammed ei taas tue tätä teoriaa.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
Comment