Mikä on tuo 7 numero maa tuossa, missä se on kiinni?
F31, n20, limp mode
Collapse
X
-
Linkatkaa joku jos tiedätte maakaapelien paikat, siis sen mikä menee moottorista suoraan auton runkoon, jos sellainen on edes olemassa, en itse löydä. Toi vaihteistosta auton runkoon menevä lyhyt maakaapeli on tarkistettu ja kunnossa, mut mikä on tuo ylemmän kuvan 7 maakaapeli, sellasta en löydä koko autosta.1 Photo
Comment
-
Sai siitä kipinän tulpan kärjestä kun sai metallia vasten sen tulpan kunnolla..eikö tuo ihan normaalilta näytä? Mistä ton nyt tietää tuleeko misfirejä ton sytytyksen takia vaiko eikö, ei ole oskilloskooppia enkä ymmärrä niistä tarpeeksi.Last edited by Be-ma-ri; 10-08-2025, 18:30.
Comment
-
Puristuspaineet mittasin vielä sylintereistä, oli 13 bar kaikissa. Tulppa 4 on vasta uusittu ja se oli pikimusta taas, mistä se kertoo? Ei ollut märkä, vaan pikimusta. Eli onko sytytyksen ohjaus pielessä ja se kipinä tulee liian myöhässä tai aikaisin neloseen eli ecu vika? Ei tässä muita mahdollisuuksia enää ole kun suuttimiakin on jo siirrelty ja vika ei siirry. Ista livedata näyttää misfireä kokoajan tyhjäkäynnillä ja tulppa lyö silti kipinää kokoajan kun sitä näennäisesti katsoo. Ja jos se palotapahtuma olis nelosessä myöhäinen niin eikö sen pitäis paukkua pakoputkessa? Mitä suositatte tekee seuraavaks?Last edited by Be-ma-ri; 10-08-2025, 18:30.
Comment
-
Onko vikakoodeja vielä millaisia? Rikkinäisen venttiilinvarren kumin kautta voi tulla öljyä pyttyyn eikä käy kunnolla tyhjää. Ajossa moottorijarrun jälkeen pöläyttää valkoista/sinistä putkesta kun antaa kaasua. Laita uusi tulppa ja käy ajamassa?
Comment
-
Originally posted by Rattiukko View PostOnko vikakoodeja vielä millaisia? Rikkinäisen venttiilinvarren kumin kautta voi tulla öljyä pyttyyn eikä käy kunnolla tyhjää. Ajossa moottorijarrun jälkeen pöläyttää valkoista/sinistä putkesta kun antaa kaasua. Laita uusi tulppa ja käy ajamassa?
1. 130104 Vanos intake, control fault, camshaft jammed (existent: unknown)
2. 140410,140404 Misfire. cylinder 4, combustion misfire cyl 4 (existent: unknown)
3. 1C3110 Engine oil pressure/temperature sensor, electrical malfunction (Existent, yes)
4. 120408 Charging pressure control: Switch off as consequence (existent, no)
Comment
-
Jos moottorissa ei ole mekaanista vikaa niin silloin syyllinen on joko sytkässä tai bensassa tai jossain niihin liittyvässä.
Onko tuo moottorin maadoitus nyt varmasti kunnossa, tekee vaikka ylimääräisen maajohdon jos yhtään epäilyttää, joku noissa sähköissä mättää kun noita vikakoodeja edelleen on.
Oletko endoskoopilla sylinteriin katsonut?
Comment
-
Originally posted by 314da View PostJos moottorissa ei ole mekaanista vikaa niin silloin syyllinen on joko sytkässä tai bensassa tai jossain niihin liittyvässä.
Onko tuo moottorin maadoitus nyt varmasti kunnossa, tekee vaikka ylimääräisen maajohdon jos yhtään epäilyttää, joku noissa sähköissä mättää kun noita vikakoodeja edelleen on.
Oletko endoskoopilla sylinteriin katsonut?Last edited by Be-ma-ri; Yesterday, 08:58.
Comment
-
Originally posted by 314da View PostJos moottorissa ei ole mekaanista vikaa niin silloin syyllinen on joko sytkässä tai bensassa tai jossain niihin liittyvässä.
Onko tuo moottorin maadoitus nyt varmasti kunnossa, tekee vaikka ylimääräisen maajohdon jos yhtään epäilyttää, joku noissa sähköissä mättää kun noita vikakoodeja edelleen on.
Oletko endoskoopilla sylinteriin katsonut?
Comment
-
Originally posted by Rattiukko View PostSähkojä on niin paljon perseellään että parempi pyytää joku auttamaan joka ymmärtää niistä jotain.Last edited by Be-ma-ri; Yesterday, 09:07.
Comment
Comment