Joo mutta kertokaapa ne joilla on tuota e34:sta madallettu sen 70mm+ (todellista madallusta) edestä, että mikä neuvoksi kun alkaa yläjousilautanen hipomaan tolpan yläpäätä (joustintukea), eli käytännössä joustovara on nolla pohjaanlyöntikumit paikallaan! Rupeaa näyttämään epätoivoiselta tää auton tontittaminen kun pitää kohta ruveta tolppaa lyhentämään...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 madallusjousista kokemuksia?
Collapse
X
-
Noniin tässä näitä lupailtuja kuvia AP:n jousista eli masallusta luvataan se 60/40, kuvissa melkein just pudotettu tunkilta eli pikkasen varmaan vielä tipahtaa. Jouset tuntuu ajossa tosi hyviltä mitä nyt tuossa n 30 km lenkin vetäsin, ei yhtään pintakovat mutta silti jämäkät. Mun mielestä ihan jees madallus, nätisti menee rengas kaaren linjaa, eihän se ny mikää hammer tief vielä oo muttei tarttekkaa IMO
Takaiskaritkin lähti irti kun porasi alhaalta reiän läpi ja meisselillä lukitti sen putken siihen hylsyyn ja sitten pajavasaraa iskarin varteen, ei tarvinnu edes lämmittää Mutta toki kun teekkari asentaa niin vahinkoa tulee: edestä oikeelta pyöränpultista jengat vituiksi, oli tod näk vedetty pulttipyssyllä väärille jengoille jo liikkeessä kun laittoivat pallot alleLast edited by nut; 04-09-2005, 18:08.BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Sori kivikautisen tredin nosto muttakun mulla on asiaa...
Eli pihalla olisi tuollainen keuliva 1994 540i SEDAN ja sille pitäisi nyt keksiä resepti miten keulan saisi samalle tasolle perän kanssa.
FK on ryöpytetty täällä ja se jääkööt hyllyyn. Edellisessä E34:ssa oli H&R setti ja jollen väärin muistele niin sillä oli keula aika lähellä perän korkeutta.
Mitä nyt ostan ja mistä?
Mitä levyraati sanoo tästä:
http://verkkokauppa.harline.com/prod...8421&catid=603Jotain kiina kamaa mikä pitäisi kiertää kaukaa? Perästä näyttäisi olevan turhan iso tiputus kun sinne saattaisi riittää vakiokorkuisetkin...
Jos ei muuta keksitä kuin H&R niin mistä niitä saisi edullisimmin (johonkin saksan liikkeeseen esim. linkkiä)?
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostMitä levyraati sanoo tästä:
http://verkkokauppa.harline.com/prod...8421&catid=603Jotain kiina kamaa mikä pitäisi kiertää kaukaa? Perästä näyttäisi olevan turhan iso tiputus kun sinne saattaisi riittää vakiokorkuisetkin...
Originally posted by BMW View PostMitä nyt ostan ja mistä?
EDIT: Tuossa oikealla em. Supersport ja vasemmalla em. KAW
EDIT2: tuolta voipi kysellä: http://stores.ebay.de/KAW-FahrwerkstechnikLast edited by Harri G; 09-01-2009, 10:55.E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostNo mulla on tuo (paitsi edessä Saschin iskarit). Ei kyllä mikään erikoinen satsi. Takajouset ainakin melko veltot. Tiputtaa edestä ~40 ja takaa ~30mm. Voi toki V8:lla tulla himppusen enemmän madallusta edestä.
Ebaysta tilaaat KAW:n 60/20 satsin joko A) GTS:n iskareilla, hinta jotain 450€ B) KAW:n iskareilla, hinta 700€. Tuolla satsilla saa E34:n just oikealle korkeudelle. Tiputtaa sen, minkä lupaa. Pengo vaikkapa kuvia nimimerkkien Axum tai pmtk autoista.
EDIT: Tuossa oikealla em. Supersport ja vasemmalla em. KAW
EDIT2: tuolta voipi kysellä: http://stores.ebay.de/KAW-Fahrwerkstechnik
En tiedä onko tämä jousien metsästäminen kuin tuulimyllyjä vastaan taistelu, tiedän kuitenkin että parintonnin säädettävillä coilovereilla auton saa juuri haluttuun asentoon, mutta eikö se onnistu millään alle 500€ setillä?
Comment
-
-
Edessä jamex -60mm
Takana KAW -20 mm
En ole mitannut navasta kaareen eikä tähän hätään ole parempia kuvia.
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Tuota Kawin -60/20mm sarjaa kyllä suosittelen. Iteltä löytyy kyseinen sarja pirssistä.Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Comment
-
-
Originally posted by PeteS View PostTuota Kawin -60/20mm sarjaa kyllä suosittelen. Iteltä löytyy kyseinen sarja pirssistä.
Voisitko millään mitata korkeutta navasta pyörän kaaren korkeimpaan kohtaan etu- & takapäästä?
Niinjoo, onko noissa kuvissa nyt vakiojouset takana, eli ts. kun laittaa taakse madallusjouset ni johan keulii taas
Comment
-
Comment