Jälleen kerran tätä täristämisasiaa. Katoin searchilla, mutta en oikein löytäny ratkasua ongelmaani, joten otetaan asia taas kerran esille.
Eli ongelmana on tärinä/vapina 70-90 km/h nopeuksissa. Ratti tärisee ja vapina tuntuu koko autossa. Nopeuden kasvaessa yli 90 km/h vapina loppuu.
Autossa on aivan uudet iskarity ja jouset ja niiden vaihdon jälkeen vapina paheni lähes kaksinkertaiseksi. Vanhat jouset ja iskarit oli tosi väsyneet, joten ilmeisesti ne anto anteeks jotain väljyyttä jossain?
Renkaat on tasapainotettu tänä keväänä, joten se ei liene ongelma. Lisäksi musta oli jännää, että laittaessani auton vapaalle n. 80 km/h nopeudessa vaihdekeppi heiluu aika runsaasti myös. Musta sen ei pitäis heilua ittekseen.
Eli missäköhän ongelma piilee? Oiskohan jossain laakereissa vikaa, vai jossain alustan osissa liikaa väljyyttä?
Mitä kannattaa ekaks kokeilla vaihtaa ongelman korjaamiseksi? Älkääkä sanoko, että autoa, bliis.
Eli ongelmana on tärinä/vapina 70-90 km/h nopeuksissa. Ratti tärisee ja vapina tuntuu koko autossa. Nopeuden kasvaessa yli 90 km/h vapina loppuu.
Autossa on aivan uudet iskarity ja jouset ja niiden vaihdon jälkeen vapina paheni lähes kaksinkertaiseksi. Vanhat jouset ja iskarit oli tosi väsyneet, joten ilmeisesti ne anto anteeks jotain väljyyttä jossain?
Renkaat on tasapainotettu tänä keväänä, joten se ei liene ongelma. Lisäksi musta oli jännää, että laittaessani auton vapaalle n. 80 km/h nopeudessa vaihdekeppi heiluu aika runsaasti myös. Musta sen ei pitäis heilua ittekseen.
Eli missäköhän ongelma piilee? Oiskohan jossain laakereissa vikaa, vai jossain alustan osissa liikaa väljyyttä?
Mitä kannattaa ekaks kokeilla vaihtaa ongelman korjaamiseksi? Älkääkä sanoko, että autoa, bliis.
Comment