Mitenkäs muuten mukavuus ja melutaso kärsivät powerflexeillä vrt vakiopusliin?
E34 alustaremontti
Collapse
X
-
Muuten vakiolla alustalla ei mitenkään, mutta kun aletaan menemään jousien ja iskareiden kanssa selvästi jäykempiin, johtuu korista meteli kabiiniin. Oma auto Powerflex + Bilstein B8 + H&R/Eibach pysyi vielä samoissa melutasoissa. Powerflex + D2 ei sitten enää... Toki tuon D2-sarjan yläpäät vaikuttaa jo kovasti...Originally posted by WSE1 View PostMitenkäs muuten mukavuus ja melutaso kärsivät powerflexeillä vrt vakiopusliin?E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
E34 540 puslat
Mitäs porukka suosittelee alustan pusliksi? Vaihtoon menee siis kaikki puslat jotka alustassa on eli ei taida kauheasti muita olla kun mitkä on perässä?
Olen itse miettinyt uretaanipuslia, onko minkälaisia kokemuksia niistä? Kannattaako niitä edes laittaa perään vai onko jotain parempi tai jäykempiä puslia kuin vakiot?
Luin, että E32 750 helat on parempia kuin vakiot, mutta päteekö tämä sama asia perän pusliin?
Mitäs hinta arviota mitä kustantaisi uudet puslat + työn teettäminen jossain puljussa?
Jos joku on kiinnostunut vaihtamaan perään kaikki puslat PK-seudulla pientä korvausta vastaan niin saapi laitella yv:tä
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.
Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
Lähde nyt alkuun liikenteeseen vaikka tilaamalla nämä:Originally posted by SushiX View PostMitäs porukka suosittelee alustan pusliksi? Vaihtoon menee siis kaikki puslat jotka alustassa on eli ei taida kauheasti muita olla kun mitkä on perässä?
Olen itse miettinyt uretaanipuslia, onko minkälaisia kokemuksia niistä? Kannattaako niitä edes laittaa perään vai onko jotain parempi tai jäykempiä puslia kuin vakiot?
Luin, että E32 750 helat on parempia kuin vakiot, mutta päteekö tämä sama asia perän pusliin?
Mitäs hinta arviota mitä kustantaisi uudet puslat + työn teettäminen jossain puljussa?
Jos joku on kiinnostunut vaihtamaan perään kaikki puslat PK-seudulla pientä korvausta vastaan niin saapi laitella yv:tä
Sitten voit selata vaikka RealOEM:sta, www.realoem.com, auton alustanumerolla loput tarpeelliset puslat, jos kaikki tosiaan haluat vaihtaa. Puslia tosiaan löytyy "hieman" muualtakin.
Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä. Budjetti koko alustan uusimiseen, mikäli työt joudut teetättämään, huitelee varmaan 2000e tienoilla. Jos et tarvitse jousia/iskareita, voinet vähentää tuosta puolet.
Ota ja lue myös E34 FAQ-osio. Sieltä saat paljon hyödyllistä tietoa alustan kunnostamisesta.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
Kiitoksia tiedoista.. Loput osat on jo tilauksessa, kunhan saapuvat ja saan laitettua ne kiinni niin enää puuttuu puslat sitten onkin alusta kunnossa kun nykyiset Könin vai miten kirjoitetaankaan iskarit ja jouset tuntuu ja vaikuttaa olevan ihan hyvässä kunnossa vielä, joten en taida ihan heti niitä vaihtaa. Eihän noiden puslien asennukseen siis työn teettämiseen liikkeessä voi kauheasti kustantaa? Itse kun niitä ei voi tehdä kun ei ole välineitä, tosin kaupastahan niitä saa. Vaatiiko puslien vaihto prässillä kauheasti mitään ihmeellistä kikkaa tai työtä? Onko nuo puslat edessä missä paikoissa kiinni kun yritin tuosta kuvasta saada selville, mutta aika heikkoa oli. Perään nyt ainakin vaihdan kaikki psualt samalla.Originally posted by aakoo View PostLähde nyt alkuun liikenteeseen vaikka tilaamalla nämä:
Sitten voit selata vaikka RealOEM:sta, www.realoem.com, auton alustanumerolla loput tarpeelliset puslat, jos kaikki tosiaan haluat vaihtaa. Puslia tosiaan löytyy "hieman" muualtakin.
Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä. Budjetti koko alustan uusimiseen, mikäli työt joudut teetättämään, huitelee varmaan 2000e tienoilla. Jos et tarvitse jousia/iskareita, voinet vähentää tuosta puolet.
Ota ja lue myös E34 FAQ-osio. Sieltä saat paljon hyödyllistä tietoa alustan kunnostamisesta.E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.
Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
Itse sain sitä parasta eli Lemförder:iä. Puslat oli myös alkuperäistä tavaraa (bmw logot pyyhitty pois). Voi olla että siellä muitakin myydään.Originally posted by -Markus- View PostMinkä laatusta kamaa on KL-varaosien myymät tukivarret? Lähinnä alatukivarret ja reaktiotangot pitäs hommata.
Comment
-
Näyttää nuo lemförderit olevan orkkistavaraa. BMW-tekstit on vaan pyyhkästy huitsinnevadaan. Taitaa niissä olla alkuperäset osanumerotkin.
Tähän mennessä eteen vaihettu edc-tolpat tavallisiin, iskarit, yläpäänlaakerit, reaktiotankojen helat ja koiranluut ja tietysti pyörännavat. Kaikki palikat oon hakenu paikallisesta AD-puljusta. Auto on M5 touring. Parannusta on tapahtunu huomattavasti, vaan tuntuu tekemistä vielä olevan. Raidetangot ja apusimpukan kilkkeet yms..
Suurimmat ongelmat johtuu vitunpaskoista renkaista ja keskirinkuloista, tai ainakin uskon niin..Last edited by julpersson; 19-08-2011, 02:56.
Comment
-
Siis Lemföderin paketissa nämäkin??? Paljonko mahtoi olla hintaa?Originally posted by julpersson View Postja tietysti pyörännavat..
Comment
-
Noup..ne oli jotku highlevel-tarvikkeet..saksalaiset ne oli..oisko fagit ollu. Niissä oli semmonen homma muuten, että maahantuoja toimittaa "tahallaan" paskaa.
SKF:t oli alkuperäset, hintaa n. 3 kertaa enemmän..
Comment
-
Originally posted by -Markus- View PostMinkä laatusta kamaa on KL-varaosien myymät tukivarret? Lähinnä alatukivarret ja reaktiotangot pitäs hommata.Näinhän nuo näytti olevan. Tuli reaktiotangot ja alatukivarret tilattua ja vaihdettuakin jo. Sekä samalla vaihtui vakiojouset eteen madallusjousien tilalle, nämäkin KL:stä. Täytyy vielä tasonsäätö nostaa perästä samalle tasolle.Originally posted by pheno View PostItse sain sitä parasta eli Lemförder:iä. Puslat oli myös alkuperäistä tavaraa (bmw logot pyyhitty pois). Voi olla että siellä muitakin myydään.
Alkaa olla auto pikkuhiljaa "Alles original".
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment

Comment