Mitenkäs muuten mukavuus ja melutaso kärsivät powerflexeillä vrt vakiopusliin?
E34 alustaremontti
Collapse
X
-
Originally posted by WSE1 View PostMitenkäs muuten mukavuus ja melutaso kärsivät powerflexeillä vrt vakiopusliin?E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
E34 540 puslat
Mitäs porukka suosittelee alustan pusliksi? Vaihtoon menee siis kaikki puslat jotka alustassa on eli ei taida kauheasti muita olla kun mitkä on perässä?
Olen itse miettinyt uretaanipuslia, onko minkälaisia kokemuksia niistä? Kannattaako niitä edes laittaa perään vai onko jotain parempi tai jäykempiä puslia kuin vakiot?
Luin, että E32 750 helat on parempia kuin vakiot, mutta päteekö tämä sama asia perän pusliin?
Mitäs hinta arviota mitä kustantaisi uudet puslat + työn teettäminen jossain puljussa?
Jos joku on kiinnostunut vaihtamaan perään kaikki puslat PK-seudulla pientä korvausta vastaan niin saapi laitella yv:täE90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
Originally posted by SushiX View PostMitäs porukka suosittelee alustan pusliksi? Vaihtoon menee siis kaikki puslat jotka alustassa on eli ei taida kauheasti muita olla kun mitkä on perässä?
Olen itse miettinyt uretaanipuslia, onko minkälaisia kokemuksia niistä? Kannattaako niitä edes laittaa perään vai onko jotain parempi tai jäykempiä puslia kuin vakiot?
Luin, että E32 750 helat on parempia kuin vakiot, mutta päteekö tämä sama asia perän pusliin?
Mitäs hinta arviota mitä kustantaisi uudet puslat + työn teettäminen jossain puljussa?
Jos joku on kiinnostunut vaihtamaan perään kaikki puslat PK-seudulla pientä korvausta vastaan niin saapi laitella yv:tä
Sitten voit selata vaikka RealOEM:sta, www.realoem.com, auton alustanumerolla loput tarpeelliset puslat, jos kaikki tosiaan haluat vaihtaa. Puslia tosiaan löytyy "hieman" muualtakin.
Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä. Budjetti koko alustan uusimiseen, mikäli työt joudut teetättämään, huitelee varmaan 2000e tienoilla. Jos et tarvitse jousia/iskareita, voinet vähentää tuosta puolet.
Ota ja lue myös E34 FAQ-osio. Sieltä saat paljon hyödyllistä tietoa alustan kunnostamisesta.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
Originally posted by aakoo View PostLähde nyt alkuun liikenteeseen vaikka tilaamalla nämä:
Sitten voit selata vaikka RealOEM:sta, www.realoem.com, auton alustanumerolla loput tarpeelliset puslat, jos kaikki tosiaan haluat vaihtaa. Puslia tosiaan löytyy "hieman" muualtakin.
Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä. Budjetti koko alustan uusimiseen, mikäli työt joudut teetättämään, huitelee varmaan 2000e tienoilla. Jos et tarvitse jousia/iskareita, voinet vähentää tuosta puolet.
Ota ja lue myös E34 FAQ-osio. Sieltä saat paljon hyödyllistä tietoa alustan kunnostamisesta.E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
Originally posted by -Markus- View PostMinkä laatusta kamaa on KL-varaosien myymät tukivarret? Lähinnä alatukivarret ja reaktiotangot pitäs hommata.
Comment
-
Näyttää nuo lemförderit olevan orkkistavaraa. BMW-tekstit on vaan pyyhkästy huitsinnevadaan. Taitaa niissä olla alkuperäset osanumerotkin.
Tähän mennessä eteen vaihettu edc-tolpat tavallisiin, iskarit, yläpäänlaakerit, reaktiotankojen helat ja koiranluut ja tietysti pyörännavat. Kaikki palikat oon hakenu paikallisesta AD-puljusta. Auto on M5 touring. Parannusta on tapahtunu huomattavasti, vaan tuntuu tekemistä vielä olevan. Raidetangot ja apusimpukan kilkkeet yms..
Suurimmat ongelmat johtuu vitunpaskoista renkaista ja keskirinkuloista, tai ainakin uskon niin..Last edited by julpersson; 19-08-2011, 01:56.
Comment
-
Originally posted by julpersson View Postja tietysti pyörännavat..
Comment
-
Noup..ne oli jotku highlevel-tarvikkeet..saksalaiset ne oli..oisko fagit ollu. Niissä oli semmonen homma muuten, että maahantuoja toimittaa "tahallaan" paskaa.
SKF:t oli alkuperäset, hintaa n. 3 kertaa enemmän..
Comment
-
Originally posted by -Markus- View PostMinkä laatusta kamaa on KL-varaosien myymät tukivarret? Lähinnä alatukivarret ja reaktiotangot pitäs hommata.Originally posted by pheno View PostItse sain sitä parasta eli Lemförder:iä. Puslat oli myös alkuperäistä tavaraa (bmw logot pyyhitty pois). Voi olla että siellä muitakin myydään.
Alkaa olla auto pikkuhiljaa "Alles original".
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
Comment