millainen homma tää absien laitto olis tähän? jarruputket uusiksi, navat+ jarruineen? etutolpat? vähän vissiin sähköäkin... Tosin ei tuokaan pois suljettu ole kunhan ton toisen rojektin saan ajoon.
Noin se taitaa olla, osassa etutolpista on tosin absittomissakin ilmeisesti tavattu anturin paikkoja.
Mistä lähteä etsimään vikaa kun sisävalojen ja vasemmanpuolen pitkän sulake palaa vähänväliä?:think
Lisäksi minkä näköinen osa on tuo pissapojan määrä anturi ja onko se samassa mötikässä sen pissapojan moottorin kanssa?, kun valittaa kokoajan washer fluid low vaikka täynnä on?
Mistä lähteä etsimään vikaa kun sisävalojen ja vasemmanpuolen pitkän sulake palaa vähänväliä?:think
Lisäksi minkä näköinen osa on tuo pissapojan määrä anturi ja onko se samassa mötikässä sen pissapojan moottorin kanssa?, kun valittaa kokoajan washer fluid low vaikka täynnä on?
pissapojan anturi on siinä säiliön kyljessä lokarin puolella.
osa n.10 tuosta anturista on menny johdot poikki ja liitin tippunu jonnekki.
Voiko joku laittaa kuvan että missä järjestyksessä ne johdot on siinä liittimessä niin vois kyhätä vaikka abikoilla ne johdot paikalleen.
Nyt pikasta apua kaivataan! Miten ihmeessä lähtee sivupeili irti tuosta rungostaan? Eli tuosta peilikolmiosta. Ei mee mun järkeen. Ei siinä oo mitään ruuveja tai mitään. Pitäis saada maalattua tuo peilikolmio.
se peili lähtee irti kun käännät sieltä peilin alapuolella olevasta reiästä pienellä ruuvimeisselillä semmoista muovista pyörylää jompaankumpaan suuntaan(en muista kumpaan)
se peili lähtee irti kun käännät sieltä peilin alapuolella olevasta reiästä pienellä ruuvimeisselillä semmoista muovista pyörylää jompaankumpaan suuntaan(en muista kumpaan)
Tuolleen näkyy lähtevän pelkkä peili irti, mutta pitäis saada koko hela hoito irti siitä kohtaa mista se peili taittuu sisäänpäin. Kun meinasin maalata sen pelkän peilikolmion. Lähteeköhän se ees siitä irti?
Pari ongelmaan taas ilmennyt.
Ensimmäinen on kun perästä kuuluu kilinää ajettaessa kuoppaan pienillä nopeuksilla. Mikä mahtaa olla menossa rikki? :think Siis tarkemmin sanottuna kuskinpuolen takarenkaan ympäriltä.
Sitten, tuulilasi. Ala reunassa on halkeama melkein lasin poikki asti, ei kuitenkaan ole halkaissut koko lasia. Miten on kestääkö kovat pakkaset vai kannattaako vaihtaa? Ja samaan syssyyn miten tuo peilin liimaus lasiin onnistuu parhaiten?
Ja pieni kysymys vielä, miten hifi laitteet perässä reagoi pakkaseen? Kärsiikö subbareita ja vahvistinta pitää peräkontissa läpi talven, parhaimmillaan pakkasta kuitenkin on melkein -40 astetta. Näin maalaisjärjellä ajateltuna ei kamppeet kestä, pitää se kuitenkin varmistaa .
Nyt pikasta apua kaivataan! Miten ihmeessä lähtee sivupeili irti tuosta rungostaan? Eli tuosta peilikolmiosta. Ei mee mun järkeen. Ei siinä oo mitään ruuveja tai mitään. Pitäis saada maalattua tuo peilikolmio.
Ei se lähdekkään, ainakaan ehjänä (prefacelift). Peilin kuori ja se kolmio on prässätty yhteen. Menee niin, että ensin otat ovipahvin irti ja sitten raivaat muut haitolla olevat osat pois, että saat peilin irti autosta. Muulla tavalla hajoitat muoviosia.
Ei se lähdekkään, ainakaan ehjänä (prefacelift). Peilin kuori ja se kolmio on prässätty yhteen. Menee niin, että ensin otat ovipahvin irti ja sitten raivaat muut haitolla olevat osat pois, että saat peilin irti autosta. Muulla tavalla hajoitat muoviosia.
No niin vähä epäilinki. Onpa sitten vittumainen maalata. Ei tarvii ottaa kun pelkkä diskantti pois ja sen alla on ruuvilla kiinni.
Comment