- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
no siis papereissa lukee auton vakio vanne kohoksi: 15:toistaset, mutta tokas rekarin papereis lukee siis rekkarin toisella sivulla lukee vaihto ehtoinen renkas/vanne koko: 225/65ZR17, ja nyt siel on 225/65R17:set alla.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
haluan myös nähdä tällaisen kuvan. Ja sen verta läheltä että erottaa sen rengaskoon kuvasta. Tai sitten useampi kuva.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Uskomattomalta tuntuu tommonen maasturin kumi kuningaskorissa...
Tare oikeasti. Ei se vaan ole mahdollista. Lue tarkkaan ja katso onko oikein.
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Uskomattomalta tuntuu tommonen maasturin kumi kuningaskorissa...
Tare oikeasti. Ei se vaan ole mahdollista. Lue tarkkaan ja katso onko oikein.
no taisin muistaa väärin tais olla 225/45R17:staset. on alla nyt ja siis vaihtoetonen on oikeasti siis 225/45ZR17 mutta ny siellä on alla noi 225/45R17:staset.
no taisin muistaa väärin tais olla 225/45R17:staset. on alla nyt ja siis vaihtoetonen on oikeasti siis 225/45ZR17 mutta ny siellä on alla noi 225/45R17:staset.
jep, enpä saa laitaa isompia ku toi on vaihto ehtonen koko toi 225/45R17:stanen, eli muutos katsastuksessa merkkity vaihto ehtoseks.
Mulle sanovat konttorilla et mistä vaan otteen rengaskoosta saa poiketa tuumalla vannekoon puolesta ja 30mm renkaan leveyden puolesta molempiin suuntiin
Mulle sanovat konttorilla et mistä vaan otteen rengaskoosta saa poiketa tuumalla vannekoon puolesta ja 30mm renkaan leveyden puolesta molempiin suuntiin
no siis se on kyl mun mielestä että jos papereisas lukee auton vakio / omiksi rengaks kokoiksi esim 225/45R15:staset niin siitä saa mennä yhen alle tai yhen yli mutta kun mulla on laitettu vaihto ehtosiks 17:tuumaseks, eli siis muutoskatsastettu 17:tuumasille.
no siis se on kyl mun mielestä että jos papereisas lukee auton vakio / omiksi rengaks kokoiksi esim 225/45R15:staset niin siitä saa mennä yhen alle tai yhen yli mutta kun mulla on laitettu vaihto ehtosiks 17:tuumaseks, eli siis muutoskatsastettu 17:tuumasille.
olisiko muisti tehnyt tepposet tuonkin koon suhteen?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment