menneekö farkun takakaariin 285/30 18''? vanne on 10x18 et 19
laita 265/35
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Saisiko tuollaisia 285/30 edes enää kingotettua 10'' päälle? Tekee ainakin tiukkaa. Kapeammalla kumilla tosiaan varmasti mahtuu ihan orggiskaariinkin vaikka millä madalluksella.
Saisiko tuollaisia 285/30 edes enää kingotettua 10'' päälle? Tekee ainakin tiukkaa. Kapeammalla kumilla tosiaan varmasti mahtuu ihan orggiskaariinkin vaikka millä madalluksella.
Heleposti... Nimim. 295/30 väännetty 8,5" vanteelle kun asiakas välttämättä halusi.
Mitenkäs tollasessa e34:ssa 8,5x17 ET13 vanne mahtuu muilla pyörimään edessä.
Itsellä näyttäisi ottavan tukivarteen vanne kiinni, niin miten porukka ne on saanu pyörimään alla raapimatta?
nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto Sotkamo connection
Mitenkäs tollasessa e34:ssa 8,5x17 ET13 vanne mahtuu muilla pyörimään edessä.
Itsellä näyttäisi ottavan tukivarteen vanne kiinni, niin miten porukka ne on saanu pyörimään alla raapimatta?
Ei kyllä pitäisi ottaa vanteen mihinkään kiinni. Renkaasta riippuen saattaa rengas raapia johonkin.
Ei kyllä pitäisi ottaa vanteen mihinkään kiinni. Renkaasta riippuen saattaa rengas raapia johonkin.
Siinäpä se nimenomaan vanne ottaa tukivarteen kiinni ei kumi. Kumeina 225/45R17 renkaat. Tässäpä sitä onkin sitten mietitty et onko jossain jotain väljää mistä tämä johtuu vai mikä mättää.
nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto Sotkamo connection
Siinäpä se nimenomaan vanne ottaa tukivarteen kiinni ei kumi. Kumeina 225/45R17 renkaat. Tässäpä sitä onkin sitten mietitty et onko jossain jotain väljää mistä tämä johtuu vai mikä mättää.
Onko tuo ET luku nyt sitten varmasti oikein? Kuvaa tästä kombosta autossa?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Äkkiseltään näyttäis kyllä ET 13 vanteelta. Pistän tänne vielä tuon ohjeen offsetin mittaamiseen, minkä laitoin toiseen threadiin.
Vanteen ET on helppo mitata itsekin:
1) Lyöt pyörän lattialle
2) Otat mitan ja jonkun tarpeeksi pitkän suoran esineen, lankun tms, joka yltää pyörän halkaisijan yli
3) Mittaat lattiasta lankkuun matkan, jonka puolitat
4) Mittaat matkan kiinnityspinnasta lankkuun. Vähennä tämä äsken puolitetusta luvusta
Sigun 535 käyttismiinassa tuli mukana 8*16 ET10 vanteet ja niillä päällä 225/50/16 kumhot jotka nyt ihan loppu.
Mitkäs muut rengaskoot tuolle vois lyödä päälle kun vanteita en nyt tule vielä vaihtamaan.
Sigun 535 käyttismiinassa tuli mukana 8*16 ET10 vanteet ja niillä päällä 225/50/16 kumhot jotka nyt ihan loppu.
Mitkäs muut rengaskoot tuolle vois lyödä päälle kun vanteita en nyt tule vielä vaihtamaan.
Äkkiseltään näyttäis kyllä ET 13 vanteelta. Pistän tänne vielä tuon ohjeen offsetin mittaamiseen, minkä laitoin toiseen threadiin.
Vanteen ET on helppo mitata itsekin:
1) Lyöt pyörän lattialle
2) Otat mitan ja jonkun tarpeeksi pitkän suoran esineen, lankun tms, joka yltää pyörän halkaisijan yli
3) Mittaat lattiasta lankkuun matkan, jonka puolitat
4) Mittaat matkan kiinnityspinnasta lankkuun. Vähennä tämä äsken puolitetusta luvusta
Eikös näin tule ET:n käänteisluku? Pitäis mun mielestä vähentää kiinnityspinnasta lankkuun -mitasta tuo vanteen puolikkaan leveys, että menee plussat ja miinukset oikein. Olettaen, että vanne on ulkolaita lattiaan päin, jolloin olisi helpompi tietenkin mitatakin.
Onko muuten haittaa jos rengas vähän hipsii tolppaan? Rakoa tolpan ja renkaan välissä ainakin milli, ellei peräti kaksi. Vähän jää jotain rengaspölyä sisälaitaan ajon jälkeen kun sormella pyyhkäisee. Mietin vaan että miten paljon tuota rengasta kärsii hinkuttaa, ettei puhkea? Mitään ääniä ei ajaessa lähde, että renkaan eläessä vain vähän vissiin hipaisee. :think
Comment