Originally posted by juha_s
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Madalluksesta
Collapse
X
-
Kysymys JOM coilovereista
Tuli vanteista sovittua alustavasti kaupat niin pitäisi samalla alusta päivittää. Kysymys kuuluukin onko noilla JOMin coilover seteillä jotain eroa välillä e34/e39? E39 setit vain oleellisesti halvempia niin sopisi paremmin köyhän budjettiin. Ja ovatko nuo minkälaiset ajaa?
Comment
-
-
Originally posted by Labomba View PostTuli vanteista sovittua alustavasti kaupat niin pitäisi samalla alusta päivittää. Kysymys kuuluukin onko noilla JOMin coilover seteillä jotain eroa välillä e34/e39? E39 setit vain oleellisesti halvempia niin sopisi paremmin köyhän budjettiin. Ja ovatko nuo minkälaiset ajaa?VW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Nostellaas vanhaa topikkia, kun kerta jo tälläinen löytyy.
Elikkäs e34 toukkaan pitäisi bc racing br tilata extreme droppina. Kysymys kuuluukin, kuinka jäykät jouset tuohon kannattaa valkata?
Tarkoituksena tiputtaa niin alas, kuin vaan on mahdollista. Lisäksi autoon on tulossa noin parin sadan kilon edestä musiikkivehkeitä.
Itse mietin jos eteen 14-16kg jousta ja taakse 18-20kg, mitä olette näistä mieltä?Sekundaa lähettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Comment
-
-
Itse ehkä jopa tulisikin laitettua jos kerta mennään vitun alas ja lisätään painoakin vielä. En kyllä itse uhraisi niin paljoa näyttävyyden/kuuluvuuden alttarille mutta jokainen tyylillään. Ajomukavuushan noissa tulee olemaan kyllä ihan perseestä rehellisesti sanottuna.e34 535i -88
f30 328i -12
VW 1302 -71
Originally posted by axu100jotain häikkää rajottimessa rajoittaa aika hitaasti se vaa on fuuuuuuuufuuuuuufuuuuuuu ku sen pitäs olla fututtututurururutututututruutpox...
Comment
-
-
On tässä kerennyt jo tottua paskaan ajettavuuteen mersun kanssa, nii se ei nyt tule yllätyksenä.
Tilaukseen lähti 14kg etee ja taakse 18kg. Katsellaan millaine tulee noilla jousilla ja helppoha ne on vaihtaa mamasanin kautta, jos meni valinta perseelleen.Sekundaa lähettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Comment
-
-
E34 tolpat...
Onko e34m5:ssa sama tolpan "juuri" kun esim e34 525tds:ssä? Mietin tätä siksi että pitäisi istuttaa nuo bc-racingin coilit ja olisi yhdet tds:n tolpat ylimääräisenä, ja ei tarttis vielä purkaa autosta tolppia hitsauksen ajaksi...
Kiitoksia vastauksista jo etukäteenE91 320d ///M-Sport "Voll"
E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"
Comment
-
-
Originally posted by jones69 View PostOnko e34m5:ssa sama tolpan "juuri" kun esim e34 525tds:ssä? Mietin tätä siksi että pitäisi istuttaa nuo bc-racingin coilit ja olisi yhdet tds:n tolpat ylimääräisenä, ja ei tarttis vielä purkaa autosta tolppia hitsauksen ajaksi...
Kiitoksia vastauksista jo etukäteenVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by ooopeee View PostVoit käyttää "tds" tolppia.
Mutta ei sen väliä jos vaihtaa molemmat puolet
Mulla korjattiin vain toiselle puolelle uusi bc tolpan runko niin nyt on eriparia laakeritE70 X5 30d
Comment
-
Comment