Mitä on raati mieltä tämmösestä jutusta:
Mulla on manuaali 540:ssä sre 765 asetelma ja sehän on jo sen verran jäykkä että tennaria saa asettaa polkimelle jo ihan oikeesti. Noh, kytkinletku räjähti tuossa männäviikolla, tilasin tilalle alkuperäisen letkun. Letku on kuulemma joku ihme pullistuva erikoisletku joka toimii joustavana elementtinä kun asetelma menee pohjaan.
Varsinainen kysymys onkin että tuleeko tuo uusikaan letku olemaan kovin pitkäikäinen, ja olisiko tuossa mahdollista käyttää kovaa letkua?
Lisäksi mielessä kävi ajatus, että jos mulkkaisi kytkimen pääsylinterin geometriaa sen verran että kytkimen letkun jousto-ominaisuutta ei tarvittaisi vaan polkimen ja sylinterin liikkeet olisivat sopivat.
Tällä saattaisi kytkin myös pienentyneen välityksen takia hieman keventyä? Tuntuma parantua?
Paljonko se letkun jousto oikeasti vaikuttaa?
mielipiteitä? Tuli varmaan kirjotettua riittävän epäselvästi....
Mulla on manuaali 540:ssä sre 765 asetelma ja sehän on jo sen verran jäykkä että tennaria saa asettaa polkimelle jo ihan oikeesti. Noh, kytkinletku räjähti tuossa männäviikolla, tilasin tilalle alkuperäisen letkun. Letku on kuulemma joku ihme pullistuva erikoisletku joka toimii joustavana elementtinä kun asetelma menee pohjaan.
Varsinainen kysymys onkin että tuleeko tuo uusikaan letku olemaan kovin pitkäikäinen, ja olisiko tuossa mahdollista käyttää kovaa letkua?
Lisäksi mielessä kävi ajatus, että jos mulkkaisi kytkimen pääsylinterin geometriaa sen verran että kytkimen letkun jousto-ominaisuutta ei tarvittaisi vaan polkimen ja sylinterin liikkeet olisivat sopivat.
Tällä saattaisi kytkin myös pienentyneen välityksen takia hieman keventyä? Tuntuma parantua?
Paljonko se letkun jousto oikeasti vaikuttaa?
mielipiteitä? Tuli varmaan kirjotettua riittävän epäselvästi....
Comment