Kylmänä kaikki toimii ja näkyy. Kun auto/mittaristo lämpeää niin matka/trippimittarin lukemat katoavat pikkuhiljaa pikseli kerrallaan olemattomiin. Palautuvat jälleen viimeistään aamulla näkyviin.
Joko juotoksissa kuppaa tai konkat sökönä. Eli mittaristoon konkkien vaihto ja käy vaikka suurennuslasilla mittariston näytön (ja oheiskomponenttien) juotokset läpi murtumien varalta. Ei olisi yllätys jos pienenpieniä murtumia siellä olisi, jotka lämpöisenä ottavat vähemmän kontaktia.
Visainen pähkinä: Kuinka monta irto-osaa on M5 style 20 turbiini vanteessa? Lasketaan venttiili vain yhdeksi osaksi vaikka siinä onkin 3 irtoavaa osaa.
Visainen pähkinä: Kuinka monta irto-osaa on M5 style 20 turbiini vanteessa? Lasketaan venttiili vain yhdeksi osaksi vaikka siinä onkin 3 irtoavaa osaa.
5 osaa plus pultit joilla turbiini kiinnitetään :think
Mikähän on kun käääntää ratin linkkuunsa niin tärrää lopussa ja tuntuu että vääntäisi hieman vastaan . Ohjaustehostimen hihna juuri vaihdettu ? Vaikuttaako kireys/löysyys tuohon
525 tds nostelee lämpöjä paikallaan tyhjäkäynnillä. Ajossa pysyy keskellä ja muuten toimii täysin normaalisti, mutta lämpimällä koneella about 10min tyhjäkäynnillä ja alkaa lämmöt nousta, ei varmaa normaalia? Voisko olla termari vai mikä? :think
Comment