memebuy23buy

E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duuk
    Moderator
    • Dec 2006
    • 10520
    • Saaressa

    Originally posted by Bmw Master View Post
    1000 ja 10 napin painaminen ei vaikuta mitään, eli on lukittu jotenkin muuten kuin tuolta valikosta.
    Eipä ole moista vastaan tullut.. Onko sulla se obc ihan täysissä voimissa eli ehjä?

    duke's garage:
    Suzuki R50
    E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
    M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
    S38 S54 S62

    instagram: _duuk

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      Originally posted by duuk View Post
      Eipä ole moista vastaan tullut.. Onko sulla se obc ihan täysissä voimissa eli ehjä?
      Ihan ok toimii. Pitää kokeilla toisella.

      Comment

      • Funki
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2011
        • 375
        • Kouvola

        Pari kysymystä olisi tuosta uudesta hankinnasta e34 525i touring.

        Mistä johtuu että tyhjäkäynnillä lämmöt alkavat laskemaan siitä normaalista puoliväli merkistä, kun puhallus on päällä ja kun puhalluksen sammuttaa niin lämmöt nousevat normaaliin pikkuhiljaa?

        Ja sitten on tämä mittariston pixeleitten "ralli", tuotakaan ei aina tee mutta yleensä pixelit lähtee ravaamaan auton lämmetessä.

        Last edited by Funki; 02-02-2014, 13:39.
        e39 520i -01 Touring(Stahlblau)
        ex.
        e39 523i -97 Sedan(Oxfordgrün)
        e34 525i Touring -94 (Daytonaviolett)
        e36 325i -93 Coupe(sterlingsilber)
        e30 316 -88 (schwarz)

        Comment

        • ooopeee
          BTCF Member
          • Dec 2011
          • 2115
          • Kouvola

          Originally posted by Funki View Post
          Pari kysymystä olisi tuosta uudesta hankinnasta e34 525i touring.

          Mistä johtuu että tyhjäkäynnillä lämmöt alkavat laskemaan siitä normaalista puoliväli merkistä, kun puhallus on päällä ja kun puhalluksen sammuttaa niin lämmöt nousevat normaaliin pikkuhiljaa?

          Ja sitten on tämä mittariston pixeleitten "ralli", tuotakaan ei aina tee mutta yleensä pixelit lähtee ravaamaan auton lämmetessä.

          http://www.youtube.com/watch?v=7Za60...ature=youtu.be
          Kunhan ei yli puolenvälin mee ne lämmöt ni on hyvä.

          Mulla teki mittaristo kovilla pakkasilla tuota kerran . Toiminu taas tovin
          VW passat 1.9tdi 4motion
          E36 "328" cabrio

          Comment

          • waudeville
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2006
            • 2089
            • Nokia

            Originally posted by Muurahainen View Post
            Vuotaa jostain aika paljon siis.
            Parempi korjata nyt kuin sitten kun jarrut on poissa kokonaan.

            Löytyy märkä kohta luultavasti jostain.
            Juu aamulla tuota ihmettelinkin ja Morkain kanssa tultiin samaan lopputulokseen,eli osa no 2 on syypää,tai oikeasti edellinen omistaja,kun oli korjannut nuo rautalankaa surraamalla että kiristyis Pitää kävästä ostaan uudet ja vaihtaa kun ei näytä olevan kaksinen juttu.

            e34 540ia -94 Batmobile
            candy-king

            ex: e32 735i -89
            e34 525i -89

            Comment

            • jj5
              BTCF Member
              • Aug 2012
              • 1364
              • pks

              Originally posted by Funki View Post
              Mistä johtuu että tyhjäkäynnillä lämmöt alkavat laskemaan siitä normaalista puoliväli merkistä, kun puhallus on päällä ja kun puhalluksen sammuttaa niin lämmöt nousevat normaaliin pikkuhiljaa?
              Voisin veikata, että termostaatilla on tulleet käyttötunnit täyteen. Ei varmaankaan puhalla kunnolla lämmintä ilmaa hyttiin kylmillä keleillä ?
              sigpic

              Comment

              • Funki
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2011
                • 375
                • Kouvola

                Originally posted by jj5 View Post
                Voisin veikata, että termostaatilla on tulleet käyttötunnit täyteen. Ei varmaankaan puhalla kunnolla lämmintä ilmaa hyttiin kylmillä keleillä ?
                Termaria vähän itekki veikkailisin, tosin ihan hyvin on puskenu lämmintä ilmaa hyttiin hieman kovemmillakin pakkasilla :think
                e39 520i -01 Touring(Stahlblau)
                ex.
                e39 523i -97 Sedan(Oxfordgrün)
                e34 525i Touring -94 (Daytonaviolett)
                e36 325i -93 Coupe(sterlingsilber)
                e30 316 -88 (schwarz)

                Comment

                • Saukko
                  Moderator
                  • Nov 2004
                  • 2104
                  • Kokkola

                  Onko kukaan vaihtanu käsijarruvaijereita näihin? Lähinnä kiinnostaisi että kumpaa kautta vaihdetaan ja että miten v-mäinen homma tuo on oikeasti?
                  Ajossa tai telakalla
                  -98 323i käyttökikkare
                  -94 ///M5 Showroom
                  -88 325i Cabrio Mtech1
                  -Official member of BTCF-Sauna team-
                  Myydään uutta ja käytettyä osaa-> Klikkaa tästä!

                  Comment

                  • MH motorsport
                    BTCF Member
                    • Sep 2011
                    • 2301
                    • Turku

                    Mitä huolto toimia/ korjauksia, säätöjä kuuluisi kattoluukkuun tehdä? Toimii täydellisesti ja niin haluaisin että se jatkossakin tekee.
                    E34 Sedan sähköluukulla.
                    Autopalvelu MH-motor
                    Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
                    Maxxecu myynti ja asennus
                    www.mh-motor.fi
                    0503218217
                    Kulkineet:
                    E6 2000 touring
                    E6 2002 touring
                    E30 318is ///Mtechnic 2
                    E34 ///M5 nürburgring
                    E34 S62b50 turbo dct
                    E39 523i ///Msport
                    F30 320d

                    Comment

                    • -Markus-
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2005
                      • 1463
                      • Ihan Savossa

                      Originally posted by waudeville View Post
                      Pitää koittaa tuota vielä.Just koittelin taas obc:n ja mittariston kautta. Ei apuja. Jarrunesteet oli vähissä ja herjat loppu,kun täytti säiliön,mutta vuotaa jostain,kun tyhjeni aikas nopeeta(parissa viikossa)
                      Mulla tyhjeni jarrunesteet kytkimen sylinterin kautta, osa numero 6 oli menny rikki:




                      Valui nesteet kuskin matolle.

                      Ford Mondeo Mk3 STW
                      VW E-Golf 2015
                      BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

                      Comment

                      • waudeville
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2006
                        • 2089
                        • Nokia

                        Originally posted by -Markus- View Post
                        Mulla tyhjeni jarrunesteet kytkimen sylinterin kautta, osa numero 6 oli menny rikki:




                        Valui nesteet kuskin matolle.
                        tänään kävin tilaamassa kl-osista uudet kumit. 18.50€ kpl ja viikko menee.
                        e34 540ia -94 Batmobile
                        candy-king

                        ex: e32 735i -89
                        e34 525i -89

                        Comment

                        • aakoo
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2008
                          • 777
                          • Espoo

                          Originally posted by Saukko View Post
                          Onko kukaan vaihtanu käsijarruvaijereita näihin? Lähinnä kiinnostaisi että kumpaa kautta vaihdetaan ja että miten v-mäinen homma tuo on oikeasti?
                          Hep! o/

                          Ei ole kovinkaan paha homma. Takakautta vaihto, tulee vaijerin kunnosta riippuen vetämällä helpohkosti läpi. Itsellä oli vaijerin kuoresta ruostunut se kuoren päällinen irti ja jäi putkeen kiinni, meni muutama hetki päätä raapiessa, kun uusi vaijeri ei suostunut menemään sisään. Jäi niin hyvin siihen putkeen kiinni, ettei silmämääräisesti erottanut.
                          E34 535i -91 ikuisuusprojekti

                          Comment

                          • kossusukka
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2012
                            • 72
                            • Tuusula

                            Originally posted by Pikkuvelii View Post
                            Mitä huolto toimia/ korjauksia, säätöjä kuuluisi kattoluukkuun tehdä? Toimii täydellisesti ja niin haluaisin että se jatkossakin tekee.
                            E34 Sedan sähköluukulla.
                            Rasvaa kiskot missä kattoluukku liikkuu, silikonipuikolla voitele tiivisteet ja paineilmalla varmista että vedenpoistoputket pysyy avonaisina. Näillä kattoluukku pitäisi pysyä kunnossa, ellei jotain omituista tapahdu.
                            E34 520iA -91 ikuisuusprojekti, Lada 1300S -85, Mazda 323F 1.8 -95
                            Kuvia tallielämästä

                            Comment

                            • Golde
                              Bimmer Rookie
                              • Aug 2006
                              • 149
                              • nilsiä

                              pystyykö e34 -92 bmw scannerilla nollaamaan airbagin valon ?
                              E39 530d, E39 540ia.

                              Comment

                              • jjuly
                                Newbiemmer
                                • Jun 2012
                                • 11
                                • Hamina

                                Olisko kellään mitään aavistusta mistä tuo hetkellisen kulutusmittarin ihmeellinen seilailu voisi johtua?

                                Eli siis liikkeelle lähdettäessä mittari hyppää heti 20l ja sitten sinne 30l. Kaupunkiajossa mittari pyörii 20-25l tienoilla eli ei todellakaan järkevissä lukemissa. Matka-ajossa 80km/h vauhdissa kulutus näyttää suht järkeviä lukemia eli n. 10l mutta tämäkin vain siten että kaasua annetaan todella vähän. Eli siis matka-ajossa ei mittaria saa millään ilmeellä alle 10l, toisin kuin aikaisemmin ennen tätä "vikaa" tasakaasulla kulutus oli 10l ja kulutuksen sai myös helposti alle 10 vähän kuin kaasua hölläsi. Konejarruttaessa kulutus ei mene heti nollaan vaan jää n. muutamaksi sekunniksi paikoilleen 2-3l tienoille ja sitten hyppää nollaan. Aikaisemmin konejarrulla kulutus on heti hypännyt nollaan. Mitään tehottomuutta en ole havainnut eli auto siis kiihtyy normaalisti.

                                Vikakoodit luettu, ei vikakoodeja. Kaasuläpän asentotunnistin vaihdettu epäillessäni vian olevan siinä mutta ei ollutkaan. Imupuolen letkut tarkistettu. Seuraavaksi jos puhistaisi maffin. Lambdakin on uusi joten vika tuskin on siinä.

                                Kellään ideoita? Kyseessä siis 525i.
                                Last edited by jjuly; 07-02-2014, 12:26.

                                Comment

                                Working...
                                X