Originally posted by Bmw Master
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pari kysymystä olisi tuosta uudesta hankinnasta e34 525i touring.
Mistä johtuu että tyhjäkäynnillä lämmöt alkavat laskemaan siitä normaalista puoliväli merkistä, kun puhallus on päällä ja kun puhalluksen sammuttaa niin lämmöt nousevat normaaliin pikkuhiljaa?
Ja sitten on tämä mittariston pixeleitten "ralli", tuotakaan ei aina tee mutta yleensä pixelit lähtee ravaamaan auton lämmetessä.
Last edited by Funki; 02-02-2014, 13:39.e39 520i -01 Touring(Stahlblau)
ex.
e39 523i -97 Sedan(Oxfordgrün)
e34 525i Touring -94 (Daytonaviolett)
e36 325i -93 Coupe(sterlingsilber)
e30 316 -88 (schwarz)
Comment
-
-
Originally posted by Funki View PostPari kysymystä olisi tuosta uudesta hankinnasta e34 525i touring.
Mistä johtuu että tyhjäkäynnillä lämmöt alkavat laskemaan siitä normaalista puoliväli merkistä, kun puhallus on päällä ja kun puhalluksen sammuttaa niin lämmöt nousevat normaaliin pikkuhiljaa?
Ja sitten on tämä mittariston pixeleitten "ralli", tuotakaan ei aina tee mutta yleensä pixelit lähtee ravaamaan auton lämmetessä.
http://www.youtube.com/watch?v=7Za60...ature=youtu.be
Mulla teki mittaristo kovilla pakkasilla tuota kerran . Toiminu taas tovinVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostVuotaa jostain aika paljon siis.
Parempi korjata nyt kuin sitten kun jarrut on poissa kokonaan.
Löytyy märkä kohta luultavasti jostain.Pitää kävästä ostaan uudet ja vaihtaa kun ei näytä olevan kaksinen juttu.
e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
-
Originally posted by Funki View PostMistä johtuu että tyhjäkäynnillä lämmöt alkavat laskemaan siitä normaalista puoliväli merkistä, kun puhallus on päällä ja kun puhalluksen sammuttaa niin lämmöt nousevat normaaliin pikkuhiljaa?
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View PostVoisin veikata, että termostaatilla on tulleet käyttötunnit täyteen. Ei varmaankaan puhalla kunnolla lämmintä ilmaa hyttiin kylmillä keleillä ?e39 520i -01 Touring(Stahlblau)
ex.
e39 523i -97 Sedan(Oxfordgrün)
e34 525i Touring -94 (Daytonaviolett)
e36 325i -93 Coupe(sterlingsilber)
e30 316 -88 (schwarz)
Comment
-
-
Onko kukaan vaihtanu käsijarruvaijereita näihin? Lähinnä kiinnostaisi että kumpaa kautta vaihdetaan ja että miten v-mäinen homma tuo on oikeasti?Ajossa tai telakalla
-98 323i käyttökikkare
-94 ///M5 Showroom
-88 325i Cabrio Mtech1
-Official member of BTCF-Sauna team-
Myydään uutta ja käytettyä osaa-> Klikkaa tästä!
Comment
-
-
Mitä huolto toimia/ korjauksia, säätöjä kuuluisi kattoluukkuun tehdä? Toimii täydellisesti ja niin haluaisin että se jatkossakin tekee.
E34 Sedan sähköluukulla.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by waudeville View PostPitää koittaa tuota vielä.Just koittelin taas obc:n ja mittariston kautta. Ei apuja. Jarrunesteet oli vähissä ja herjat loppu,kun täytti säiliön,mutta vuotaa jostain,kun tyhjeni aikas nopeeta(parissa viikossa)
Valui nesteet kuskin matolle.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Originally posted by -Markus- View Postja viikko menee.
e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
-
Originally posted by Saukko View PostOnko kukaan vaihtanu käsijarruvaijereita näihin? Lähinnä kiinnostaisi että kumpaa kautta vaihdetaan ja että miten v-mäinen homma tuo on oikeasti?
Ei ole kovinkaan paha homma. Takakautta vaihto, tulee vaijerin kunnosta riippuen vetämällä helpohkosti läpi. Itsellä oli vaijerin kuoresta ruostunut se kuoren päällinen irti ja jäi putkeen kiinni, meni muutama hetki päätä raapiessa, kun uusi vaijeri ei suostunut menemään sisään. Jäi niin hyvin siihen putkeen kiinni, ettei silmämääräisesti erottanut.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by Pikkuvelii View PostMitä huolto toimia/ korjauksia, säätöjä kuuluisi kattoluukkuun tehdä? Toimii täydellisesti ja niin haluaisin että se jatkossakin tekee.
E34 Sedan sähköluukulla.E34 520iA -91 ikuisuusprojekti, Lada 1300S -85, Mazda 323F 1.8 -95
Kuvia tallielämästä
Comment
-
-
Olisko kellään mitään aavistusta mistä tuo hetkellisen kulutusmittarin ihmeellinen seilailu voisi johtua?
Eli siis liikkeelle lähdettäessä mittari hyppää heti 20l ja sitten sinne 30l. Kaupunkiajossa mittari pyörii 20-25l tienoilla eli ei todellakaan järkevissä lukemissa. Matka-ajossa 80km/h vauhdissa kulutus näyttää suht järkeviä lukemia eli n. 10l mutta tämäkin vain siten että kaasua annetaan todella vähän. Eli siis matka-ajossa ei mittaria saa millään ilmeellä alle 10l, toisin kuin aikaisemmin ennen tätä "vikaa" tasakaasulla kulutus oli 10l ja kulutuksen sai myös helposti alle 10 vähän kuin kaasua hölläsi. Konejarruttaessa kulutus ei mene heti nollaan vaan jää n. muutamaksi sekunniksi paikoilleen 2-3l tienoille ja sitten hyppää nollaan. Aikaisemmin konejarrulla kulutus on heti hypännyt nollaan. Mitään tehottomuutta en ole havainnut eli auto siis kiihtyy normaalisti.
Vikakoodit luettu, ei vikakoodeja. Kaasuläpän asentotunnistin vaihdettu epäillessäni vian olevan siinä mutta ei ollutkaan. Imupuolen letkut tarkistettu. Seuraavaksi jos puhistaisi maffin. Lambdakin on uusi joten vika tuskin on siinä.
Kellään ideoita? Kyseessä siis 525i.Last edited by jjuly; 07-02-2014, 12:26.
Comment
-
Comment