Originally posted by Bmw Master
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ostamassa ja käyttökokemuksia, vol 2.
Collapse
X
-
Originally posted by Paha Arkkitehti View Postmutta esim. auto jonka tilalle tuo tulis on -03 vm. ja sillä ajettu 115tkm.
Originally posted by Paha Arkkitehti View PostOnko tuossa autossa sitten kuvien etc perusteella jotain minkä takia kilometrit eivät voisi pitää paikkaansa?
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostBensa vai diidesli?
Ei suoranaisesti.Tuntuisi vaan ihmeelliselle ostaa uutena iso nakumoottorinen auto ja vuoden ajot reilut 9tkm.Kaikki on toki mahdollista.Itseäni aina tuollainen yhtälö vaan epäilyttää pahasti.
Ok. Niinhän se tottakai tuntuukin. Mitä sain käännettyy tota tekstiä niin tarina on semmonen että ensimmäinen omistaja syntynyt vuonna 1935 ja ajanut 9 vuotta autolla. Tänä aikana ajettu yhteensä 43tkm. Sen jälkeen oli myynnissä tolla samalla premium classics -liikkeellä (muistan itsekin kun tämä oli myynnissä samoihin aikoihin kun ostin tuon ämmän tuolta) ja päätyi seuraavalle omistajalle joka ajoi 1,5 vuodessa 70tkm ilman ongelmia. Huollot tehty ajallaan ja dokumentoitu huoltokirjaan.
Löyty toi liikkeen vanha ilmoitus autosta:
http://www.premiumclassics.nl/index....ion-Sport.html
Comment
-
-
Aika harvassa maassa suomen kaltainen dieselvero ja muutamissa eteläeuroopan maissa diesel vrt bensa myyntisuhde noin 50/50, joten tässä valossa diesel ja pienet kilsat siinä missä bensassakin ihan uskottava tapaus.
Mutta ostaa tuon hintainen 525d ja ottaa suomessa daily driveriksi, hermothan siinä menee kun kunto ropisee suolakurahiekassa silmissä tai saa puunata päivittäin:thinkG30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View Post
Mutta ostaa tuon hintainen 525d ja ottaa suomessa daily driveriksi, hermothan siinä menee kun kunto ropisee suolakurahiekassa silmissä tai saa puunata päivittäin:think
Comment
-
-
Originally posted by Paha Arkkitehti View PostTuleehan sille hintaa. Eikös nuo hyvät yksilöt tuossa hintaluokassa 11-14k pyöri?"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Mun mielestä tuo E39 on aivan ok hintainen. Varustetaso on kuitenkin vähintään riittävä, ketä kiinnostaa hilata itseään jollain sähköhissillä ylös alas, kun manuaalisäätöisillä penkeillä säästät selvää aikaa
Ja servaaminen kuuluu räp-batleihin.
Toisekseen, ko. auton oikea hinta on 11000 euroa. Haet sen sillä ja annat Victorille vaikka banaanin tuliaisena.
Onhan E39 JUMALAKORIMALLI,jota parempaa ei bmw ole koskaan tehnyt eikä tule tekemään, se on niin kiistämätön fakta, että turha kiistellä koko asiasta.
Osta osta osta osta osta osta osta!!!Isillä on
Comment
-
-
Originally posted by jari kihlman View PostOnhan E39 JUMALAKORIMALLI,jota parempaa ei bmw ole koskaan tehnyt eikä tule tekemään, se on niin kiistämätön fakta, että turha kiistellä koko asiasta.
Tekniikka toki on kehittynyt. Erityisesti automaattilaatikot ovat tänäpäivänä ihan eri luokkaa, kuin E39 aikakauden hidasteliat. Uudet moottorit antavat enemmän vähemmällä kulutuksella, mutta ehkä kestävyyden kustannuksella. E39:n bensakoneet nyt ovat melko ikiliikkujia.BMW 523i E39 MY1999
Comment
-
-
Originally posted by öpel View Postja rysähdys on melkoinen kun ylitetään ratakiskot. 100tkm ajetun W211 E-Mersun ovi tuntuu kuin olisi lähtemässä juuri irti, 500tkm ajetun E39:n ovi on kuin kassakaappi.
Eikä E39 mene ratakiskojen/sillansaumojen yli mitenkään erityisen pehmeästi (vanha Toyota Corolla on paljon parempi, en tosin tiedä miten paska uusi Audi on) ja mitä minä taannoin kokeilin Mersun (E- ja C-sarja) ovia, niin ne nimenomaan meni kiinni kuin kassakaappi kun taas E39:ssä (etu)ovia saa paiskoa eikä ääni/lukon sulkeutumisen täsmällisyys ole kassakaappityylinen.
Originally posted by öpel View PostSe on aina niin mukava palata omaan autoon, kun on koeajanut jotain uutta, ja todeta että vanha E39 ei yhtään häpeä uusia premiumeja vastaan.Last edited by TJJ; 05-08-2014, 10:19.
Comment
-
-
Originally posted by öpel View PostOriginally posted by jari kihlmanOnhan E39 JUMALAKORIMALLI,jota parempaa ei bmw ole koskaan tehnyt eikä tule tekemään, se on niin kiistämätön fakta, että turha kiistellä koko asiasta.
Tekniikka toki on kehittynyt. Erityisesti automaattilaatikot ovat tänäpäivänä ihan eri luokkaa, kuin E39 aikakauden hidasteliat. Uudet moottorit antavat enemmän vähemmällä kulutuksella, mutta ehkä kestävyyden kustannuksella. E39:n bensakoneet nyt ovat melko ikiliikkujia.
Eikä siinä mitään, hyväkuntoinen E39 lyö useimmat uudet mallit vielä vuosia ihan mennen tullen, ellei sitten pidä ehdottoman tarpeellisena näitä nykyajan muotielementtejä, suuria keskinäyttöjä ja pieniä turbomoottoreita.
E6x on oudon muotovammainen sekasikiö, ja F1x taas kooltaan jo melkoinen mammutti.Last edited by Havis; 05-08-2014, 10:09."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View Postmitä minä taannoin kokeilin Mersun (E- ja C-sarja) ovia, niin ne nimenomaan meni kiinni kuin kassakaappi kun taas E39:ssä (etu)ovia saa paiskoa eikä ääni/lukon sulkeutumisen täsmällisyys ole kassakaappityylinen.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostUuden F10 ovi menee itsestään kiinni jousivoimalla kun vaan päästää irti
Originally posted by Bmw Master View Poste39:sin ovea saa paiskoa välillä useasti.Last edited by Havis; 05-08-2014, 11:01."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostOnko myös F10 ajettu? Kyllä minusta E39 tuntui lähinnä Ladalta sen jälkeen."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
Comment