yes , kiitos vinkistä . Hihnat ovat kyllä kohtuu tuoreet , että jos vaan vaihtaisi ne , rullat , eli tuleeko näitä kiristin pyöriä muualle kun vesipumpulle ja ilmastoinnille , eli yhteensä 3 rullaa tarviis tilata ?
pistän tosta muutaman kuvan , osuuko noista joku kuva missä näkys se kiristimen runko , niin osaisi tilata sellasenkin .
melkokallit muuten kipale nuo rullat 35-40€ siis alkuperäiset . Oe laatuset olis tietty halvemmat , mutta eikös nuo kohteet ole sellasia paikkoja missä nimenomaan ei kannata sitä mutamaa kymppiä säästää .
Ei kai niitä rullia ole kuin kaksi, jos moottori on tuo mainitsemasi M54?
Yksi kiristin laturinhihnalle ja toinen ilmastoinnille.
Omaani uusin molemmat kiristimet. Niissä tulee siis uudet rullat tietysti mukana. Ainakin noissa, jotka on jousikuormitteiset. Maksoi KL:ssä muistaakseni jotain 40€ luokkaa kappale. Oli Ruville merkkisessä paketissa. Osat oli kuitenkin samat kuin alkuperäiset, eli valmistaja oli INA.
Myös laturi voi pitää erikoisia ääniä. Sinne voi vaihtaa laakerit myös. Toki voi ostaa uudenkin. Eilen omaani vaihdoin vielä laturinkin. Joku tehdaskunnostettu KL:stä oli 196 lähtöhinnalta.
Tuossa keskimmäisessä kuvassa näkyy sen mallinen kiristin, kuin mun M54 moottorissa on. Osa numero 2.
hommaat vaikka ekana uudet remmit ja pyörät niin pitäis loppua ja voi olla että pitää myös uusia kiristin runko myös
itellä samaa vikaa mut yleensä kostealla ja viileällä kelillä alkaa kitisemään.
ei oikeen apulaite hihnan kiristin toimi oikeen ku juminu.
yes , kiitos vinkistä . Hihnat ovat kyllä kohtuu tuoreet , että jos vaan vaihtaisi ne , rullat , eli tuleeko näitä kiristin pyöriä muualle kun vesipumpulle ja ilmastoinnille , eli yhteensä 3 rullaa tarviis tilata ?
pistän tosta muutaman kuvan , osuuko noista joku kuva missä näkys se kiristimen runko , niin osaisi tilata sellasenkin .
melkokallit muuten kipale nuo rullat 35-40€ siis alkuperäiset . Oe laatuset olis tietty halvemmat , mutta eikös nuo kohteet ole sellasia paikkoja missä nimenomaan ei kannata sitä mutamaa kymppiä säästää .
Onko jollain ollu vastaavia sirkutuksia pellin alla :
vika ilmenee yleensä keväällä/kesällä , ja korostuu silloin kun auto ollut ajamattomana esim 3-4 päivää , auto kylmiltä käyntiin ja ennen kun kone lämpiää kunnolla kauhea sirkutus /kitinä tulee ilmeisesti jostain remmeistä . Vesipumppu kuitenkin vaihdettu 2 v sitten ja sillo remmit uusittu , talvella esim : niin tälläistä kitinää ei kuulu ollenkaan .
voiko noihin remmihin suihkutella jotain spraytä ? onko ne päässy kuivumaan .
jos autoa käyttää päivittäin tai kone lämmin näitä ääniä ei tule ollenkaan
hommaat vaikka ekana uudet remmit ja pyörät niin pitäis loppua ja voi olla että pitää myös uusia kiristin runko myös
itellä samaa vikaa mut yleensä kostealla ja viileällä kelillä alkaa kitisemään.
ei oikeen apulaite hihnan kiristin toimi oikeen ku juminu.
Onko jollain ollu vastaavia sirkutuksia pellin alla :
vika ilmenee yleensä keväällä/kesällä , ja korostuu silloin kun auto ollut ajamattomana esim 3-4 päivää , auto kylmiltä käyntiin ja ennen kun kone lämpiää kunnolla kauhea sirkutus /kitinä tulee ilmeisesti jostain remmeistä . Vesipumppu kuitenkin vaihdettu 2 v sitten ja sillo remmit uusittu , talvella esim : niin tälläistä kitinää ei kuulu ollenkaan .
voiko noihin remmihin suihkutella jotain spraytä ? onko ne päässy kuivumaan .
jos autoa käyttää päivittäin tai kone lämmin näitä ääniä ei tule ollenkaan
Eiköhän ne kitinät ja sirkutukset kuulu jostain hihnapyörän laakerista..
Onko jollain ollu vastaavia sirkutuksia pellin alla :
vika ilmenee yleensä keväällä/kesällä , ja korostuu silloin kun auto ollut ajamattomana esim 3-4 päivää , auto kylmiltä käyntiin ja ennen kun kone lämpiää kunnolla kauhea sirkutus /kitinä tulee ilmeisesti jostain remmeistä . Vesipumppu kuitenkin vaihdettu 2 v sitten ja sillo remmit uusittu , talvella esim : niin tälläistä kitinää ei kuulu ollenkaan .
voiko noihin remmihin suihkutella jotain spraytä ? onko ne päässy kuivumaan .
jos autoa käyttää päivittäin tai kone lämmin näitä ääniä ei tule ollenkaan
Onko tulossa sitten paljonkin voimaa kun ei vakio kestä?
Tiedän 307hv M57 jossa uudet OEM kytkin ja vauhtipyörä toimi hienosti, vaikka vääntöä oli päälle 700nm
no eihän siinä ole mutta ei tarttis olla heti vaihtamassa toiseen.
kattelin jonkun verran niin sachs sais jonku paremman kytkimenhintaa jotain 270£
ja autohan on vähän niinku teon alla vielä
vaihdettua on jo jonkun verran. turbo, suuttimet, cooleri keulilla uus kp pumppu yms yms pientä
Onkohan 540i automaatin ja manuaalin vetoakseleissa jotain eroa vai sopiiko ristiin? Kahdella osanumerolla noita ainakin löytyy. Ilmoitetut mitat näyttäis olevan samoja.:think
Onko jossain myytävänä täyttä sarjaa puslia touringin taka alatukivarsiin?
Strongflexiä saa kyllä sarjan sisempiä, mutta ei narinaheloja?
Pitääkö ne nyt erikseen tilailla?, s**tana.
eebaysta collection listille ni melkein sama ku tulis samassa setissä (kattot vaan et tulee samalta myyjältä kaikki tuotteet, ni ei tartte suotta maksaa miljoonia postikuluja. Yleensä kun kattoo toimituskulujen kohalta, ni näkyy "additional item", mikäli tilaat useamman tuotteen niin perus toimarit +tuo additional item. näin ainakin ittellä on toiminu)
Termit voi olla pikkusen erilaiset, mut näin aamuopöllyissä kaikkee voi muistaa
mistäs löytäs paremman kytkimen tuohon omaan 530D:hen
vakioo en haluais laittaa ku ei net kumminkaan kestä
larkspeed.com englannissa myy ainakin kolmea (3) kytkintä normaali, vähän parempi ja sitten sintteri
entä sitten ku kannattaisko laittaa kovaa vauhtipyörää vai antaa olla tuon massapyörän paikoillaan?
Onko tulossa sitten paljonkin voimaa kun ei vakio kestä?
Tiedän 307hv M57 jossa uudet OEM kytkin ja vauhtipyörä toimi hienosti, vaikka vääntöä oli päälle 700nm
mistäs löytäs paremman kytkimen tuohon omaan 530D:hen
vakioo en haluais laittaa ku ei net kumminkaan kestä
larkspeed.com englannissa myy ainakin kolmea (3) kytkintä normaali, vähän parempi ja sitten sintteri
entä sitten ku kannattaisko laittaa kovaa vauhtipyörää vai antaa olla tuon massapyörän paikoillaan?
Mietin vaan kun just luin jostain lehdestä, clutchmastersin kytkimistä joita saa Futurezilta, ja pitäis olla kestoja vähä parempaankin kun valittee vaan paremman mallin. Äkkiseltään ei näkyny Dieseleihin olevan, mutta voishan sitä vaikka Futurezilta kysyä saisko niihinkin? :think Ja kävikö mistään bensakoneesta soveltamallakaan?
Halvalla olet päässyt, mulla mennyt 4x autonhinta...
Ostin auton maaliskuussa
Kukaan tuskin ikinä vaihtanu yhtään alustan osaa tähän tehtaalta ulostulon jälkeen.. Taka apurungon puslia yritetty "vahvistaa" leikkaamalla jotain kumimaton renkuloita väliin
Kyllä mullakin tohon harraste Aristoon on mennyt niin tolkuton summa ettei mitään järkeä. No mut nää on näitä...
Leave a comment: