Originally posted by toNmbbA
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
nakuttaa
Ny tarvis vähä vaihtoehtoja auto remppaa eli auto nakuttaa käynnissä ja ku polkee kaasua se kovenee ja ajossa ei anna tehoja sen minkä pitääs ketjukone en usko et ois ajotus hypänny veikkaan ite venttiilejä 4-6 männän kohalla HELP kun ei ihan heti tekis mieli avata tota lohkoa vent kansi avasin kaikki näyttää hyvältä nokka akseli kunnos ei pahemmin kulumia kiitos etukäteen vastanneille privatea voi laittaa kans.
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostEiköhän siinä toimi yhtälailla kummat nesteet vaan kunhan niitä ei sotke keskenään tai vaihda toiseen tyyppiin ilman kunnollista huuhtelua.
Kuinka helpoiten tyhjennyt / nesteiden vaihto?
Seuraava kysymys:
eli siis koneena m62b35, kytkintä hankkimassa, kevyt vauhtipyörä + sachs 765 kaveriksi. Blingfactorylle laitoin kyselyä kytkimestä niin haluaisi tietää boorin halkaisijan ja hammasluvun. Tästä osaisiko joku sanoa?
Tai mistä kytkinlevy järkevään hintaan? Paikallinen varaosaliike tarjosi pelkästään täydellistä kytkinpakettia.Last edited by toNmbbA; 21-09-2014, 07:59.Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
Originally posted by toNmbbA View Post
Kuinka helpoiten tyhjennyt / nesteiden vaihto?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOtat säiliön pois (ja luonnollisesti laitat uuden kun siellä on suodatin jota ei voi vaihtaa) ja liität paluu letkuun jatkon joka menee jäteöljyastiaan. Imuletkuun suppilo. 3-4 valmiiksi avattua pulloa käden ulottuville, kaveri käynnistää auton ja kääntään samantien ohjauksen laidasta laitaan. Samaan aikaan kaadat nestettä suppiloon ja varot ettei pääse vetämään kuivaksi. Sammutus ja täyttö ja korkki kiinni kovaa ajoa huoletonta huoltoa...Last edited by toNmbbA; 19-09-2014, 21:21.Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
Kaverin e39 kyseessä ja ongelma seuraava!
Virtalukko pyörii ympäri ja tunnoton. Virrat päällä. Ei siis saa pyöräytettyä virtoja pois eikä 1-asentoon virtalukkoa. Uus virtalukko ois valmiina, kunhan vanhan sais pois koitettu työntää rautalankaa ja akkojen hiuspinniä siitä reijästä sisään, kun yritetty ottaa pois vanhaa virtalukkoo.-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
525tds syöttöpumppu aiheena jälleen. Missä niitä huolletaan ja onko viime hetken hintatietoja kellään? Mulla on nyt kaks vuotavaa
Tai mistä halvimmalla uusi?
Johonkin dieselhuoltoon laiton muutama vko sit mailia mut ei oo vastausta tullu.Last edited by samsa87; 19-09-2014, 21:50.Aristo -93, BMW 525tds touring -98, Granvia -95, Omega MV6 -95
Comment
-
-
tuplanaLast edited by Kissvesala; 19-09-2014, 23:54.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View PostKaverin e39 kyseessä ja ongelma seuraava!
Virtalukko pyörii ympäri ja tunnoton. Virrat päällä. Ei siis saa pyöräytettyä virtoja pois eikä 1-asentoon virtalukkoa. Uus virtalukko ois valmiina, kunhan vanhan sais pois koitettu työntää rautalankaa ja akkojen hiuspinniä siitä reijästä sisään, kun yritetty ottaa pois vanhaa virtalukkoo.
Ja täsä kohti kakkonen ei oo ykkönenVikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Moro. Kannattaako e39 ostaa enää +300tkm ajettuna? Kyseessä siis lähinnä 525-528-530 bensa-automaatit, budjettina max 3500-4000€.
Mulla tulee kilsoja vuodessa alle 10tkm, joten ajoa ei oo hirveästi. Verrokkina olen katellu saman ikäsiä V6 passatteja/a6:sia.. e39 olis ehkä mieleisin, mutta hinnat on sen verran korkeammat että tohon budjettiin valikoimaa on vähän ja kilometrejä nielty...Last edited by makek87; 19-09-2014, 23:55.
Comment
-
-
Originally posted by makek87 View PostMoro. Kannattaako e39 ostaa enää +300tkm ajettuna? Kyseessä siis lähinnä 525-528-530 bensa-automaatit, budjettina max 3500-4000€.
Mulla tulee kilsoja vuodessa alle 10tkm, joten ajoa ei oo hirveästi. Verrokkina olen katellu saman ikäsiä V6 passatteja/a6:sia.. e39 olis ehkä mieleisin, mutta hinnat on sen verran korkeammat että tohon budjettiin valikoimaa on vähän ja kilometrejä nielty...
Ikiliikkujaksi mainitut automaatit joko kestää seuraavat 100tkm tai voivat poksahtaa milloin tahansa.
V6 koneisista VAGgilaisista pysyisin kaukanaG30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
E39 520i nykäsee rajusti silloin tällöin lämpimällä koneella ajettaessa
Elikkä mistähän kannattais ruveta vikaa etsimään. Oireena juuri tuo kova nykäisy silloin tällöin ajaessa lämpimällä koneella ja kaupunki ajossa saattaa liikkenne valoissa sammua itsekseen. Jonka jälkeen kyllä lähtee heti käymää normaalisti kun käynnistää uudelleen.
Vika siitä vittumainen, että saattaa olla pitkä noin 2 viikon välikin, että auto toimii moitteettomasti.
Ja aina kun auton vienyt asiantunteviin käsiin on sattunut toimimaan moitteettomasti juuri silloin.
Vikakoodit luettu eikä sieltä ainakaan mitään löytynyt.
auttakee ja kiitos etukäteen.NYT: e39 520i
ex kulkineet:
E36 318, ->E36 328, -> e34 525td, -> e34 525i, ->e34 520, -> e39 523i -> E38 NAVARROVIOLET :smoke -> e39 523i->
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostSehän siitä hauskan nyt tekee ku se virtalukko pittää olla ykkösasennossa että se pinni menee oikeaan koloon. Koittakaa ensin saaha ronklattua yköseen.
Ja täsä kohti kakkonen ei oo ykkönen-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
käsijarru
Kenkiä ja jousia vaihtamassa ja heräs pari kysymystä. Bentley ja diy ohjeita katottu läpi mutta jäi vielä epäselväksi eli mihin suuntaan kummallakin puolella pitää expanding lockin ja adjusting screwin osoittaa vai onko sillä merkitystä?
Eli kumpaan suuntaan pinni tuosta laajentajasta ja kumpaan suuntaan pää tuosta säätimestä. Nehän istuu molemmin päin kenkiin. Vai onko merkitystä?
E39 520i Facelift
Comment
-
Comment