Mikäs idea siinä on, että BMW ei myy rullia erikseen päähihnan kiristimeen 540i -99? Esim. -97 540i ne on myynnissä. Varaosaluettelon mukaan pitäisi ostaa koko varsi, jonka mukana rullat tulee. Tuo koko varsi maksaa alkuperäisenä esim. Schmiedmann:lla ~130€, joka on mielestäni melko paljon kun Ina:n rullat ~20€/kpl ja näitä menee varteen 2 kpl. Itse varsihan ei ole mitenkään kuluva osa, joten sen vaihtaminen on turhaa.
Ideana kerätä rahat pois?
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joo kumeja ei oo saatavilla nyt. Kasaan noi ja ajelen. Täytyy availla noita satuloita myöhemmin kun saa uusia kumeja.
Leave a comment:
-
Jos menee jo noin niin alkaa riittää.Originally posted by Tappokinnas View PostVm96 ja 2.8 litrasella pannulla olevaan sedaniin teen takajarruremonttia. Uudet levyt, palat ja käsijarruromut. Nyt herkistelen apparin puolen mäntää.. kuinka jouhevasti männän pitää painua sisään? Sitä saa painettua kämmenellä isolla voimalla. Pitäskö mennä kevyesti sormilla?
Jos puran männän pois niin onnistuuko kasaus vanhoilla kumeilla jos ovat ehjät?
En lähtisi vanhoilla kumeilla tekemään.
Leave a comment:
-
Vm96 ja 2.8 litrasella pannulla olevaan sedaniin teen takajarruremonttia. Uudet levyt, palat ja käsijarruromut. Nyt herkistelen apparin puolen mäntää.. kuinka jouhevasti männän pitää painua sisään? Sitä saa painettua kämmenellä isolla voimalla. Pitäskö mennä kevyesti sormilla?
Jos puran männän pois niin onnistuuko kasaus vanhoilla kumeilla jos ovat ehjät?
Leave a comment:
-
On tässä jo jonkin aikaa tuntunut siltä että ottaa kierroksia hieman laiskanlaisesti, varsinkin kiihdytyksessä.
Tuntuu melkein siltä että kaasuvaijeri olisi venynyt, mutta eihän se voi pitää paikkansa kun eikös näissä jo pitänyt olla sähkökaasu?
Ilmamassamittari tuli mieleen, mutta kulutus ei ole lisääntynyt...mutta onhan se vielä alkuperäinen ja sentään jo reippaat 216tkm mittarissa...
Leave a comment:
Leave a comment: