Kyllähän sinne voi laittaa melkein minkä tahansa e39 jousen, mutta jos laitat jonkun paljon kevyempi keulaisen (esim. 520i manuaali) jousen niin voi pohjata jousitus. Noissa nyt on kuitenkin melkoiset erot painoissa. Mutta jos se auto on pakko saada ajoon niin laita joku e39 jousi minkä saat käsiisi sinne tilapäisesti, mutta muista ottaa ajellessa iisisti.
Sopiiko M5 jousi myös, sellainen olisi tässä lähellä myynnissä
Rami
No niin nyt tuli ensimmäinen "ärsyttävä" vika, menee tosin liikkeen piikkiin korjaus, mutta olen jatkon varalta kiinnostunut mikä mättää. Eli bensa 525 touring -03 hukkaa valot jos ajaa automaattivaloilla. Kun taas kääntää valokytkintä kaakkoon valot pelittää normaalisti. Välillä alkaa toimia kun on ajanut jonkin matkaa. Mistä voisi johtua moinen? Joku kosketushäiriö varmaankin mutta mistä lähtisi etsimään?
Jep huomasin sen, että kasikoneen jousi (E39 540 M-tek) ei sopinut oli eroa jousen molemmissa päissä, olin hommanut koko iskaripaketin joten vaihdoimme koko tolpan. Hyvin toimii ja on samalla korkeudella.
No niin nyt tuli ensimmäinen "ärsyttävä" vika, menee tosin liikkeen piikkiin korjaus, mutta olen jatkon varalta kiinnostunut mikä mättää. Eli bensa 525 touring -03 hukkaa valot jos ajaa automaattivaloilla. Kun taas kääntää valokytkintä kaakkoon valot pelittää normaalisti. Välillä alkaa toimia kun on ajanut jonkin matkaa. Mistä voisi johtua moinen? Joku kosketushäiriö varmaankin mutta mistä lähtisi etsimään?
Automaattivaloilla valot toimivat sen mukaan kuinka kirkasta ulkona on. Eli muistaakseni sekä sisä- että ulkovalot syttyvät jos ulkona on hämärää ja sammuvat kun on kirkasta.
Automaattivaloilla valot toimivat sen mukaan kuinka kirkasta ulkona on. Eli muistaakseni sekä sisä- että ulkovalot syttyvät jos ulkona on hämärää ja sammuvat kun on kirkasta.
Muistelisin että tuota syttymisherkkyyttä voisi vielä koodaamalla asetuksista muuttaa,jos ei ihan nappaa omaan silmään.Ainakin uudemmissa.Viisaammat kertokoon oliko näin.
Muistelisin että tuota syttymisherkkyyttä voisi vielä koodaamalla asetuksista muuttaa,jos ei ihan nappaa omaan silmään.Ainakin uudemmissa.Viisaammat kertokoon oliko näin.
Koodamalla RLS:ssä kaksi vaihtoehtoa herkkyydelle.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Toimiiko näissä E39 kovin hyvin porukan mielestä rungottomat pyyhkijänsulat? Omassa varsinkin kuskinpuolen sulka jättää juuri keskeltä näkökenttää pyyhkimättä, ja mietin muuttuisko tilanne uusilla rungottomilla, vai ostaako suoraan ns. vanhanmalliset. Sulka itsessään tuntuu kyllä ihan ehjältä, ei vaan pyyhi häävisti.
Osta vaan ihan oikeat rungolliset pyyhkijän sulat jos ajelet muuallekin kuin 500m päähän marketiin, noi rungottomat pyyhkii ok alle 100km/h nopeuksissa, sen jälkeen pyhintä on luokatonta🐷
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Toimiiko näissä E39 kovin hyvin porukan mielestä rungottomat pyyhkijänsulat? Omassa varsinkin kuskinpuolen sulka jättää juuri keskeltä näkökenttää pyyhkimättä, ja mietin muuttuisko tilanne uusilla rungottomilla, vai ostaako suoraan ns. vanhanmalliset. Sulka itsessään tuntuu kyllä ihan ehjältä, ei vaan pyyhi häävisti.
Comment