Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nullzwei
    BTCF Member
    • Oct 2002
    • 11056
    • ?

    Originally posted by 528-Mst View Post
    Piru ku ei puhu saksaa... Jännää on se että nykyäänki ne esittelyautot lähetetään suomesta takas saksaan ja paalataan.Näin sanoi wetterin ex-työntekijä
    Ei viHnu, nyt riittää

    Comment

    • 528-Mst
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2014
      • 323
      • suomi

      Originally posted by nullzwei View Post
      Entäs sitten. 2.5-litraisen vakiopadan tilalle viskattu 2.8-litrainen vakiopata, höystettynä muutamalla merkillä?

      Oletkos pohtinut hassua vaihtoehtoa, että se 2.5-litrainen olikin se viripata ja nyt se kiekuu jossain muualla kuin sun konehuoneessa...

      Penkkikäyrät kehiin. Loppuu mutuilu, puolin ja toisin.
      Keväällä.Vieläkään eivät anna dynottaa nastarenkaat alla.
      Ja olen pohtinut.Kaikki nämä asiat selviää ennenpitkää.

      Comment

      • 528-Mst
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2014
        • 323
        • suomi

        Originally posted by nullzwei View Post
        Ei viHnu, nyt riittää
        Ois kiva

        Comment

        • TJJ
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2003
          • 7591
          • Jyväskylä

          Originally posted by 528-Mst View Post
          Keväällä.Vieläkään eivät anna dynottaa nastarenkaat alla.
          Kesärenkaat konttiin ja dynoon alle. Nopea juttu jos on tunkki ja pulttipyssy dynopaikalla tarjolla.
          E39 528iA

          Comment

          • Pazi88
            Moderator
            • Jan 2007
            • 11131
            • Oulu

            Originally posted by 528-Mst View Post
            Varmaan samaan aikaan kun on moottorikin vaihdettu?Ja nyt viimeisen kerran,523 on 2.5 litrainen,eikö niin?
            Jos auton konehuoneessa on moottori joka on sekä lohkon merkintöjen ja tietokoneen mukaan m52b28,niin ei ole alkuperäinen tuohon koriin?
            2.5=2.8? Vai onko joku oikeasti onnistunut tekemään m52b28:sista 2.5:sen?
            Selittäkää tuo,ja lopettakaa jankuttaminen siitä että "vaan sisusta ja merkit vaihdettu"....
            Missä siellä lohkossa lukee 2.8? Mulla ei yhdessäkään m52:ssa ole lohkossa lukenu iskutilavuutta. Kannessa etupäässä kyllä lukee kaikissa 2.5 vaikka ovat 100% varmasti 2.8 litraa iskutilavuudelta. BTW samaa lohkoa käytetään niin 2.8 kuin 2.5 litraisissa koneissa.

            EDIT Noita kuvia kun katsoo, niin muuta ihmeellistä koneessa ei näytä olevan, kuin vaihdettu peltisatsi. Loppu pakoputkikin on orkkis, paitsi ylimääräset hitsaussaumat pakosarjan laippojen jälkeen.
            Last edited by Pazi88; 25-11-2014, 11:00.

            Instagram, YouTube kanava
            ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

            Comment

            • nullzwei
              BTCF Member
              • Oct 2002
              • 11056
              • ?

              Originally posted by 528-Mst View Post
              Ois kiva
              Kaikkea paskaa säkin näköjään totena pidät. Vai että esittelyautot paalataan. Tosi kuuma uutinen, varmista vielä, vaikka tähän ketjuun

              Niin. Kohteliaastikin on yritetty antaa vinkkejä ja linkkejä sekä tarjottu jopa kivikovaa faktaa mutta ei vaan näytä kelpaavan.

              Mulle on just nyt muodostunut vahva näkemys että aivan se ja sama onko linttas eisenmann, wiesmann vaiko mst, jakojäännös on kuitenkin 99 pros tod näk loppuun poljettu mopo ilman oikeaa identiteettiä.

              Katotaan keväällä.

              Comment

              • 528-Mst
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2014
                • 323
                • suomi

                Originally posted by Pazi88 View Post
                Missä siellä lohkossa lukee 2.8? Mulla ei yhdessäkään m52:ssa ole lohkossa lukenu iskutilavuutta. Kannessa etupäässä kyllä lukee kaikissa 2.5 vaikka ovat 100% varmasti 2.8 litraa iskutilavuudelta. BTW samaa lohkoa käytetään niin 2.8 kuin 2.5 litraisissa koneissa.
                Imusarjan puolella lohkoa.Mitäs todisteita sulla on siitä että ovat 100%varmasti 2.8:seja?Ootko mitannu iskunpituuden ja porauksen? sylinterit desimitalla?Mittoja ja kuvia kehiin vaan......Ja ois kyllä joku jaksanu nähdä vaivaa että saanut Bmw:n oman diagnostiikan valehtelemaan moottorityypin ja koon.

                Comment

                • 528-Mst
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2014
                  • 323
                  • suomi

                  Originally posted by nullzwei View Post
                  Kaikkea paskaa säkin näköjään totena pidät. Vai että esittelyautot paalataan. Tosi kuuma uutinen, varmista vielä, vaikka tähän ketjuun

                  Niin. Kohteliaastikin on yritetty antaa vinkkejä ja linkkejä sekä tarjottu jopa kivikovaa faktaa mutta ei vaan näytä kelpaavan.

                  Mulle on just nyt muodostunut vahva näkemys että aivan se ja sama onko linttas eisenmann, wiesmann vaiko mst, jakojäännös on kuitenkin 99 pros tod näk loppuun poljettu mopo ilman oikeaa identiteettiä.

                  Katotaan keväällä.
                  Se passaa.
                  Ps:Kaikkea paskaa sitä täälläkin ovat ihmiset puhuneet ja niistä pitäisi yrittää suodattaa ne tosiasiat.
                  Mielipide on kuin persereikä:Jokaisella on oma ja hieman erilainen kuin muilla....
                  Last edited by 528-Mst; 25-11-2014, 11:17.

                  Comment

                  • 528-Mst
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2014
                    • 323
                    • suomi

                    Originally posted by Pazi88 View Post
                    Missä siellä lohkossa lukee 2.8? Mulla ei yhdessäkään m52:ssa ole lohkossa lukenu iskutilavuutta. Kannessa etupäässä kyllä lukee kaikissa 2.5 vaikka ovat 100% varmasti 2.8 litraa iskutilavuudelta. BTW samaa lohkoa käytetään niin 2.8 kuin 2.5 litraisissa koneissa.

                    EDIT Noita kuvia kun katsoo, niin muuta ihmeellistä koneessa ei näytä olevan, kuin vaihdettu peltisatsi. Loppu pakoputkikin on orkkis, paitsi ylimääräset hitsaussaumat pakosarjan laippojen jälkeen.
                    Esim nokat kun vaihdetaan tai kantta avarretaan tms niin sehän näkyy AINA päällepäin niinkuin noissa vanhoissa lehtikuvissakin.....Eikä ihan varmasti tule alkuperäisenä takapöntölle 3"rööriä.

                    Comment

                    • 528-Mst
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2014
                      • 323
                      • suomi

                      Originally posted by TJJ View Post
                      Kesärenkaat konttiin ja dynoon alle. Nopea juttu jos on tunkki ja pulttipyssy dynopaikalla tarjolla.
                      Nopea juttu jos on kesärenkaat,rengaskone,paikka sille rengaskoneelle,aikaa ja mielenkiintoa alkaa punomaan yms.Eli ovat riittävän kaukana eikä toisia toimivia vanteita.Siis keväällä.

                      Comment

                      • Pazi88
                        Moderator
                        • Jan 2007
                        • 11131
                        • Oulu

                        Originally posted by 528-Mst View Post
                        Imusarjan puolella lohkoa.Mitäs todisteita sulla on siitä että ovat 100%varmasti 2.8:seja?Ootko mitannu iskunpituuden ja porauksen? sylinterit desimitalla?Mittoja ja kuvia kehiin vaan......Ja ois kyllä joku jaksanu nähdä vaivaa että saanut Bmw:n oman diagnostiikan valehtelemaan moottorityypin ja koon.
                        Iskut ja poraukset on mitattu konetta purkaessa.

                        Tossa esim yksi kuva. Vähän heikosti näkyy tuo kannen etupään 2.5 merkintä, mutta lohkon merkinnåt näkyy hyvin ja ei ole siellä 2.8:ia missään.

                        Instagram, YouTube kanava
                        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                        Comment

                        • 528-Mst
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2014
                          • 323
                          • suomi

                          Originally posted by Pazi88 View Post
                          Iskut ja poraukset on mitattu konetta purkaessa.

                          Tossa esim yksi kuva. Vähän heikosti näkyy tuo kannen etupään 2.5 merkintä, mutta lohkon merkinnåt näkyy hyvin ja ei ole siellä 2.8:ia missään.
                          http://pazi88.kuvat.fi/kuvat/Projekt...y/IMG_3873.JPG

                          Entä ne todisteet?Missä ne on?Kuvia mittaustuloksista?Se että joku on joskus pikkupäissään rullamitalla sylinteriä mittaillut ja sitten "muistelee" että niinhän se oli niin onko se silloin faktaa?Ei tuollaset mutuhommat mene läpi....
                          Alatko ymmärtää mistä kyse?

                          Comment

                          • bemu2000
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 17799
                            • Jämsä

                            Originally posted by 528-Mst View Post
                            Entä ne todisteet?Missä ne on?Kuvia mittaustuloksista?Se että joku on joskus pikkupäissään rullamitalla sylinteriä mittaillut ja sitten "muistelee" että niinhän se oli niin onko se silloin faktaa?Ei tuollaset mutuhommat mene läpi....
                            Alatko ymmärtää mistä kyse?


                            Ei vittu etkö jo itse ala ymmärtämään mistä on kyse?? Vie nyt se auto sinne penkkiin ennenkö jauhat asiaa yhtään enempää. Sinulta tässä niitä todisteita odotetaan mikä se moottori on!
                            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                            Vanteet edullisesti
                            Nostureita ja rengaskoneita

                            Comment

                            • Pretoriaani
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2009
                              • 3842
                              • Hyvinkää, Finland

                              Originally posted by 528-Mst View Post
                              Piru ku ei puhu saksaa... Jännää on se että nykyäänki ne esittelyautot lähetetään suomesta takas saksaan ja paalataan.Näin sanoi wetterin ex-työntekijä
                              Ei. Pidä. Paikkaansa.
                              I don't lose sleep over the opinion of sheep.

                              Comment

                              • peltone
                                BTCF Member
                                • Jan 2005
                                • 8092
                                • Willähde

                                Joku mukava setä tai täti varmasti voi lainata sinulle kesärengas-vanneyhdistelmää että penkkitulos saataisiin

                                E30 316 -87
                                E91 325i -06
                                E61 530d -06
                                F10 520d -14
                                ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎