Piru ku ei puhu saksaa... Jännää on se että nykyäänki ne esittelyautot lähetetään suomesta takas saksaan ja paalataan.Näin sanoi wetterin ex-työntekijä
Varmaan samaan aikaan kun on moottorikin vaihdettu?Ja nyt viimeisen kerran,523 on 2.5 litrainen,eikö niin?
Jos auton konehuoneessa on moottori joka on sekä lohkon merkintöjen ja tietokoneen mukaan m52b28,niin ei ole alkuperäinen tuohon koriin?
2.5=2.8? Vai onko joku oikeasti onnistunut tekemään m52b28:sista 2.5:sen?
Selittäkää tuo,ja lopettakaa jankuttaminen siitä että "vaan sisusta ja merkit vaihdettu"....
Missä siellä lohkossa lukee 2.8? Mulla ei yhdessäkään m52:ssa ole lohkossa lukenu iskutilavuutta. Kannessa etupäässä kyllä lukee kaikissa 2.5 vaikka ovat 100% varmasti 2.8 litraa iskutilavuudelta. BTW samaa lohkoa käytetään niin 2.8 kuin 2.5 litraisissa koneissa.
EDIT Noita kuvia kun katsoo, niin muuta ihmeellistä koneessa ei näytä olevan, kuin vaihdettu peltisatsi. Loppu pakoputkikin on orkkis, paitsi ylimääräset hitsaussaumat pakosarjan laippojen jälkeen.
Kaikkea paskaa säkin näköjään totena pidät. Vai että esittelyautot paalataan. Tosi kuuma uutinen, varmista vielä, vaikka tähän ketjuun
Niin. Kohteliaastikin on yritetty antaa vinkkejä ja linkkejä sekä tarjottu jopa kivikovaa faktaa mutta ei vaan näytä kelpaavan.
Mulle on just nyt muodostunut vahva näkemys että aivan se ja sama onko linttas eisenmann, wiesmann vaiko mst, jakojäännös on kuitenkin 99 pros tod näk loppuun poljettu mopo ilman oikeaa identiteettiä.
Missä siellä lohkossa lukee 2.8? Mulla ei yhdessäkään m52:ssa ole lohkossa lukenu iskutilavuutta. Kannessa etupäässä kyllä lukee kaikissa 2.5 vaikka ovat 100% varmasti 2.8 litraa iskutilavuudelta. BTW samaa lohkoa käytetään niin 2.8 kuin 2.5 litraisissa koneissa.
Imusarjan puolella lohkoa.Mitäs todisteita sulla on siitä että ovat 100%varmasti 2.8:seja?Ootko mitannu iskunpituuden ja porauksen? sylinterit desimitalla?Mittoja ja kuvia kehiin vaan......Ja ois kyllä joku jaksanu nähdä vaivaa että saanut Bmw:n oman diagnostiikan valehtelemaan moottorityypin ja koon.
Kaikkea paskaa säkin näköjään totena pidät. Vai että esittelyautot paalataan. Tosi kuuma uutinen, varmista vielä, vaikka tähän ketjuun
Niin. Kohteliaastikin on yritetty antaa vinkkejä ja linkkejä sekä tarjottu jopa kivikovaa faktaa mutta ei vaan näytä kelpaavan.
Mulle on just nyt muodostunut vahva näkemys että aivan se ja sama onko linttas eisenmann, wiesmann vaiko mst, jakojäännös on kuitenkin 99 pros tod näk loppuun poljettu mopo ilman oikeaa identiteettiä.
Katotaan keväällä.
Se passaa.
Ps:Kaikkea paskaa sitä täälläkin ovat ihmiset puhuneet ja niistä pitäisi yrittää suodattaa ne tosiasiat.
Mielipide on kuin persereikä:Jokaisella on oma ja hieman erilainen kuin muilla....
Missä siellä lohkossa lukee 2.8? Mulla ei yhdessäkään m52:ssa ole lohkossa lukenu iskutilavuutta. Kannessa etupäässä kyllä lukee kaikissa 2.5 vaikka ovat 100% varmasti 2.8 litraa iskutilavuudelta. BTW samaa lohkoa käytetään niin 2.8 kuin 2.5 litraisissa koneissa.
EDIT Noita kuvia kun katsoo, niin muuta ihmeellistä koneessa ei näytä olevan, kuin vaihdettu peltisatsi. Loppu pakoputkikin on orkkis, paitsi ylimääräset hitsaussaumat pakosarjan laippojen jälkeen.
Esim nokat kun vaihdetaan tai kantta avarretaan tms niin sehän näkyy AINA päällepäin niinkuin noissa vanhoissa lehtikuvissakin.....Eikä ihan varmasti tule alkuperäisenä takapöntölle 3"rööriä.
Kesärenkaat konttiin ja dynoon alle. Nopea juttu jos on tunkki ja pulttipyssy dynopaikalla tarjolla.
Nopea juttu jos on kesärenkaat,rengaskone,paikka sille rengaskoneelle,aikaa ja mielenkiintoa alkaa punomaan yms.Eli ovat riittävän kaukana eikä toisia toimivia vanteita.Siis keväällä.
Imusarjan puolella lohkoa.Mitäs todisteita sulla on siitä että ovat 100%varmasti 2.8:seja?Ootko mitannu iskunpituuden ja porauksen? sylinterit desimitalla?Mittoja ja kuvia kehiin vaan......Ja ois kyllä joku jaksanu nähdä vaivaa että saanut Bmw:n oman diagnostiikan valehtelemaan moottorityypin ja koon.
Iskut ja poraukset on mitattu konetta purkaessa.
Tossa esim yksi kuva. Vähän heikosti näkyy tuo kannen etupään 2.5 merkintä, mutta lohkon merkinnåt näkyy hyvin ja ei ole siellä 2.8:ia missään.
Entä ne todisteet?Missä ne on?Kuvia mittaustuloksista?Se että joku on joskus pikkupäissään rullamitalla sylinteriä mittaillut ja sitten "muistelee" että niinhän se oli niin onko se silloin faktaa?Ei tuollaset mutuhommat mene läpi....
Alatko ymmärtää mistä kyse?
Entä ne todisteet?Missä ne on?Kuvia mittaustuloksista?Se että joku on joskus pikkupäissään rullamitalla sylinteriä mittaillut ja sitten "muistelee" että niinhän se oli niin onko se silloin faktaa?Ei tuollaset mutuhommat mene läpi....
Alatko ymmärtää mistä kyse?
Ei vittu etkö jo itse ala ymmärtämään mistä on kyse?? Vie nyt se auto sinne penkkiin ennenkö jauhat asiaa yhtään enempää. Sinulta tässä niitä todisteita odotetaan mikä se moottori on!
Piru ku ei puhu saksaa... Jännää on se että nykyäänki ne esittelyautot lähetetään suomesta takas saksaan ja paalataan.Näin sanoi wetterin ex-työntekijä
Comment