Originally posted by nullzwei
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by nullzwei View PostIlmeisesti sun auton valmistenumerolla tehty kysely (aikaisemmin tässä keskustelussa) kertoo että sisustus on (Upholstery) STOFF FLOCK STREIFEN/ANTHRAZIT (D3AT)
millä taas ei ole mitään tekemistä nykyisen nahkasisustuksen kanssa.
Voit itsekin tarkistaa asian bmw vin-decoderilla.
Comment
-
-
Originally posted by 528-Mst View PostSenhän näkee noista artikkelin kuvista että just samanlainen on omassa kuin lehtikuvan Mst:ssäAprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostNiin, just samanlaiset on joku vaihtanut sun autoon jossain vaiheessa. Uutena niitä ei siellä ole ollut. Sekin jo viittaa siihen ettei auto ainakaan heti uutena ole mst:n pajalla ollut. Jos koskaan. Voi olla ihan kuten jo aiemmin mainittiin , vain jonkun omistajan toimesta siirretty kolaroidusta aidosta mst pelistä tähän koppaan sisustaa ja merkkejä.
Jos auton konehuoneessa on moottori joka on sekä lohkon merkintöjen ja tietokoneen mukaan m52b28,niin ei ole alkuperäinen tuohon koriin?
2.5=2.8? Vai onko joku oikeasti onnistunut tekemään m52b28:sista 2.5:sen?
Selittäkää tuo,ja lopettakaa jankuttaminen siitä että "vaan sisusta ja merkit vaihdettu"....
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostTehdas tilaus kyllä, mutta aivan mihin tahansa jälleenmyyjälle. Jos olis suoraan mennyt uutena mst:ole, niin miksi kangasverhoilulla otettu jos kerran nahat tulee kuitenkin?
Yksi vaihtoehto on että ovat ostaneet viritystä varten mahdollisimman kevyen ja halvan (moottorivikaisen?) 523i aihion joka on sattunut olemaan kangas penkeillä ja penkit verhoiltu jälkikäteen, kun on niskatukiin tehty myös logot.
Nyt vaan se auto rullille, jos se on kunnossa, niin näkee paljonko siellä on löylyä.
Comment
-
-
Originally posted by 528-Mst View PostMuuten hyvä mutta tuotakaan ei konetta avaamatta tiedä.(tarkkaa kokoa)Eikö se jo pelkästään todista silti jotain että jos kori on alkuperäinen 523,ja lohkossa lukee 2.8 niin silloin sille moottorille on JOTAIN tehty.Suomeksi sanottuna vaihdettu.
"vai olisko tässä autossa vain sisustus napattu jostain mälliautosta"???No se ei perkele ole mahdollista!!!!!VIELÄ KERRAN:523 on 2.5 litrainen,ja jos nokalla on vähintään 2.8 niin silloin se ei ole varmaan alkuperäinen.Suuri osa porukasta ei taida viitsiä lukea likimainkaan koko ketjua ja sitten jankataan samoista asioista koko ajan.
Tekniikka on joo vaihdettu, sehän on selvää, JOS se lohko on 2.8. Mutta onko siinä tekniikassa mitään MST:n tekemää, niin sitähän ei tiedä tässä vaiheessa, konetta avaamatta, vanha erkkikään. Varsinkaan kun ei ole edes dynolappuja esillä.
Sisustus taasen on aivan varmasti napattu jostain toisesta autosta, koska ALUNPERIN, TEHTAAN LISTAUKSEN MUKAAN tässä autossa on ollut tummanharmaa kangassisustus, eli samaa kamaa kuin on esim noissa ovien alaosissa edelleen.
Suurin kysymyshän nyt kuuluu, että MISSÄ VAIHEESSA noita MST-himmeleitä on autoon ilmestynyt:
- uutena dealerillä (melko epätodennäköistä nykyisten todisteiden valossa)
- jälkikäteen jostain mälliautosta tullut tähän sisustus (aivan varmasti)
- jostain mälliautosta tullut 2.8 tekniikka ilman MST-virejä (paljon mahdollista)
- jostain mälli-MST:stä tullut tekniikka tähän autoon (mahdollista, mutta sitä ei kukaan tiedä ilman dynoa/koneen avausta)F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by 528-Mst View PostS999A AUFTRAGSSTEUERUNG HEA Job control "HEA"
Mikä tuo alimmainen oikein on?Ja hyvä että ei oo ollu sitä monitoimirattia.Varmaan ab:ssa jotain kun sinnepäin antoi vikakoodia aikaisemmin.
Ja kiitos taas kun näit vaivaa että saa tietää mitä sinne on ruksattu.Melkoinen lista kuitenki.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostYksi vaihtoehto on että ovat ostaneet viritystä varten mahdollisimman kevyen ja halvan (moottorivikaisen?) 523i aihion joka on sattunut olemaan kangas penkeillä ja penkit verhoiltu jälkikäteen, kun on niskatukiin tehty myös logot.
Nyt vaan se auto rullille, jos se on kunnossa, niin näkee paljonko siellä on löylyä.
Comment
-
-
Originally posted by 528-Mst View PostVarmaan samaan aikaan kun on moottorikin vaihdettu?Ja nyt viimeisen kerran,523 on 2.5 litrainen,eikö niin?
Jos auton konehuoneessa on moottori joka on sekä lohkon merkintöjen ja tietokoneen mukaan m52b28,niin ei ole alkuperäinen tuohon koriin?
2.5=2.8? Vai onko joku oikeasti onnistunut tekemään m52b28:sista 2.5:sen?
Selittäkää tuo,ja lopettakaa jankuttaminen siitä että "vaan sisusta ja merkit vaihdettu"....
Oletkos pohtinut hassua vaihtoehtoa, että se 2.5-litrainen olikin se viripata ja nyt se kiekuu jossain muualla kuin sun konehuoneessa...
Penkkikäyrät kehiin. Loppuu mutuilu, puolin ja toisin.
Comment
-
Comment