Originally posted by Pretoriaani
View Post
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 528-Mst View PostEntä ne todisteet?Missä ne on?Kuvia mittaustuloksista?Se että joku on joskus pikkupäissään rullamitalla sylinteriä mittaillut ja sitten "muistelee" että niinhän se oli niin onko se silloin faktaa?Ei tuollaset mutuhommat mene läpi....
Alatko ymmärtää mistä kyse?
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Ai joko se kevät tuli?Hassua kun aina ennen on ollut joulu ennen sitä kevättä.Originally posted by bemu2000 View PostEi vittu etkö jo itse ala ymmärtämään mistä on kyse?? Vie nyt se auto sinne penkkiin ennenkö jauhat asiaa yhtään enempää. Sinulta tässä niitä todisteita odotetaan mikä se moottori on!
Eikä mulla oo pienintäkään aikomusta purkaa tuosta konetta siksi että ois kiva tietää mitä se on syönyt.Se on mulla käyttöautona ja käyttöautoa pitää pystyä käyttämään.Yleensä päivittäin.
Ne dynolaput tulee sitten keväällä kun on kesätossut alla.
Comment
-
No niinpä.Alkaa jo itseäkin vituttaa tuo kiilaaminen siihen malliin että jotain pitää nakata takasin.En minäkään usko kenenkään puheita tai kirjotuksia jos ei ole kuvaa sylinteriä hoonaavan/poraavan koneen asetuksista.Ja kuvia kampiakselista/kiertokangista sekä matemaattisista oikein lasketuista kaavoista ja kampikulmista.Originally posted by suppari View Post
Vittu
Comment
-
Ootko kattonut koneesta valmistajan antaman nron? Tässä kannattaa enkä nyt yrittää rauhoittua ja miettiä eri vaihtoehtoja. Joku täälläkin oli ostanut Saksasta e28 ALPINAN ja siinä oli kaikki liput ja laput mutta oli silti feikki.
Asiat ei yhtään parane sillä että jankkaat ja et pysty avaamaan silmiäsi ja kuuntelemaan mitä toiset yrittää sanoa. Toki me kaikki toivotaan että se on aito.
Mutta ehkä helpointa olisi jos menet sinne penkiin ja lainaat jonkun kesäfillareita?
Jos se kone nyt kuitenkin tuntuu puuskuttavan ihan hyvin.Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
http://velkakello.fi/
Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486
Comment
-
Kyllä mä ymmärrän että kiinnostaa.Ihan oikeasti ymmärrän kun itteänikin kiinnostaa.Mutta tällä hetkellä on tärkeämpiä asioita elämässä kuin auton dynottaminen.Originally posted by peltone View PostJoku mukava setä tai täti varmasti voi lainata sinulle kesärengas-vanneyhdistelmää että penkkitulos saataisiin

Se on tässä tapauksessa niinkuin kohmelo:Se tulee varmasti,mutta minä määrään päivän.
Comment
-
Originally posted by 528-Mst View PostPiru ku ei puhu saksaa... Jännää on se että nykyäänki ne esittelyautot lähetetään suomesta takas saksaan ja paalataan.Näin sanoi wetterin ex-työntekijäAnteeksi, mutta siis Suomessa jälleenmyyjän esittelyautot lähetetään Saksaan paalattavaksi?Originally posted by nullzwei View PostEi viHnu, nyt riittää
-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
Vanha perus E39 523i, joka joskus mällätty ja konekin porsinut. Kolarikorjaus tehty ja alkuperäisen koneen tilalle vaihdettu vakio 2,8? jonka tilavuudesta ei kuitenkaan mitään varmuutta. Turha tuota on mihinkään penkkiin viedä ja huudattaa siellä vanhaa väsynyttä moottoria, kun ei sieltä kuitenkaan mitään ihmeellisiä lukemia ulos tule. Kosahtaa kohta sekin ja taas ollaan vaihtamassa moottoria. Max parin tonnin väsynyt kolmeysi, jossa muutama tingeltangel-merkki ja kauhea älämölö foorumilla..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Ei kyllä nyt valitettavasti tullu otettua kuvia mittauksista. Mutta tulle koneelle kännykän muistiinpanoista katsottuna männän etäisyys dekkitasosta on AKK:ssa 86mm ja YKK:ssa 2mm, eli isku 84mm. Poraus 84mm, eli 3,14 x 4,2²cm x 8,4cm x 6 = 2791,6 cc eli ~2,8 litraa.Originally posted by 528-Mst View PostEntä ne todisteet?Missä ne on?Kuvia mittaustuloksista?Se että joku on joskus pikkupäissään rullamitalla sylinteriä mittaillut ja sitten "muistelee" että niinhän se oli niin onko se silloin faktaa?Ei tuollaset mutuhommat mene läpi....
Alatko ymmärtää mistä kyse?
523 pakoputken halkasijaa en ulkoa muista, mutta melko jöötiä se on vakionakin. Ainakin 2,5 tuumaa, mutta takuuseen en mene. Lähinnä tuo putkisto juttu siksi, koska tuo näyttää joka ikiseltä yksityiskohdalta orkkis pakoputkelta. Takapöntöllä on jopa tuo värinänvaimennin ja vielä tähän päivään mennessä en ole nähnyt sellaista aftermarket putkistoa, johon olisi laitettu noita BMW orkkis putkissa olevia värinänvaimentimia. Ja noita netin kuvia kun katsoo oikesta MST-wiesmanin tuotoksista, niin ulostuloissa on kaiverrettuna firman logo. Onko tuossa?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Tarkoitatko moottorin sarjanumeroa?En sitä ole tullut katsoneeksi/etsineeksi.En edes tiedä mistä löytyy..Silmät on kyllä auki,toisella vaan näkee vitun huonosti.Ja kai se tässä vaiheessa on jo selvää että se ei ole "aito".Vaan se aito on mällätty ja siitä siirretty palikat eri koriin.Ja ihan satavarmasti suurin osa porukasta toivoo että se on kaikkea muuta kuin alkuperäinen Mst,onhan tuo tullut selväksi jo aikaa sitten.Originally posted by peeämwee View PostOotko kattonut koneesta valmistajan antaman nron? Tässä kannattaa enkä nyt yrittää rauhoittua ja miettiä eri vaihtoehtoja. Joku täälläkin oli ostanut Saksasta e28 ALPINAN ja siinä oli kaikki liput ja laput mutta oli silti feikki.
Asiat ei yhtään parane sillä että jankkaat ja et pysty avaamaan silmiäsi ja kuuntelemaan mitä toiset yrittää sanoa. Toki me kaikki toivotaan että se on aito.
Mutta ehkä helpointa olisi jos menet sinne penkiin ja lainaat jonkun kesäfillareita?
Jos se kone nyt kuitenkin tuntuu puuskuttavan ihan hyvin.
Käyn tässä yön hiljaisuudessa riskeeraamassa kortin ja otan erinäisen määrän aikoja joita voi verrata sitten siihen lehtiartikkeliin.(Jos löytyy sulaa motaria sen verran.)
Keväällä penkkiin
Comment
-
Ei nuo vielä ole mitään todisteita...Tarkoitatko värinänvaimentimella resonaattoria?En ole koskaan niitä ulostuloja kiillottanut mutta epäilen että ei ole kaiverruksia.Se takapönttö on kyllä oikeasti vanha,mutta ehyt.Eikä siitä löydy mitään Bmw:n merkintöjä.Originally posted by Pazi88 View PostEi kyllä nyt valitettavasti tullu otettua kuvia mittauksista. Mutta tulle koneelle kännykän muistiinpanoista katsottuna männän etäisyys dekkitasosta on AKK:ssa 86mm ja YKK:ssa 2mm, eli isku 84mm. Poraus 84mm, eli 3,14 x 4,2²cm x 8,4cm x 6 = 2791,6 cc eli ~2,8 litraa.
523 pakoputken halkasijaa en ulkoa muista, mutta melko jöötiä se on vakionakin. Ainakin 2,5 tuumaa, mutta takuuseen en mene. Lähinnä tuo putkisto juttu siksi, koska tuo näyttää joka ikiseltä yksityiskohdalta orkkis pakoputkelta. Takapöntöllä on jopa tuo värinänvaimennin ja vielä tähän päivään mennessä en ole nähnyt sellaista aftermarket putkistoa, johon olisi laitettu noita BMW orkkis putkissa olevia värinänvaimentimia. Ja noita netin kuvia kun katsoo oikesta MST-wiesmanin tuotoksista, niin ulostuloissa on kaiverrettuna firman logo. Onko tuossa?
Comment
-
plaahpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
plaah...puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
Comment