Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tompd
    replied
    Joo o, mielenkiintoista luettavaa ollut tämä topicci.

Ensinnäkin onneksi olkoon autosta! Toivottavasti tästä saadaan viellä kelpo laite tulevaisuudessa.

Toiseksi, lähinnä ilkka 330ci ja MST. Oletteko nähneet tota EDIT nappulaa tossa postauksen vieressä? Hauskaa luettavaa kun samalta jantterilta 2-4 postausta peräkkäin.

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Originally posted by Zmuli View Post
    Tää on viihdyttävää seurattavaa tämä topic, mutta sen lukeminen on yhtä tuskaa.

Itse topicin aloittajan postauksia on noin 10/15 per sivu, koska yksi quote ja yksi vastaus. Sitten vain reippaasti uutta postausta ja uutta quotee. Mitä helvetin järkeä? Eikö niitä nyt voi useampaa linkittää samaan? Niinkuin muut tekevät, vai onko se liian mainstreamia eikä sit saa niin paljon postauksia?
    Tyhmää, imho.

mut mikä mä oon mitään sanomaan, mä oon vaa porilainen. SILLAI KAI!
    Porilaiset on sukua hampurilaisille ja ruoka ei puhu.Eli hiljaa siellä.Mä oon perkele uusi täällä!

Leave a comment:

• ilkka 330 ci
    replied
    Originally posted by ilkka 330 ci View Post
    Kukalie väittää et mä oon sä tai jotain???onx tää nyt reiluu btcf? itelläni on 540ia touring tällä hetkellä vm 95 musta väriltään...nimimerkin kun loi silloin oli vihree 330 coupe
    ja siitä vielä möin jollekki täältä bbs vanteet m5 bemariin

Leave a comment:

• ritariässä
    replied
    Aika levoton keskustelu vaikka itse kohteestä paljastuikin kivoja asioita.

Vaikka konehuoneessa olisikin saksassa viritetty pannu, ei suorituskyky oo vielä ihmeellinen, kasikoneiset 500 sarjalaiset pyörii ympärillä kahdeksikkoa

Enää ei jaksa lukea mitä kaikkea väliin kirjoitettu, mutta tuliko tää nyt heti taas myyntiin???

3-4t€ peli nykykunnossa?

Leave a comment:

• ilkka 330 ci
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Mä oon TAAS pihalla ku lumiukko.....Onneksi kaikkea ei tarvikkaan ymmärtää...
    Kukalie väittää et mä oon sä tai jotain???onx tää nyt reiluu btcf? itelläni on 540ia touring tällä hetkellä vm 95 musta väriltään...nimimerkin kun loi silloin oli vihree 330 coupe

Leave a comment:

• Zmuli
    replied
    Tää on viihdyttävää seurattavaa tämä topic, mutta sen lukeminen on yhtä tuskaa.

Itse topicin aloittajan postauksia on noin 10/15 per sivu, koska yksi quote ja yksi vastaus. Sitten vain reippaasti uutta postausta ja uutta quotee. Mitä helvetin järkeä? Eikö niitä nyt voi useampaa linkittää samaan? Niinkuin muut tekevät, vai onko se liian mainstreamia eikä sit saa niin paljon postauksia?
    Tyhmää, imho.

mut mikä mä oon mitään sanomaan, mä oon vaa porilainen. SILLAI KAI!

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Kyllähän sen jokainen osaa katsoa vanhoista postauksista ja mikään ei kyllä viittaa siihen, aika erikoinen epäily
    Mä oon TAAS pihalla ku lumiukko.....Onneksi kaikkea ei tarvikkaan ymmärtää...

Leave a comment:

• ilkka 330 ci
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Kyllähän sen jokainen osaa katsoa vanhoista postauksista ja mikään ei kyllä viittaa siihen, aika erikoinen epäily
    Nyt sit meni sormi suuhun itelläkii

Leave a comment:

• ilkka 330 ci
    replied
    No 528-mst saa tästä vielä lisää jatkoo
    Last edited by ilkka 330 ci; 27-11-2014, 21:13.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    modethan tollasen tsekkaa alta aikayksikön.

Leave a comment:

• ilkka 330 ci
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Veit jalat suusta!
    Joo ja suun jonnekkii kaukaseen

Leave a comment:

• 528-Mst
    replied
    Originally posted by sonikk View Post
    OT: Eikö kukaan muka ole hoksannut että "ilkka 330 ci" on itse topicin päätähti?
    Siis saanko kysyy mitä vittuu sie sönkötät?
    Veit jalat suusta!

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    OT: Eikö kukaan muka ole hoksannut että "ilkka 330 ci" on itse topicin päätähti?
    modethan tollasen tsekkaa alta aikayksikön.

Leave a comment:

• ilkka 330 ci
    replied
    Täytyy kyllä suuresti ihmetellä mielikuvitusta

Leave a comment:

• ilkka 330 ci
    replied

Leave a comment:

Working...
X