Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 528-Mst View PostLuuletko oikeasti että olen siitä tyyliin 20000€ vailla?
Haloo???Ideana oli että auto pääsisi "parempiin" käsiin,ja jos mä olisin siitä 20000€ vailla niin sitä tuskin tapahtuisi koskaan.
ps:Tuksulle taitaa kelvata kaikki gentlemannit....
Lapsetki heräsi mun nauruun ku luin tuon lopun..Originally posted by BeamR View Postmistä minä tiedän mitä sinä ajattelit... Mutta nyt tiedetään että se on ainakin alle 20k€
tuksu on kyllä pidellyt viime aikoina aika matalaa profiilia, oliskohan se lopulta löytänyt muutakin kuin räytyneen lappalaisen :think
Asiaa!
Leave a comment:
-
mistä minä tiedän mitä sinä ajattelit... Mutta nyt tiedetään että se on ainakin alle 20k€Originally posted by 528-Mst View PostLuuletko oikeasti että olen siitä tyyliin 20000€ vailla?
Haloo???Ideana oli että auto pääsisi "parempiin" käsiin,ja jos mä olisin siitä 20000€ vailla niin sitä tuskin tapahtuisi koskaan.

tuksu on kyllä pidellyt viime aikoina aika matalaa profiilia, oliskohan se lopulta löytänyt muutakin kuin räytyneen lappalaisen :think
Leave a comment:
-
Luuletko oikeasti että olen siitä tyyliin 20000€ vailla?Originally posted by BeamR View Posttäältäkin löytyy herroja/rouvia, joilla on ollut myynnissä vähintään yhtä eksoottisia vehkeitä, jotka on ihan oikeasti olleet tarjolla myös ulkomaille uutta maailmaa myöten. On melkoista haihattelua toivoa että se sikarikas saksalainen ilmestyisi yhtäkkiä ja tarjoaisi maat ja taivaat että saisi viedä kotiinsa tuollaisen ihanuuden, varsinkin nykykunnossaan.
taisi se Tukiaisen Johannakin toivoa sitä sikarikasta ulkomaalaista gentlemannia kylään, mutta ei se silläkään ulosannilla ollut järin todennäköistä.
Leave a comment:
-
Originally posted by 528-Mst View PostMersu?Tuossahan tuosta mainitsit..Originally posted by 528-Mst View PostNo sitten se murikan välitys on harva.
Kohtuu hyvänä vertailumallina edellinen kulkupeli w202 c280 Mersu.
Sillä ei oikeastaan ykkösvaihdetta tarvinnut edes parkkipaikkanopeuksissa ja moottori(joka oli hyvävetoinen) tuntui sitten vääntävän alhaalta tosi hyvin.
MUTTA se ei kulkenut 2-vaihteella likimainkaan 100km/h,kun taas Mst ottaa todellista nopeutta lähemmäs 110km/h.Ja 200 menee 4:sella helposti rikki.Tosin mersussa oli tietääkseni iso Getrag kun Mst:ssä aski taitaa olla Zf:fän tekemä.
Tulipahan tänään laitettua orkkis ilmanputsari paikoilleen.Tuntuu oudolta ku imuäänet ei kuulu sisälle niinku ei pakoäänetkään "normi"kierroksilla.Paha mennä sanomaan vielä että onko liikahtamisen suhteen tapahtunut mitään mutta ajotietokoneen mukaan kulutus tippui jonkin verran.
Leave a comment:
-
täältäkin löytyy herroja/rouvia, joilla on ollut myynnissä vähintään yhtä eksoottisia vehkeitä, jotka on ihan oikeasti olleet tarjolla myös ulkomaille uutta maailmaa myöten. On melkoista haihattelua toivoa että se sikarikas saksalainen ilmestyisi yhtäkkiä ja tarjoaisi maat ja taivaat että saisi viedä kotiinsa tuollaisen ihanuuden, varsinkin nykykunnossaan.Originally posted by 528-Mst View PostRiippuu kenen näkökulmasta asiaa katsoo.Joku sikarikas sakemanni jolla on jo kaikki mahdolliset ämmäläiset ja alpinat saattaisi olla kovasti kiinnostunut tuosta.Täällä taas eri juttu.
En tiedä vielä,tarjouksia kuunnellaan.
taisi se Tukiaisen Johannakin toivoa sitä sikarikasta ulkomaalaista gentlemannia kylään, mutta ei se silläkään ulosannilla ollut järin todennäköistä.
Leave a comment:
-
Riippuu kenen näkökulmasta asiaa katsoo.Joku sikarikas sakemanni jolla on jo kaikki mahdolliset ämmäläiset ja alpinat saattaisi olla kovasti kiinnostunut tuosta.Täällä taas eri juttu.Originally posted by jukkae View PostMutta se ei muuta sitä tosiasiaa että se tusina ämmäläinen/alpina on monta kertaa arvokkaampi/halutumpi kuin tuo nykyisessä kunnossa.
Enkä minä halunnu tietää ostohintaa vaan sen paljolla tämä nyt on myynnissä?
En tiedä vielä,tarjouksia kuunnellaan.
Leave a comment:
-
Kyllä mä ajattelin että jos pysyis hengissä vielä muutaman vuoden.Jos ei muuten niin foorumilaisten kiusaksi.Originally posted by touring39 View PostVaikuttaa siltä, että sulla ei ole käsitystä vapaasta kaupankäynnistä. Auton ostohinta ei todellakaan tässä ole ratkaisevaa, vaan se, mitä joku on valmis autosta maksamaan. Niin toimii markkinatalous.
Jos löytäisit kirpparilta 5000 karaatin timantin kolmella eurolla, tuntisitko pakkoa laittaa oman ostohintasi myynti-ilmoon?
Muuten täytyy tästä topicista sanoa, että varsin viihdyttävää kaiken kaikkiaan. Ymmärrän kyllä eri osapuolten naljailut, mutta toivottavasti auton nykyinen omistaja pysyy joukossamme, ja neuvoja saa kyllä pyytämällä nätisti
Semppiä.
Leave a comment:
-
en, mä en tajua markkinataloudesta hevonvittua.Originally posted by touring39 View PostVaikuttaa siltä, että sulla ei ole käsitystä vapaasta kaupankäynnistä. Auton ostohinta ei todellakaan tässä ole ratkaisevaa, vaan se, mitä joku on valmis autosta maksamaan. Niin toimii markkinatalous.
Jos löytäisit kirpparilta 5000 karaatin timantin kolmella eurolla, tuntisitko pakkoa laittaa oman ostohintasi myynti-ilmoon?
Muuten täytyy tästä topicista sanoa, että varsin viihdyttävää kaiken kaikkiaan. Ymmärrän kyllä eri osapuolten naljailut, mutta toivottavasti auton nykyinen omistaja pysyy joukossamme, ja neuvoja saa kyllä pyytämällä nätisti
Semppiä.
ja kuten kirjoitin, niin ei sillä ostohinnalla ole vitunkaan väliä. Ja että se on asianosaisen oma asia.
sitä en kuitenkaan ymmärrä, että mikä vittu siinä on niin järjettömän salaista, varsinkin kun kaikki tietää ainakin ylimmän hinnan mitä siitä on maksettu. Ja näppärimmät katsoo nettiautosta toteutuneen myyntihinnan.
Leave a comment:
Leave a comment: