Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Niin on,mutta Bemarikuskithan on tunnetusti mulkkuja?
    Toki minäkään en ole antanut itsestäni varmaan kovin kilttiä,asiallista tai järkevää kuvaa.Eikä muuten tuo auto ole tulossa myyntiin.Päivittäistä ja joskus kovaakin ajoa,jos ei pysy nipussa niin se on löyhä mikä ei kestä..Tusinapaskan vois paalata mankan irti repimisen jälkeen mutta tuo korjataan...
    Originally posted by Roisto View Post
    Itsestään kun antaa tietyn kuvan niin se pysyy pitkään.. Kaikennäköistä trollia täällä liikkuu, en oo vielä päättäny ootko semmonen, fifty-sixty. Mutta jos et oo ni koita pysyä asiallisena, kaikesta huolimatta..
    Lohduttavaa on se että moni muukaan ei itsestään antanut kovin "mukavaa" kuvaa.. Mä oon ihan normaali ja joidenkin mielestä varmaan jopa ihan kiva jätkä niin kauan ku mulle ei vittuilla.Mä yritän,LUPAAN.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    PIDÄTTÄKÄÄ HENGITYSTÄ



    Tähän niitä rumpupäristyksiä...





























































































































    .....Auto on sama kuin Hartgen kanssa testissä ollut yksilö! COE-EL 528 Todennäköisesti siis ainut laatuaan, eikä mikään sarjatuotanto malli. Sen takia siitä ei ole enempää tietoa missään. Nyt jos se moottori on sama kuin pajalta lähtöisin oleva, niin ehkä olisi fiksua laittaa auto orkkis kuntoon. Harmi että alkaa olla jo lähes loppuun ajettu.
    ÖÖÖÖÖÖ..Mitenkähän tätä nyt sitte sanoiksi pukisi?Melkoinen pommi heti herätessa!!!!!

    Leave a comment:


  • nullzwei
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Kyllä, mutta tässä nyt taitaa kori ja sisusta olla oikeat. Moottori selviää dynossa tai purkamalla. Iskua mittaamalla tietää vain onko siellä 2,8 vai ei. Se ei kerro mitkä nokat siellä on yms.
    Just MELKEIN näin. Ts. onko impi ilman kalvoa jne.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by nullzwei View Post

    "Suomeen on tuotu helvetin monta hienoa autoa jotka on sitten silputtu, yleensä kolmeen kasaan, esimerkkinä M3 sen oikealla alustanumerolla mutta tekniikka on 316, sitten 316 M3-tekniikalla ja kolmantena M3 wannabe M3 sisustuksella."

    Mikä niistä on aito...
    Kyllä, mutta tässä nyt taitaa kori ja sisusta olla oikeat. Moottori selviää dynossa tai purkamalla. Iskua mittaamalla tietää vain onko siellä 2,8 vai ei. Se ei kerro mitkä nokat siellä on yms.

    Leave a comment:


  • nullzwei
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Noissa papereissa lukee valmistenumero ja sama numero lukee omistajan suomalaisessa otteessa. Olisi katsastajalta aikamoista puusilmäisyyttä jos suomalainen ote ja auto ei täsmää toisiinsa.

    Onko sulla niihin briefeihin sopivat suomalaiset otteet ja niihin suomalaisiin otteisiin sopivat autot?
    Älä nyt käryä, ainakaan vielä. Kysymys oli nimenomaan tämän ketjun auton identiteetin selvittämisestä. Sen tekeminen olisi ollut huomattavasti helpompaa jos auton dokkarit olisivat olleet luettavissa muutoinkin kuin suttuisista kuvista, viestin nro 300+ jälkeen arvaamalla.

    "Suomeen on tuotu helvetin monta hienoa autoa jotka on sitten silputtu, yleensä kolmeen kasaan, esimerkkinä M3 sen oikealla alustanumerolla mutta tekniikka on 316, sitten 316 M3-tekniikalla ja kolmantena M3 wannabe M3 sisustuksella."

    Mikä niistä on aito...

    Mitä tulee omaan hieman jopa maaniseen keräilyyni niin olen hassunhalvoilla hinnoilla noita briefejä ostellut, enkä todellakaan pidä niitä kuin briefien arvoisina MUTTA ajatuksenomaisesti voisi "hankkia" saman uniikin briefin mukaisen auton perusmallin, näyttää suttuisia kuvia ja väittää että tämä se on... Ooh... Harvinainen... Suomipapereita ei minulla ole, eikä tule, en todellakaan viitsi nähdä vaivaa aloittaa tietyissä piireissä rikolliseksikin tulkittua identiteettivarkautta/eli runkonron vaihtoa... Mutta voishan noista "ennen vanhaan keltainen pörssi ja rallieskortti kirjekuoreen" höpötellä enemmänkin... Joskus toiste, ehkä. Jos ei sitten niin vaikkapa huvin vuoksi...

    Jospa tämä selvensi miksi minun on niin helvetin vaikeaa suhtautua vakavasti ns. vittuileviin väitteisiin joitten perustelut eivät ole vedenpitäviä, höystönä mm että "esittelyautot viedään takaisin Saksaan ja paalataan koska wetterin ex-työntekijä sanoo niin". Ja. Viimeisiä saksantuliaisten kauppakirjoja olen nähnyt väärennettävän Tullin jonossa. Suomessa. Et siinäkin syytä skeptisyyteeni... Vai onko jollakulla jäänyt mustapekka käteen kun huoltokirja olikin taitava väärennös. Tai kilsat mulkattu. Tai unfallfrei olikin kolarikorjattu pommi.
    Last edited by nullzwei; 27-11-2014, 09:19.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by nullzwei View Post
    Ot.
    Pakko kysyä, onko tuossa tenu2000sen viestissä joku kuva? Ei näy mulla.
    Ei.


    ..

    Leave a comment:


  • nullzwei
    replied
    Ot.
    Pakko kysyä, onko tuossa tenu2000sen viestissä joku kuva? Ei näy mulla.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by nullzwei View Post

    Nyt on jotain paperia mutta mitä? Mullakin on tuolla arkistossa ebaysta ostettuja fahrzeugbriefejä jos mihinkä erikoiseen bemariin, MUTTA autoista ei ole jäljellä "muuta". Miltäs tuntuis topicci missä esitellään suttuista kuvaa/kuvia vanhasta bemarista ja väläytellään lopuksi fahrzeugbriefiä jostain uniikkikappaleesta... Eikä niilä kuitenkaan olisi keskenään mitään tekemistä...
    Noissa papereissa lukee valmistenumero ja sama numero lukee omistajan suomalaisessa otteessa. Olisi katsastajalta aikamoista puusilmäisyyttä jos suomalainen ote ja auto ei täsmää toisiinsa.

    Onko sulla niihin briefeihin sopivat suomalaiset otteet ja niihin suomalaisiin otteisiin sopivat autot?

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Rek.otteesta käy ilmi orggis kilvet ja ne näkyy kuvissa.
    No kas! ja aika isolla vielä, jokohan omistaja pyörtyi

    Nyt omistajalle se iso peukku, ja hyvä että jaksoi vääntää asiasta meidän "vanhojen partojen" kanssa, mutta todettakoon vielä tähän että niin se metsä vastaa kun sinne huudellaan.

    Nyt tosiaan toivotaan että siellä olisi se "oem" kiuas paikoillaan ja sit ei muuta kun kaikki ylimääräinen helevettiin
    Last edited by *PexU*; 27-11-2014, 08:52.

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Todentotta! Jos siellä on vielä orggis pata paikoillaan niin tuli jackpot. Ehdotomasti takaisin orggis kuosiin. Puskuri on helppo löytää, vanteita ei varmaan löydy enää mistään.
    Jos ei vanteita löydy, niin ne voi koneistamolla teettää noiden kuvien mukaan.

    Mutta nyt moottoria mittaamaan, tämä muu työ on turhaa jos kruununjalokivi puuttuu.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Mistäs keksit yhtäläisyydet?
    Rek.otteesta käy ilmi orggis kilvet ja ne näkyy kuvissa.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    .....Auto on sama kuin Hartgen kanssa testissä ollut yksilö!
    Todentotta! Jos siellä on vielä orggis pata paikoillaan niin tuli jackpot. Ehdotomasti takaisin orggis kuosiin. Puskuri on helppo löytää, vanteita ei varmaan löydy enää mistään.

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Mistäs keksit yhtäläisyydet?

    Originally posted by bemu2000 View Post
    PIDÄTTÄKÄÄ HENGITYSTÄ



    Tähän niitä rumpupäristyksiä...




























































































    .....Auto on sama kuin Hartgen kanssa testissä ollut yksilö! COE-EL 528 Todennäköisesti siis ainut laatuaan, eikä mikään sarjatuotanto malli. Sen takia siitä ei ole enempää tietoa missään. Nyt jos se moottori on sama kuin pajalta lähtöisin oleva, niin ehkä olisi fiksua laittaa auto orkkis kuntoon. Harmi että alkaa olla jo lähes loppuun ajettu.

    Leave a comment:


  • nullzwei
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    nyt sait kiinnostumaan, miten olis tosiaan tollanen topic? Mitä briefejä sulla on?
    Noo... On muutaman DEM:n n briefejä missä kulma on leikattu ja sitten sellaisia vähän kalliimpia missä ei ole Ketjuun sopivana esimerkkinä yksi "melko varmasti" passillinen 2002tii "aivan taatusti" Motornord, eikä todellakaan mikään "steg 1" vaan ihan on "colorado"-värinenkin vielä...

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by nullzwei View Post
    Mullakin on tuolla arkistossa ebaysta ostettuja fahrzeugbriefejä jos mihinkä erikoiseen bemariin, MUTTA autoista ei ole jäljellä "muuta". Miltäs tuntuis topicci missä esitellään suttuista kuvaa/kuvia vanhasta bemarista ja väläytellään lopuksi fahrzeugbriefiä jostain uniikkikappaleesta.

    .
    nyt sait kiinnostumaan, miten olis tosiaan tollanen topic? Mitä briefejä sulla on?

    Leave a comment:

Working...
X