Originally posted by 528-Mst
View Post
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eikö tässä aiemmin jo todettu että vakio äänenvaimennin siellä on? Löytyy ne orkkis värinänvaimentimet ja kaikki. Eisenmannissa/wiesmannissa tms. olisi selvät merkinnät kyllä.Originally posted by 528-Mst View PostKyllä siellä on se Eisenmann.Mikä kuvissakin näkyy.Sen alapinnassa kulahtanut merkintä typ e39.On ne vaan joskus tehty vaimentimetki kestämään.Last edited by Pazi88; 27-11-2014, 11:44.
Leave a comment:
-
Originally posted by 528-Mst View PostTaidan jättää jo kommentoimatta...Miksi pitää niistäkin vielä valittaa kun tarjolla on kissankokoisilla kirjaimilla ja numeroilla kaikki tarpeellinen näkyvillä??Originally posted by Jesper View PostEn tiedä sitten muista mutta mä en ainakaan saa noista pikkukuvien teksteistä juuri mitään selvää.
Ne pikkukuvat on nyt sitte deletoitu niin eipähän ketään häiritse..Last edited by 528-Mst; 27-11-2014, 11:41.
Leave a comment:
-
Kai se on siksi sinne merkattu ku alkuperäinen 523?Olettaisin...Originally posted by kama View Postok eli tuossain lappusesa lienee typo, kun on laitettu vakio cc vaikka pitäs olla se 2.8 .
2494cc ja 232ps tuntus äkkisestään aika korkealta viritykseltä.
Mikä tuo lehti muutes on missä auto on esitelty? Kannattas bongilla vaikka ebayltä irtonumeroo, kuuluu kuitenkin kai tavallaan auton historiaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by TJJ View PostEikös siinä nyt ole kiinni vakio takavaimennin eikä se (Eisenmann) mikä papereiden mukaan pitäisi olla?Huomenna aamusta vaihtuu venakopan tiiviste niin saan teille vielä epäileville ihmisille niitä helvetin paljon puhuttuja faktoja pöytään.Ainakin sen iskunpituuden ja nokkien nostot yms.Originally posted by nullzwei View PostOnneksi ei sentään lue E36, heh. "Joku" sanoi myös että Eisenmann ei ole Wiesmann. Eikä autossa ole Eibach-alustasarjaa. Jos moottori on se mikä sen kuuluu olla niin hyvä. Yli 500 viestiä sitäkin on ihmetelty.
Tässä bemareitten ihmeellisessä maailmassa yhtä sun toista katoilee ja löytyy simsalabim. Sulla saattaa olla paras käsitys mitä autossa on ja ei ole. Selvitä mylly ja lyö faktat pöytään.
Leave a comment:
-
ok eli tuossain lappusesa lienee typo, kun on laitettu vakio cc vaikka pitäs olla se 2.8 .Originally posted by 528-Mst View Poston se 2494
2494cc ja 232ps tuntus äkkisestään aika korkealta viritykseltä.
Mikä tuo lehti muutes on missä auto on esitelty? Kannattas bongilla vaikka ebayltä irtonumeroo, kuuluu kuitenkin kai tavallaan auton historiaan.
Leave a comment:
-
Taidan jättää jo kommentoimatta...Originally posted by nullzwei View Posthttp://www.btcf.fi/forum/album.php?a...ictureid=12747
Dokkarit näyttää kiinnostavilta mutta ainakaan mä en näe kuvissa pääosin muita kuin "hieroglyfejä".
Leave a comment:
-
Originally posted by 528-Mst View PostMua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?Kyllä siellä on se Eisenmann.Mikä kuvissakin näkyy.Sen alapinnassa kulahtanut merkintä typ e39.On ne vaan joskus tehty vaimentimetki kestämään.Originally posted by TJJ View PostEikös siinä nyt ole kiinni vakio takavaimennin eikä se (Eisenmann) mikä papereiden mukaan pitäisi olla?
Leave a comment:
-
Onneksi ei sentään lue E36, heh. "Joku" sanoi myös että Eisenmann ei ole Wiesmann. Eikä autossa ole Eibach-alustasarjaa. Jos moottori on se mikä sen kuuluu olla niin hyvä. Yli 500 viestiä sitäkin on ihmetelty.Originally posted by 528-Mst View PostMua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?
Tässä bemareitten ihmeellisessä maailmassa yhtä sun toista katoilee ja löytyy simsalabim. Sulla saattaa olla paras käsitys mitä autossa on ja ei ole. Selvitä mylly ja lyö faktat pöytään.
Leave a comment:
-
Eikös siinä nyt ole kiinni vakio takavaimennin eikä se (Eisenmann) mikä papereiden mukaan pitäisi olla?Originally posted by 528-Mst View PostMua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?
Leave a comment:
-
Originally posted by nullzwei View Post1836204
1836109Originally posted by böntti View PostNoita pitäis varmaan kysyä sieltä auton tehneeltä pajalta, jos se enää on mahdollista.Mua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?Originally posted by 528-Mst View PostAinakin isommasta jakotukista oli kirjoitettu
Leave a comment:
-
Originally posted by Bmw Master View PostRek.otteesta käy ilmi orggis kilvet ja ne näkyy kuvissa.En pyörtyny,tuli vaan sellanen outo tunne ja suusta alkoi kai kuulua kaikenmaailman ihme huutoa ja älinää....Ei haittaa yhtään,uskomatonta vaan että mun tuurilla sattuu jotain tällaista.Menee varmaan hetki ennenku tuon sisäistää...Originally posted by *PexU* View PostNo kas! ja aika isolla vielä, jokohan omistaja pyörtyi
Nyt omistajalle se iso peukku, ja hyvä että jaksoi vääntää asiasta meidän "vanhojen partojen" kanssa, mutta todettakoon vielä tähän että niin se metsä vastaa kun sinne huudellaan.
Nyt tosiaan toivotaan että siellä olisi se "oem" kiuas paikoillaan ja sit ei muuta kun kaikki ylimääräinen helevettiin
Leave a comment:
-
No homman pointti on nyt kuitenkin varmaan pohjimmiltaan se, että btcf on autofoorumina aivan ylivertainen, tietoa ja tukea löytyy erittäin kattavasti merkistä ja vähän muiltakin elämän osa-alueilta.
Mielensäpahoittajat nyt aivan turhaan moittivat meitä jäseniä jos vähän tässä topikissa on hassuteltu, tuskin topikissa tietoa etsivä on itseensä mistään ottanut... päinvastoin, artikkelit löydettiin yhdessä ja neuvottiin ottamaan konttoriin yhteyttä ja ongelma ratkesi aika pitkälle ja vielä hyvällä lopputuloksella.
Ehkä itselle tuli topikista hiukan sellaisen ylimielisen merirosvon (tm *arrr*) agressiivinen puuhastelu rautalaivan kanssa, mutta kuten tuossa mainittiin niin jokainen luo omanlaisensa mielikuvan hyvin lyhyiden ensi-poustauksien perusteella.
Leave a comment:
Leave a comment: