Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jesper
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Miksi pitää niistäkin vielä valittaa kun tarjolla on kissankokoisilla kirjaimilla ja numeroilla kaikki tarpeellinen näkyvillä??

    Ne pikkukuvat on nyt sitte deletoitu niin eipähän ketään häiritse..
    Onko sulla hiekkaa pimpissä vai miksi otat kaiken ittees?

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Kyllä siellä on se Eisenmann.Mikä kuvissakin näkyy.Sen alapinnassa kulahtanut merkintä typ e39.On ne vaan joskus tehty vaimentimetki kestämään.
    Eikö tässä aiemmin jo todettu että vakio äänenvaimennin siellä on? Löytyy ne orkkis värinänvaimentimet ja kaikki. Eisenmannissa/wiesmannissa tms. olisi selvät merkinnät kyllä.
    Last edited by Pazi88; 27-11-2014, 11:44.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Taidan jättää jo kommentoimatta...
    Originally posted by Jesper View Post
    En tiedä sitten muista mutta mä en ainakaan saa noista pikkukuvien teksteistä juuri mitään selvää.
    Miksi pitää niistäkin vielä valittaa kun tarjolla on kissankokoisilla kirjaimilla ja numeroilla kaikki tarpeellinen näkyvillä??

    Ne pikkukuvat on nyt sitte deletoitu niin eipähän ketään häiritse..
    Last edited by 528-Mst; 27-11-2014, 11:41.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by kama View Post
    ok eli tuossain lappusesa lienee typo, kun on laitettu vakio cc vaikka pitäs olla se 2.8 .


    2494cc ja 232ps tuntus äkkisestään aika korkealta viritykseltä.

    Mikä tuo lehti muutes on missä auto on esitelty? Kannattas bongilla vaikka ebayltä irtonumeroo, kuuluu kuitenkin kai tavallaan auton historiaan.
    Kai se on siksi sinne merkattu ku alkuperäinen 523?Olettaisin...

    Leave a comment:


  • Jesper
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Taidan jättää jo kommentoimatta...
    En tiedä sitten muista mutta mä en ainakaan saa noista pikkukuvien teksteistä juuri mitään selvää.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Eikös siinä nyt ole kiinni vakio takavaimennin eikä se (Eisenmann) mikä papereiden mukaan pitäisi olla?
    Originally posted by nullzwei View Post
    Onneksi ei sentään lue E36, heh. "Joku" sanoi myös että Eisenmann ei ole Wiesmann. Eikä autossa ole Eibach-alustasarjaa. Jos moottori on se mikä sen kuuluu olla niin hyvä. Yli 500 viestiä sitäkin on ihmetelty.

    Tässä bemareitten ihmeellisessä maailmassa yhtä sun toista katoilee ja löytyy simsalabim. Sulla saattaa olla paras käsitys mitä autossa on ja ei ole. Selvitä mylly ja lyö faktat pöytään.
    Huomenna aamusta vaihtuu venakopan tiiviste niin saan teille vielä epäileville ihmisille niitä helvetin paljon puhuttuja faktoja pöytään.Ainakin sen iskunpituuden ja nokkien nostot yms.

    Leave a comment:


  • kama
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    on se 2494
    ok eli tuossain lappusesa lienee typo, kun on laitettu vakio cc vaikka pitäs olla se 2.8 .


    2494cc ja 232ps tuntus äkkisestään aika korkealta viritykseltä.

    Mikä tuo lehti muutes on missä auto on esitelty? Kannattas bongilla vaikka ebayltä irtonumeroo, kuuluu kuitenkin kai tavallaan auton historiaan.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by nullzwei View Post
    http://www.btcf.fi/forum/album.php?a...ictureid=12747

    Dokkarit näyttää kiinnostavilta mutta ainakaan mä en näe kuvissa pääosin muita kuin "hieroglyfejä".
    Taidan jättää jo kommentoimatta...

    Leave a comment:


  • nullzwei
    replied


    Dokkarit näyttää kiinnostavilta mutta ainakaan mä en näe kuvissa pääosin muita kuin "hieroglyfejä".

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Mua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?
    Originally posted by TJJ View Post
    Eikös siinä nyt ole kiinni vakio takavaimennin eikä se (Eisenmann) mikä papereiden mukaan pitäisi olla?
    Kyllä siellä on se Eisenmann.Mikä kuvissakin näkyy.Sen alapinnassa kulahtanut merkintä typ e39.On ne vaan joskus tehty vaimentimetki kestämään.

    Leave a comment:


  • nullzwei
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Mua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?
    Onneksi ei sentään lue E36, heh. "Joku" sanoi myös että Eisenmann ei ole Wiesmann. Eikä autossa ole Eibach-alustasarjaa. Jos moottori on se mikä sen kuuluu olla niin hyvä. Yli 500 viestiä sitäkin on ihmetelty.

    Tässä bemareitten ihmeellisessä maailmassa yhtä sun toista katoilee ja löytyy simsalabim. Sulla saattaa olla paras käsitys mitä autossa on ja ei ole. Selvitä mylly ja lyö faktat pöytään.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Mua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?
    Eikös siinä nyt ole kiinni vakio takavaimennin eikä se (Eisenmann) mikä papereiden mukaan pitäisi olla?

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by nullzwei View Post
    1836204
    1836109
    Originally posted by böntti View Post
    Noita pitäis varmaan kysyä sieltä auton tehneeltä pajalta, jos se enää on mahdollista.
    Originally posted by nullzwei View Post
    Ehkäpä löytyy autosta sikäli mikäli jäljellä?
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Ainakin isommasta jakotukista oli kirjoitettu
    Mua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Rek.otteesta käy ilmi orggis kilvet ja ne näkyy kuvissa.
    Originally posted by *PexU* View Post
    No kas! ja aika isolla vielä, jokohan omistaja pyörtyi

    Nyt omistajalle se iso peukku, ja hyvä että jaksoi vääntää asiasta meidän "vanhojen partojen" kanssa, mutta todettakoon vielä tähän että niin se metsä vastaa kun sinne huudellaan.

    Nyt tosiaan toivotaan että siellä olisi se "oem" kiuas paikoillaan ja sit ei muuta kun kaikki ylimääräinen helevettiin
    En pyörtyny,tuli vaan sellanen outo tunne ja suusta alkoi kai kuulua kaikenmaailman ihme huutoa ja älinää....Ei haittaa yhtään,uskomatonta vaan että mun tuurilla sattuu jotain tällaista.Menee varmaan hetki ennenku tuon sisäistää...

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    No homman pointti on nyt kuitenkin varmaan pohjimmiltaan se, että btcf on autofoorumina aivan ylivertainen, tietoa ja tukea löytyy erittäin kattavasti merkistä ja vähän muiltakin elämän osa-alueilta.

    Mielensäpahoittajat nyt aivan turhaan moittivat meitä jäseniä jos vähän tässä topikissa on hassuteltu, tuskin topikissa tietoa etsivä on itseensä mistään ottanut... päinvastoin, artikkelit löydettiin yhdessä ja neuvottiin ottamaan konttoriin yhteyttä ja ongelma ratkesi aika pitkälle ja vielä hyvällä lopputuloksella.

    Ehkä itselle tuli topikista hiukan sellaisen ylimielisen merirosvon (tm *arrr*) agressiivinen puuhastelu rautalaivan kanssa, mutta kuten tuossa mainittiin niin jokainen luo omanlaisensa mielikuvan hyvin lyhyiden ensi-poustauksien perusteella.

    Leave a comment:

Working...
X