Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nullzwei
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Älä väärin ymmärrä, lähinnä ihmettelen muiden kun sun asennetta tähän autoon. Minäkään en nähnyt tämän topicin aloituksessa mitään ihmeellistä tai provosoivaa mutta jostain syystä lauma kävin sun päälle. Joskus käy näin, paska mäihä. Ei täällä yleensä autoja aleta väittämään ei-alkuperäisiksi ja 518i:ksi muutetuiksi.
    Mikä lauma? Totuuden hakemisessa pitää sietää kriittisiäkin kysymyksiä. Itse kirjoitin aiemmin että kohteliaasti on kysytty ja neuvottu mutta vastineeksi ei ole saanut paljon muuta kuin vittuilua.

    Mä en mm huomannut missä helvetin vaiheessa ne "paperit" löytyi, miksei niitä lyöty heti pöytään niin monta sataa viestiä vähemmän olisi jäänyt kirjoittamatta.

    Nyt on jotain paperia mutta mitä? Mullakin on tuolla arkistossa ebaysta ostettuja fahrzeugbriefejä jos mihinkä erikoiseen bemariin, MUTTA autoista ei ole jäljellä "muuta". Miltäs tuntuis topicci missä esitellään suttuista kuvaa/kuvia vanhasta bemarista ja väläytellään lopuksi fahrzeugbriefiä jostain uniikkikappaleesta... Eikä niilä kuitenkaan olisi keskenään mitään tekemistä...

    Ilmeisesti ja vielä vain ehkä auto on se miksi sitä väitetään mutta vielä puuttuu ne kilkkeet. Ok, "paperilla" on, mutta onko romppeet oikeasti autossa. Ts vähän kuin neitsykäinen ilman neitsyyttä.
    Last edited by nullzwei; 27-11-2014, 07:31.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    PIDÄTTÄKÄÄ HENGITYSTÄ



    Tähän niitä rumpupäristyksiä...




























































































































    .....Auto on sama kuin Hartgen kanssa testissä ollut yksilö! COE-EL 528 Todennäköisesti siis ainut laatuaan, eikä mikään sarjatuotanto malli. Sen takia siitä ei ole enempää tietoa missään. Nyt jos se moottori on sama kuin pajalta lähtöisin oleva, niin ehkä olisi fiksua laittaa auto orkkis kuntoon. Harmi että alkaa olla jo lähes loppuun ajettu.

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Ja mua muka sanotaan pessimistiksi..
    Älä väärin ymmärrä, lähinnä ihmettelen muiden kun sun asennetta tähän autoon. Minäkään en nähnyt tämän topicin aloituksessa mitään ihmeellistä tai provosoivaa mutta jostain syystä lauma kävin sun päälle. Joskus käy näin, paska mäihä. Ei täällä yleensä autoja aleta väittämään ei-alkuperäisiksi ja 518i:ksi muutetuiksi.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Originally posted by Roisto View Post
    Itsestään kun antaa tietyn kuvan niin se pysyy pitkään.. Kaikennäköistä trollia täällä liikkuu, en oo vielä päättäny ootko semmonen, fifty-sixty. Mutta jos et oo ni koita pysyä asiallisena, kaikesta huolimatta..
    Topikin avaaja, asiallisena...?

    Avaus (eiköhän se ”asiallisuus” tässäkin keississä kadonnut ensin ihan muualta kuin kysyjältä?):

    Originally posted by 528-Mst View Post
    Päivää vaan kaikille..Olkaa ihmiset kilttejä ja kertokaa jos jollain on jonkinlaista faktatietoa sellaisesta pajasta kun Mst-Wiesmann.EIKÄ ole kyseessä mikään eisenmann kuten joskus aikaisemmin on väitetty.Olen asiasta kysynyt ko paikasta ja epäilivät että olen erehtynyt ja kyselen väärästä paikasta...Kun ostin e39 korisen 528:sin niin en uskonut että on ollut alunperin 523.Papereissa ei mallimerkintää,vain moottorin koko (2.8) ja teho 171kW.Putkisto ei ainakaan ole alkuperäinen vaan pakosarja ja takavaimennin vaihdettu.Moottorinohjausboksia ainakin joskus käytetty auki mutta sisus alkuperäisen näköinen....Eräskin epäillyt että ainakin nokat vaihdettu ja softaa muutettu.Olisi niin pirun kiva tietää että onko kellään mitään kokemuksia/tietoa tällaisista laitteista ja että onko kukaan koskaan omistanut kyseisen pajan virittämää autoa.

    Leave a comment:


  • antti79
    replied
    Originally posted by crane View Post
    Tää topikki on kyllä hyvää viihdettä
    Mullaki on ainutlaatuinen ja uniikki e39, Suomen ainut 540ia, missä ei ole pakoputken päätä
    Heh, . Viihdettä tosiaan, seurantaan menee. Nyt kun näistä harvinaisista E39:stä puhutaan niin uniikki kappale löytyy myös omasta tallista. Ainakin Ylen uutisten autotietolaskurin mukaan.

    "Suomessa on yhteensä 1 autoa jonka merkki on BMW, 520ia (vm. 2003)"

    Linkki -> http://yle.fi/uutiset/nain_moni_ajaa...n_sina/6880326

    Leave a comment:


  • Roisto
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Niin on,mutta Bemarikuskithan on tunnetusti mulkkuja?
    Toki minäkään en ole antanut itsestäni varmaan kovin kilttiä,asiallista tai järkevää kuvaa.Eikä muuten tuo auto ole tulossa myyntiin.Päivittäistä ja joskus kovaakin ajoa,jos ei pysy nipussa niin se on löyhä mikä ei kestä..Tusinapaskan vois paalata mankan irti repimisen jälkeen mutta tuo korjataan...
    Itsestään kun antaa tietyn kuvan niin se pysyy pitkään.. Kaikennäköistä trollia täällä liikkuu, en oo vielä päättäny ootko semmonen, fifty-sixty. Mutta jos et oo ni koita pysyä asiallisena, kaikesta huolimatta..

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Niinpä, ehkäpä.
    Ja mua muka sanotaan pessimistiksi..

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by nullzwei View Post
    Ehkäpä löytyy autosta sikäli mikäli jäljellä?
    Niinpä, ehkäpä.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by nullzwei View Post
    Siis? Oikein kirjoitettu? Missä se isompi jakotukki nyt sitten on? Vessas on paperin arvoinen jos sun maailman harvinaisin isompi jakotukkis on... ties missä?

    Lyö nyt pikku hiljaa faktaa pöytään että autossa on oikeasti jotain muutakin kuin kasa kopiopaperia :think sähköllä scannattuna paikasta a paikkaan b.
    En näistä paljon ymmärrä mikä on varmaan tullut selväksi,mutta luulen että jakotukki sijaitsee polttoainelinjassa,ne suuttimiksi kutsutut kapistukset on kai siinä kiinni?Haenko realoem:mästä vastaavan kuvan?Ja mitä tuo muka tarkottaa?Pitäs lähtä saksasta kyseleen niitä ihan alkuperäisiä papereita ja tuoda kärsän eteen?Mikä ylipäätänsä on faktaa???

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Tää topikki puolillaan piilovittuilua, piikittelyä, nauramista ja epäilyä ja nyt kun tää onkin ehtää saksalaista jatkuu sama peli.

    Ehkä olis toisin jos tää peli olis jonkun "sisäpiirin" löytö ja tulis oossomia ja sun sellaista.

    Eli jos tulee mitta täyteen, myy pois ja osta tusinaCompakti tusinamadalluksella ja vanteilla
    Niin on,mutta Bemarikuskithan on tunnetusti mulkkuja?
    Toki minäkään en ole antanut itsestäni varmaan kovin kilttiä,asiallista tai järkevää kuvaa.Eikä muuten tuo auto ole tulossa myyntiin.Päivittäistä ja joskus kovaakin ajoa,jos ei pysy nipussa niin se on löyhä mikä ei kestä..Tusinapaskan vois paalata mankan irti repimisen jälkeen mutta tuo korjataan...

    Leave a comment:


  • nullzwei
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Ainakin isommasta jakotukista oli kirjoitettu
    Siis? Oikein kirjoitettu? Missä se isompi jakotukki nyt sitten on? Vessas on paperin arvoinen jos sun maailman harvinaisin isompi jakotukkis on... ties missä?

    Lyö nyt pikku hiljaa faktaa pöytään että autossa on oikeasti jotain muutakin kuin kasa kopiopaperia :think sähköllä scannattuna paikasta a paikkaan b.
    Last edited by nullzwei; 26-11-2014, 21:29.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Tää topikki puolillaan piilovittuilua, piikittelyä, nauramista ja epäilyä ja nyt kun tää onkin ehtää saksalaista jatkuu sama peli.

    Ehkä olis toisin jos tää peli olis jonkun "sisäpiirin" löytö ja tulis oossomia ja sun sellaista.

    Eli jos tulee mitta täyteen, myy pois ja osta tusinaCompakti tusinamadalluksella ja vanteilla

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by nullzwei View Post
    1836204
    1836109
    Originally posted by böntti View Post
    Noita pitäis varmaan kysyä sieltä auton tehneeltä pajalta, jos se enää on mahdollista.
    Originally posted by nullzwei View Post
    Ehkäpä löytyy autosta sikäli mikäli jäljellä?
    Ainakin isommasta jakotukista oli kirjoitettu

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Zoui View Post
    Siellä on nyt paperit mistä näkyy oikeat runkonumerot ja muutokset, ihkaakin aidompi mst-bmw

    Nyt vaan imuilmavuodot kuntoon, leveät fillarit alle ja isolle kylälle polkemaan... sieltä meinaan lähtee sitten kiukaasta sellaset kirkunat isoilla kierroksilla ja voimaa löytyy kyllä, patti kiljuu ku ripulinen kissa
    Tuostaki vähä hankala ottaa selvää että onko sarkasmia vai ei..

    Leave a comment:


  • nullzwei
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Noita pitäis varmaan kysyä sieltä auton tehneeltä pajalta, jos se enää on mahdollista.
    Ehkäpä löytyy autosta sikäli mikäli jäljellä?

    Leave a comment:

Working...
X