...."Aina kun huomaat olevasi enemmistön puolella, on aika pysähtyä ajattelemaan”....
— Mark Twain
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedSunnuntaina kahville ouluntulliin? :thinkOriginally posted by 528-Mst View PostTe foorumilaiset jotka asutte oulussa tai tosi lähellä niin kiinnostaisiko teitä nähdä tuota livenä?Samalla näette paperit(mun sähköpostista) jos en saa niitä tänne siirrettyä.Sehän on totta että sisältä tuo on melkoinen kaatopaikka mutta voin mä sitä vähän siistiä jos jotakuta kiinnostaa.Kahvit ja mietiskelyä?
Leave a comment:
-
Ja tämä lappunen kertos että 25tkm mittarissa, 232ps ja 2994cc?Originally posted by 528-Mst View PostOn ollut tiedossa.Moottorin malli on MST-WIESMANN TYP MST m52 2.8
Tilavuus 2793
http://www.btcf.fi/forum/picture.php...ictureid=12745
(toki tuon käsialan voi tulkita myös 2494:ksi, mutta ysiltä se enempi näyttää vtr. muu käsiala)
Jos tuo kone on vielä autossa kiinni en kyllä pitäs ihan tusina e39:nä...
Leave a comment:
-
Siellä on nyt paperit mistä näkyy oikeat runkonumerot ja muutokset, ihkaakin aidompi mst-bmw
Nyt vaan imuilmavuodot kuntoon, leveät fillarit alle ja isolle kylälle polkemaan... sieltä meinaan lähtee sitten kiukaasta sellaset kirkunat isoilla kierroksilla ja voimaa löytyy kyllä, patti kiljuu ku ripulinen kissa
Leave a comment:
-
-
Ok, jos tekniikka ei ole muutettu/muutoskatsastettu niin sitten noissa suomipapruissa on virhe (eikä olis ekakerta kun ake/trafi näin tekee)Originally posted by 528-Mst View Posthttp://www.btcf.fi/forum/album.php?a...ictureid=12749
Repikää siitä.vasta osa niistä papereista mutta selviää tarpeellinen.Missään kohti ainakaan katsastuksessa ei ole vaihdettu moottoria.
(Saksa: 528i 2994cc, Suomi: 525i 2790cc).
Tuolla aiemmassa postauksessa on vinkkiä miten saat selville mitä autossa on paikoillaan. Nuo paprut kertoo vaan mitä tämä auto on ollut aikoinaan Sakassa ja sitten mitä katsastusinssille on kerrottu sen olevan Suomeen tuotaessa.
Sikäli tämä case kiinnostaa monia, koska m52 taitaa olla forumin harrastetuin moottori tällä hetkellä. Monella kilpurissa jne. eli tuollainen 232ps resepti toki kiinnostaa.
Leave a comment:
-
Mä en löytänyt mitään jauhoja. Pienen kuvan mistä ei saa mtn selvää.
Leave a comment:
-
Sieltä nyt sitten löytyy iso pussillinen niitä jauhoja.Ei muuta ku suut makiaksi!!!!!Originally posted by Kuqi View PostSen verran vielä sorrun offtopiciin tässä että kerron mikä oli syynä tuohon aiempaan kommenttiini:
-topikin perustajan ylimielinen asenne
-topikin tuoma sisältö -> pääasiassa vänkäämistä ja mutua
-ei yhtään selkeää kuvaa autosta, autossa olevista wiesman merkeistä tai mistään
-autosta on penkitetty kova määrä kilowatteja mutta missä todisteet?
summa summarum, paljon puhetta, vähän näyttöä. on näitä henkseleitten paukuttelijoita ollut täällä ennenkin, harva on lyönyt jauhot suuhun ja todistanut asioita. on tyyppejä jotka vuosikaudet kauppaa autoaan aitona m-sporttina eikä suostuta hyväksymään faktoja että auto on perus noku-malli missä on vaan jälkiasenteiset puskurit, tai että vuosikaudet pidetään topikkia super-turbo e34:sta josta saa joskus 2 vuoden välein yhden kuvan/videon jossa pimeässä näkyy vaan valot.
taatusti on sulle tärkeä ja sulle harvinainen auto, mutta ei tämä oikein palvele yleisöä. ajattele itsesi jonkun muun rooliin, joku uusi postaaja foorumilla tulee henkselit paukkuen selittämään että nyt on ultraharvinainen liki 200kw 523 alla, ja se pitäisi vaan uskoa? kannattaa lähteä nyt sillä ajatuksella että
a) autossa on vikoja jotka korjata ja niiden apuun löytyy taatusti asiantuntevaa apua täältä
b) mutufaktat ja myyjän puheet yli 170kw tehoista kannattaa unohtaa siihen asti että ne on faktoja
c) osa postaajista kyllä kirjottaa täällä huumorillakin tekstejä, käyttämättä hymiöitä, kuten minä tuon aiemman postaukseni kirjoitin.
oma asiallisuus vaikuttaa hyvin pitkälle asiallisiin vastauksiinkin.
EDIT: korjaan! viimeisen kurkkaamiseni jälkeen nämä sisustan wiesmann merkit oli ilmestyneet albumiin, mutta kuvien perusteella en kyllä tietäisi mitä niissä lukee jos en tietäisi. ja kilowattimäärä lukee otteessa mutta toki kiinnostaisi fakta, mistä tuo teho on repäisty ja onko oikeasti penkitetty.
Leave a comment:
-
Mistä sen keksit?Ei ole mitään varmaa tietoa sellaisesta.Ainakaan katsastusviranomaisilla.Originally posted by ritariässä View PostYritin tihrata albumista pikkukuvaa, mutta en saanut muuta selvää kuin mm alkuperäisen tehon päälle vetästy viivaa ja lisätiedoista en saa selvää eli isompi ja tarkempi kuva niin hyvä tulee.
Miksi 14 muutosprosenttia tullut koneesta 2007?
Mä yritän keksiä jotain että sais paremmat kuvat.Mutta siellä lukee kaikki ne samat tiedot ku otteessa ja lehtiartikkelissa.Vannekoosta lähtien.
Leave a comment:
-
Originally posted by 528-Mst View PostNyt ois kuvat papereista,kaikki numerot täsmää,rengaskoot täsmää,kaikki täsmää.Oikea auto ainakin.Ei vaan saa kunnon kuvia tänne....
Yritin tihrata albumista pikkukuvaa, mutta en saanut muuta selvää kuin mm alkuperäisen tehon päälle vetästy viivaa ja lisätiedoista en saa selvää eli isompi ja tarkempi kuva niin hyvä tulee.
Miksi 14 muutosprosenttia tullut koneesta 2007?
Leave a comment:
Leave a comment: