Jos se teitä noin paljon rassaa niin minä käytän sen mittariston irti että näkee onko sinetti ehjä.Eikä sillä minulle ainakaan ole mitään väliä onko mittaristo alkuperäinen vai ei,kunhan toimisi niinkuin pitää.Kumma että tuollaisiin asioihin pitää tarttua..
Totta kai tartutaan kun itse höpiset sekavia.
-sanoit että mittaristo on alkuperäinen salavalikon VIN numeron mukaan.
-minä+BeamR oikaistiin virheellinen tietosi.
Jos se teitä noin paljon rassaa niin minä käytän sen mittariston irti että näkee onko sinetti ehjä.Eikä sillä minulle ainakaan ole mitään väliä onko mittaristo alkuperäinen vai ei,kunhan toimisi niinkuin pitää.Kumma että tuollaisiin asioihin pitää tarttua..
älä nyt ota tätä pahalla, mutta meille muille ei ole selvinnyt että miksi sen mittariston alkuperäisyys on niin tärkeää, tässä on vasta ihmetelty sun perusteluita sille että miksi se olisi alkuperäinen
Jos se teitä noin paljon rassaa niin minä käytän sen mittariston irti että näkee onko sinetti ehjä.
Älä suotta vaivaudu sinettejä etsimään; eivät nekään mitään todista; jos mittaristo koodataan autoon, ei sieltä mitään fyysisesti avata.
Ja itsehän olit tuohon mittaristoasiaankin ensimmäisenä tarttumassa, kuten moneen muuhunkin seikkaan, joista täällä on koetettu valistaa.
Kateellisuudesta en osaa omalta kohdaltani sanoa sen kummemmin mitään; pitäisi ensin osata sellainen tunnistaa kun en toisten kamppeita ole sillä tavalla koskaan ajatellut.
Tässä pitää kyllä lähtee ostaa olutta ja ruveta nauttii topicin antimista
+1
edit:
IMO kyllä topicin aloittajan kannattaisi kuunnella (ja tarvittaessa myös uskoa) mitä nämä BMWviisaat täällä kertovat, usein olen itsekin täällä ollut sormi suussa, vaikka BMW-harrastusta on takana vasta vajaa 19-vuotta.
Apua (ja varsinkin oikeita ohjeistuksia ja tietoa) on aina täältä löytynyt ja sitä löytyy jatkossakin
ja edelleen, jokainen auto on käyttäjälleen varmasti yhtä arvokas ja ainutlaatuinen, mutta tosiasioita pitää vaan hyväksyä siihen väliin
edit:
IMO kyllä topicin aloittajan kannattaisi kuunnella (ja tarvittaessa myös uskoa) mitä nämä BMWviisaat täällä kertovat, usein olen itsekin täällä ollut sormi suussa, vaikka BMW-harrastusta on takana vasta vajaa 19-vuotta.
Apua (ja varsinkin oikeita tietoja) on aina täältä löytynyt
ja edelleen, jokainen auto on käyttäjälleen varmasti yhtä arvokas ja ainutlaatuinen, mutta tosiasioita pitää vaan hyväksyä siihen väliin
edit:
IMO kyllä topicin aloittajan kannattaisi kuunnella (ja tarvittaessa myös uskoa) mitä nämä BMWviisaat täällä kertovat, usein olen itsekin täällä ollut sormi suussa, vaikka BMW-harrastusta on takana vasta vajaa 19-vuotta.
Apua (ja varsinkin oikeita ohjeistuksia ja tietoa) on aina täältä löytynyt ja sitä löytyy jatkossakin
ja edelleen, jokainen auto on käyttäjälleen varmasti yhtä arvokas ja ainutlaatuinen, mutta tosiasioita pitää vaan hyväksyä siihen väliin
Ymmärrän kyllä kannan asiaan ihan hyvin,ja kiva ku on hauskaa.Ja kyllä edelleenkin monen Bmw-viisaan arvelut,mutut yms on todistettu vääräksi.Ja mitä tosiasioita pitää hyväksyä?
älä nyt ota tätä pahalla, mutta meille muille ei ole selvinnyt että miksi sen mittariston alkuperäisyys on niin tärkeää, tässä on vasta ihmetelty sun perusteluita sille että miksi se olisi alkuperäinen
En ota.Tässä sen näkee taas että kun itse ei ole harrastanut Baijereita kuin vajaa 10 vuotta niin ei niistä vielä paljon tiedä.Mutta harva tuntuu kaikkea tietävän ja hyvä jos väärinkäsitykset oikaistaan.Mietin itsekin sitä mittariston koodaamista koska itse joutunut sitä töissä tekemään "muutamia" kertoja.Tosin en autoihin.
Ymmärrän kyllä kannan asiaan ihan hyvin,ja kiva ku on hauskaa.Ja kyllä edelleenkin monen Bmw-viisaan arvelut,mutut yms on todistettu vääräksi.Ja mitä tosiasioita pitää hyväksyä?
Sellaisiksi tosiasioiksi voidaan mm todeta, se että mittaristosta ei voida päätellä yhtään mitään, auton ns. virallinen arvo ei välttämättä ole lähelläkään sitä mitä omistaja sen ajattelee olevan, vaikka se olisikin "vaan" E30 316 tjms, myöskin koneen ulkoiseen puoleen liittyvät asiat on täällä esitetty ja perusteltu moneen kertaan..
ja mm tämä lienee myös aika selvää pässinlihaa
-->>
Tuota lohkoa tarjoaa realoem auton vin:illä.Selittäkää joku tuo öljynsuodatin.Kuvan moottorissa vanoksen pahka näyttää oikealta mutta öljynsuodatin on erilainen.
"Huomaathan, että tuo kuva on PIIRRETTY ja se kuva on vain VIITTEELLINEN. Piirretyn kuvan ei ole tarkoituskaan olla 1:1 tarkka kopio oikeasta valokuvasta"
Ymmärrän kyllä kannan asiaan ihan hyvin,ja kiva ku on hauskaa.Ja kyllä edelleenkin monen Bmw-viisaan arvelut,mutut yms on todistettu vääräksi.Ja mitä tosiasioita pitää hyväksyä?
no mitä nyt on todistettu oikeaksi? Jos siellä olisi kolmelitrainen kuten pari sivua taaksepäin esiti, niin miksi lapinpolttajat olisi merkanneet sen otteeseen 2.8:na. Jos 2.5:sta wiesmann on poraillut kolmelitraisia niin miksi sinne on vaihdettu 2.8 kone. Vai onko se kone siellä keittiössä enää edes sama mikä siellä pitäisi olla?
Sun asenne on välillä ollut hieman ylimielinen, ja se saattaa aiheuttaa vastareaktioita monissa. Kukaan ei tiedä oikeasti mikä siellä pellin alla luuraa tutkimatta, mutta sä esität että sulla on joku sika-kallis uber-harvinaisuus josta kaikki on vaan vitun kateellisia kun eivät heti ole sun kanssa samaa mieltä vaan yrittää saada tolkkua tähän kokonaisuuteen koska kaikki baijerilaisiin liittyvä sattuu kiinnostamaan
olkoon mun puolesta, ei tää mun elämääni kuitenkaan vaikuta ja kun asenne on vammainen niin meen kieriskelemään kateellisuudessani.
Siis voi olla.Mutta hienoa että JOLLAIN on munaa tunnustaa että on "edes vähän" kateellinen loppuun ajetusta parin tonnin lintasta johon tehty sisustamuutoksia,kuten jotkut sanoneet.
Sarkasmi on tunnetusti vaikea laji esittää netissä. Tai ehkä minä ymmärsin väärin Zouin jutut..?
Comment