Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ilkka 330 ci
    Bimmer Rookie
    • Apr 2012
    • 129
    • varkaus

Tässä pitää kyllä lähtee ostaa olutta ja ruveta nauttii topicin antimista

Comment

• jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

Originally posted by 528-Mst View Post
      Jos se teitä noin paljon rassaa niin minä käytän sen mittariston irti että näkee onko sinetti ehjä.Eikä sillä minulle ainakaan ole mitään väliä onko mittaristo alkuperäinen vai ei,kunhan toimisi niinkuin pitää.Kumma että tuollaisiin asioihin pitää tarttua..
      Totta kai tartutaan kun itse höpiset sekavia.

-sanoit että mittaristo on alkuperäinen salavalikon VIN numeron mukaan.
      -minä+BeamR oikaistiin virheellinen tietosi.
      Aprilia RSV4

Comment

• BeamR
        BTCF Member
        • Jul 2007
        • 13363
        • Espoon takametsät

Jos se teitä noin paljon rassaa niin minä käytän sen mittariston irti että näkee onko sinetti ehjä.Eikä sillä minulle ainakaan ole mitään väliä onko mittaristo alkuperäinen vai ei,kunhan toimisi niinkuin pitää.Kumma että tuollaisiin asioihin pitää tarttua..
        älä nyt ota tätä pahalla, mutta meille muille ei ole selvinnyt että miksi sen mittariston alkuperäisyys on niin tärkeää, tässä on vasta ihmetelty sun perusteluita sille että miksi se olisi alkuperäinen
        F46 Gran Tourer -20
        Boxster 2.5 -97

Comment

• BMWE39
          Bimmer Rookie
          • Jul 2004
          • 134

Jos se teitä noin paljon rassaa niin minä käytän sen mittariston irti että näkee onko sinetti ehjä.
          Älä suotta vaivaudu sinettejä etsimään; eivät nekään mitään todista; jos mittaristo koodataan autoon, ei sieltä mitään fyysisesti avata.
          Ja itsehän olit tuohon mittaristoasiaankin ensimmäisenä tarttumassa, kuten moneen muuhunkin seikkaan, joista täällä on koetettu valistaa.

Kateellisuudesta en osaa omalta kohdaltani sanoa sen kummemmin mitään; pitäisi ensin osata sellainen tunnistaa kun en toisten kamppeita ole sillä tavalla koskaan ajatellut.

Comment

• *PexU*
            BTCF Member
            • Aug 2002
            • 1989
            • Vantaa

Originally posted by ilkka 330 ci View Post

+1

edit:
            IMO kyllä topicin aloittajan kannattaisi kuunnella (ja tarvittaessa myös uskoa) mitä nämä BMWviisaat täällä kertovat, usein olen itsekin täällä ollut sormi suussa, vaikka BMW-harrastusta on takana vasta vajaa 19-vuotta.
            Apua (ja varsinkin oikeita ohjeistuksia ja tietoa) on aina täältä löytynyt ja sitä löytyy jatkossakin

ja edelleen, jokainen auto on käyttäjälleen varmasti yhtä arvokas ja ainutlaatuinen, mutta tosiasioita pitää vaan hyväksyä siihen väliin
            Last edited by *PexU*; 26-11-2014, 09:02.
            AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

E61 530xd M-Sport Touring -07
            Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
            Duunissa: F11 520d x-drive -17

Comment

• crane
              BTCF Member
              • Mar 2003
              • 6392
              • Ex Lappilainen, nykyään etelä

Originally posted by *PexU* View Post
              +1

edit:
              IMO kyllä topicin aloittajan kannattaisi kuunnella (ja tarvittaessa myös uskoa) mitä nämä BMWviisaat täällä kertovat, usein olen itsekin täällä ollut sormi suussa, vaikka BMW-harrastusta on takana vasta vajaa 19-vuotta.
              Apua (ja varsinkin oikeita tietoja) on aina täältä löytynyt

ja edelleen, jokainen auto on käyttäjälleen varmasti yhtä arvokas ja ainutlaatuinen, mutta tosiasioita pitää vaan hyväksyä siihen väliin
              Taas monta sivua naureskeltavaa tullu.

Comment

• 528-Mst
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2014
                • 323
                • suomi

Originally posted by *PexU* View Post
                +1

edit:
                Apua (ja varsinkin oikeita ohjeistuksia ja tietoa) on aina täältä löytynyt ja sitä löytyy jatkossakin

Originally posted by crane View Post
                Taas monta sivua naureskeltavaa tullu.
                Ymmärrän kyllä kannan asiaan ihan hyvin,ja kiva ku on hauskaa.Ja kyllä edelleenkin monen Bmw-viisaan arvelut,mutut yms on todistettu vääräksi.Ja mitä tosiasioita pitää hyväksyä?

Comment

• 528-Mst
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2014
                  • 323
                  • suomi

Originally posted by ilkka 330 ci View Post
                  Anna mennä vaan

Comment

• 528-Mst
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2014
                    • 323
                    • suomi

Originally posted by BeamR View Post
                    älä nyt ota tätä pahalla, mutta meille muille ei ole selvinnyt että miksi sen mittariston alkuperäisyys on niin tärkeää, tässä on vasta ihmetelty sun perusteluita sille että miksi se olisi alkuperäinen
                    En ota.Tässä sen näkee taas että kun itse ei ole harrastanut Baijereita kuin vajaa 10 vuotta niin ei niistä vielä paljon tiedä.Mutta harva tuntuu kaikkea tietävän ja hyvä jos väärinkäsitykset oikaistaan.Mietin itsekin sitä mittariston koodaamista koska itse joutunut sitä töissä tekemään "muutamia" kertoja.Tosin en autoihin.

Comment

• 528-Mst
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2014
                      • 323
                      • suomi

Originally posted by jannmann View Post
                      Totta kai tartutaan kun itse höpiset sekavia.

-sanoit että mittaristo on alkuperäinen salavalikon VIN numeron mukaan.
                      -minä+BeamR oikaistiin virheellinen tietosi.
                      Mulla on tapana höpistä sekavia...

Comment

• Bmw Master
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 13155
                        • Kokomo

Originally posted by JermuS View Post
                        Siis mikä 525? tds vai?
                        Just se
                        Silmät auki.

Comment

• *PexU*
                          BTCF Member
                          • Aug 2002
                          • 1989
                          • Vantaa

Ymmärrän kyllä kannan asiaan ihan hyvin,ja kiva ku on hauskaa.Ja kyllä edelleenkin monen Bmw-viisaan arvelut,mutut yms on todistettu vääräksi.Ja mitä tosiasioita pitää hyväksyä?
                          Sellaisiksi tosiasioiksi voidaan mm todeta, se että mittaristosta ei voida päätellä yhtään mitään, auton ns. virallinen arvo ei välttämättä ole lähelläkään sitä mitä omistaja sen ajattelee olevan, vaikka se olisikin "vaan" E30 316 tjms, myöskin koneen ulkoiseen puoleen liittyvät asiat on täällä esitetty ja perusteltu moneen kertaan..

ja mm tämä lienee myös aika selvää pässinlihaa
                          -->>

Tuota lohkoa tarjoaa realoem auton vin:illä.Selittäkää joku tuo öljynsuodatin.Kuvan moottorissa vanoksen pahka näyttää oikealta mutta öljynsuodatin on erilainen.

"Huomaathan, että tuo kuva on PIIRRETTY ja se kuva on vain VIITTEELLINEN. Piirretyn kuvan ei ole tarkoituskaan olla 1:1 tarkka kopio oikeasta valokuvasta"
                          Last edited by *PexU*; 26-11-2014, 09:52.
                          AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

E61 530xd M-Sport Touring -07
                          Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
                          Duunissa: F11 520d x-drive -17

Comment

• BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

no mitä nyt on todistettu oikeaksi? Jos siellä olisi kolmelitrainen kuten pari sivua taaksepäin esiti, niin miksi lapinpolttajat olisi merkanneet sen otteeseen 2.8:na. Jos 2.5:sta wiesmann on poraillut kolmelitraisia niin miksi sinne on vaihdettu 2.8 kone. Vai onko se kone siellä keittiössä enää edes sama mikä siellä pitäisi olla?

Sun asenne on välillä ollut hieman ylimielinen, ja se saattaa aiheuttaa vastareaktioita monissa. Kukaan ei tiedä oikeasti mikä siellä pellin alla luuraa tutkimatta, mutta sä esität että sulla on joku sika-kallis uber-harvinaisuus josta kaikki on vaan vitun kateellisia kun eivät heti ole sun kanssa samaa mieltä vaan yrittää saada tolkkua tähän kokonaisuuteen koska kaikki baijerilaisiin liittyvä sattuu kiinnostamaan

olkoon mun puolesta, ei tää mun elämääni kuitenkaan vaikuta ja kun asenne on vammainen niin meen kieriskelemään kateellisuudessani.
                            F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

Comment

• TJJ
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2003
                              • 7591
                              • Jyväskylä

Siis voi olla.Mutta hienoa että JOLLAIN on munaa tunnustaa että on "edes vähän" kateellinen loppuun ajetusta parin tonnin lintasta johon tehty sisustamuutoksia,kuten jotkut sanoneet.
                              Sarkasmi on tunnetusti vaikea laji esittää netissä. Tai ehkä minä ymmärsin väärin Zouin jutut..?
                              E39 528iA

Comment

• Zoui
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2003
                                • 6350
                                • Tampere

Originally posted by BMWE39 View Post
                                Älä suotta vaivaudu sinettejä etsimään; eivät nekään mitään todista; jos mittaristo koodataan autoon, ei sieltä mitään fyysisesti avata.
                                Mittaristo on todella nopea irroittaa ja kurkata se abs lampun tilanne, jos nyt ei muuta olisikaan siinä.

Originally posted by TJJ View Post
                                Sarkasmi on tunnetusti vaikea laji esittää netissä. Tai ehkä minä ymmärsin väärin Zouin jutut..?
                                Se pitää esittää taidokkaasti, jotta vain vanhemmat parrat ehkä huomaavat jotain

Aihe, auto ja asia toki kiinnostaa, ei siinä mitään
                                Elämä on pihakivestä.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎