Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 528-Mst
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2014
    • 323
    • suomi

    Originally posted by BeamR View Post
    no mitä nyt on todistettu oikeaksi? Jos siellä olisi kolmelitrainen kuten pari sivua taaksepäin esiti, niin miksi lapinpolttajat olisi merkanneet sen otteeseen 2.8:na. Jos 2.5:sta wiesmann on poraillut kolmelitraisia niin miksi sinne on vaihdettu 2.8 kone. Vai onko se kone siellä keittiössä enää edes sama mikä siellä pitäisi olla?

    Sun asenne on välillä ollut hieman ylimielinen, ja se saattaa aiheuttaa vastareaktioita monissa. Kukaan ei tiedä oikeasti mikä siellä pellin alla luuraa tutkimatta, mutta sä esität että sulla on joku sika-kallis uber-harvinaisuus josta kaikki on vaan vitun kateellisia kun eivät heti ole sun kanssa samaa mieltä vaan yrittää saada tolkkua tähän kokonaisuuteen koska kaikki baijerilaisiin liittyvä sattuu kiinnostamaan

    olkoon mun puolesta, ei tää mun elämääni kuitenkaan vaikuta ja kun asenne on vammainen niin meen kieriskelemään kateellisuudessani.
    Jos se on merkattu 2.8:siksi juuri sen tehon vuoksi eli rinnastettu moottorinvaihtoon?Juuri tällä hetkellä selvittelen TAAS konttorilta että miten asia on.Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin 2.5:sta ei juurikaan tarvi porata,vaan vaihdetaan liikkuvat osat.Eikä edelleenkään kukaan tiedä että mitä siellä pellin alla on,eli siitäkään on turha kenenkään vittuilla.Mulla ei tarvetta esittää mitään:Auto on aito Mst:n tekele,se onko kone Mst:n tekemä on vielä auki.Että sillälailla.Ja MILLOIN MINÄ OLEN SITÄ SIKA-KALLIIKSI VÄITTÄNYT??Älä yritä laittaa mun suuhun sanoja tai mitään muutakaan.
    Last edited by 528-Mst; 26-11-2014, 10:24.

    Comment

    • 528-Mst
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2014
      • 323
      • suomi

      Originally posted by *PexU* View Post
      Sellaisiksi tosiasioiksi voidaan mm todeta, se että mittaristosta ei voida päätellä yhtään mitään, auton ns. virallinen arvo ei välttämättä ole lähelläkään sitä mitä omistaja sen ajattelee olevan, vaikka se olisikin "vaan" E30 316 tjms, myöskin koneen ulkoiseen puoleen liittyvät asiat on täällä esitetty ja perusteltu moneen kertaan..

      ja mm tämä lienee myös aika selvää pässinlihaa
      -->>



      Tuota lohkoa tarjoaa realoem auton vin:illä.Selittäkää joku tuo öljynsuodatin.Kuvan moottorissa vanoksen pahka näyttää oikealta mutta öljynsuodatin on erilainen.

      "Huomaathan, että tuo kuva on PIIRRETTY ja se kuva on vain VIITTEELLINEN. Piirretyn kuvan ei ole tarkoituskaan olla 1:1 tarkka kopio oikeasta valokuvasta"
      Ole ystävällinen ja kerro mitä minä ajattelen sen arvon olevan?

      Comment

      • BeamR
        BTCF Member
        • Jul 2007
        • 13363
        • Espoon takametsät

        btw, jos nyt pilkkua nussitaan, niin noi sun paperit on dealeri-wiesmannilta, ei MST-wiesmannilta. Kun nyt niitä faktoja olet itse peräänkuuluttanut.
        F46 Gran Tourer -20
        Boxster 2.5 -97

        Comment

        • 528-Mst
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2014
          • 323
          • suomi

          Originally posted by BeamR View Post
          btw, jos nyt pilkkua nussitaan, niin noi sun paperit on dealeri-wiesmannilta, ei MST-wiesmannilta. Kun nyt niitä faktoja olet itse peräänkuuluttanut.
          Nussiminen on mukavaa..Silti noista papereista kuitenkin selviää erinäinen määrä asioita,eikö?Samoissa papereissa on sen auton omistaneen firman nimi,joka on edelleen olemassa.Seuraava veto on alkaa sieltä kyselemään että onko tallessa mitään tietoja kun kuitenki firman auto ollut.Ja se faktatietohärdelli alkoi jostain ihan muualta....Mä vaan hieman kärjistin sitä.

          Comment

          • BeamR
            BTCF Member
            • Jul 2007
            • 13363
            • Espoon takametsät

            ja kalliiksi sitä väitit kun sanoit että ed omistaja tuskin olisi myynyt sitä maksamaasi hintaan jos olisi tiennyt totuuden autosta. Ehkäpä tiesikin...
            F46 Gran Tourer -20
            Boxster 2.5 -97

            Comment

            • 528-Mst
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2014
              • 323
              • suomi

              Originally posted by BeamR View Post
              ja kalliiksi sitä väitit kun sanoit että ed omistaja tuskin olisi myynyt sitä maksamaasi hintaan jos olisi tiennyt totuuden autosta. Ehkäpä tiesikin...
              Ehkä tiesi,ehkä ei.Silti hintaansa nähden ollut hyvä ja halpa peli,toiminut ja kuljettanut paikasta a paikkaan b.Voihan se olla että edellinen omistaja(t) kattelee topiccia ja nauraa partaansa,mutta voi olla että edellinen myi siksi koska takatolppa oli melkein tullut läpi hattuhyllystä ja oli sitä asc+abs-ongelmaa.
              Last edited by 528-Mst; 26-11-2014, 10:46.

              Comment

              • conna
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2005
                • 324

                Löysitkö jo lohkoon stanssatun koneen numerosarjan?
                Monasti on paskan ja hapettuman alla piilossa.
                Eikä muutenkaan helpoin tulkita kone paikoillaan.
                %

                Comment

                • *PexU*
                  BTCF Member
                  • Aug 2002
                  • 1989
                  • Vantaa

                  Originally posted by 528-Mst View Post
                  Ole ystävällinen ja kerro mitä minä ajattelen sen arvon olevan?
                  Viennetään vielä rautalangasta, en puhunut mistään tarkasta arvosta, vaan siitä että tunnut nostavan autoasi niin korkealle jalustalle (kuten jo sanoinkin, meille jokaiselle auto on tärkeä, mutta se tosiasoiden hyväksyntä...) , ettet tunnu hyväksyvän mitään mitä täällä sinulle kerrotaan ts. väännetään siitä kuuluisasta rautalangasta..
                  AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

                  E61 530xd M-Sport Touring -07
                  Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
                  Duunissa: F11 520d x-drive -17

                  Comment

                  • 528-Mst
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2014
                    • 323
                    • suomi

                    Originally posted by conna View Post
                    Löysitkö jo lohkoon stanssatun koneen numerosarjan?
                    Monasti on paskan ja hapettuman alla piilossa.
                    Eikä muutenkaan helpoin tulkita kone paikoillaan.
                    Ei mulla ole oikein ollut mahdollisuutta etsiä enkä edes tiedä mistä etsiä.Kerro äkkiä jos tiedät.Vai onko se siellä tulipellin päässä moottoria?Nyt olen lähdössä liikkeelle niin päivänvalossa voisin yrittää mutta nosturille pääsee joskus hamaassa tulevaisuudessa.

                    Comment

                    • conna
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2005
                      • 324

                      Eikö se oo vasemmalla puolella konetta lohkon alareunassa heti koneenkorvan takana.

                      Last edited by conna; 26-11-2014, 11:08.
                      %

                      Comment

                      • 528-Mst
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2014
                        • 323
                        • suomi

                        Originally posted by 528-Mst View Post
                        Ole ystävällinen ja kerro mitä minä ajattelen sen arvon olevan?
                        Originally posted by *PexU* View Post
                        Viennetään vielä rautalangasta, en puhunut mistään tarkasta arvosta, vaan siitä että tunnut nostavan autoasi niin korkealle jalustalle (kuten jo sanoinkin, meille jokaiselle auto on tärkeä, mutta se tosiasoiden hyväksyntä...) , ettet tunnu hyväksyvän mitään mitä täällä sinulle kerrotaan ts. väännetään siitä kuuluisasta rautalangasta..
                        Kyllähän minä olen saanut täältä jo erinäisen määrän tietoa,osa oikeaa ja osaa väärää.Puhut auton arvosta ihan asiaa eikä minua hävetä yhtään tunnustaa että 2*e30 318i:n ja e34 525 toukan jälkeen tuo tuntuu mukavalta.Pitäisi myös ihmisten pystyä tunnustamaan se tosiasia että se on Mst:n laittama auto.Riippumatta siitä onko moottori enää se minkä Mst on virittänyt,se on silti Mst johon vaihdettu moottori.Jos se tekee minusta ylimielisen tai mulkun niin sittenhän olen vain tavallinen pienimunainen Bmw;n omistaja.

                        Comment

                        • TJJ
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2003
                          • 7591
                          • Jyväskylä

                          Originally posted by 528-Mst View Post
                          Mulla ei tarvetta esittää mitään:Auto on aito Mst:n tekele
                          Missä vaiheessa tuo asia todettiin varmaksi? Vai jäikö minulta joku viesti lukematta?
                          E39 528iA

                          Comment

                          • BMWE39
                            Bimmer Rookie
                            • Jul 2004
                            • 134

                            Originally posted by TJJ View Post
                            Missä vaiheessa tuo asia todettiin varmaksi? Vai jäikö minulta joku viesti lukematta?
                            Onhan sen oltava, kun keulassa on sellainen merkki ja jakkaroissa logoja?
                            Papereiden ja muiden esitettyjen faktojen valossa auto on 523i, johon on joku laittanut logoja, vaihtanut pakosarjan, putkiston ja kenties softan + jotain muuta ja auto on rekisteriotteeseen LTJ:n mukaisesti merkitty vastaamaan 525i:tä kasvaneiden tehojen takia ja merkitty muutosprosentit.

                            Muuta kokolailla aukotonta faktaa omistajan väitteiden lisäksi ei ole näkynyt, tai ainakaan omiin silmiin sattunut.

                            Comment

                            • Pretoriaani
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2009
                              • 3842
                              • Hyvinkää, Finland

                              Originally posted by 528-Mst View Post
                              Ymmärrän kyllä kannan asiaan ihan hyvin,ja kiva ku on hauskaa.Ja kyllä edelleenkin monen Bmw-viisaan arvelut,mutut yms on todistettu vääräksi.Ja mitä tosiasioita pitää hyväksyä?
                              Tässä topicissa ei oo kyllä montaakaan arvelua/mutua ammuttu alas.
                              I don't lose sleep over the opinion of sheep.

                              Comment

                              • peto2
                                BTCF Member
                                • Jan 2007
                                • 8262
                                • Järvikylä (Nakkila)

                                Jos otteessa on prosentteja moottorin vaihdosta, tarkoittaa se että moottori on vaihdettu verottamisen jälkeen SUOMESSA. ts. jos siinä joskus on ollut mst:n virittämä kone niin ei ole enää.
                                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                                ex:
                                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎