Originally posted by BeamR
View Post
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos se on merkattu 2.8:siksi juuri sen tehon vuoksi eli rinnastettu moottorinvaihtoon?Juuri tällä hetkellä selvittelen TAAS konttorilta että miten asia on.Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin 2.5:sta ei juurikaan tarvi porata,vaan vaihdetaan liikkuvat osat.Eikä edelleenkään kukaan tiedä että mitä siellä pellin alla on,eli siitäkään on turha kenenkään vittuilla.Mulla ei tarvetta esittää mitään:Auto on aito Mst:n tekele,se onko kone Mst:n tekemä on vielä auki.Että sillälailla.Ja MILLOIN MINÄ OLEN SITÄ SIKA-KALLIIKSI VÄITTÄNYT??Älä yritä laittaa mun suuhun sanoja tai mitään muutakaan.Last edited by 528-Mst; 26-11-2014, 10:24.
-
Ole ystävällinen ja kerro mitä minä ajattelen sen arvon olevan?Originally posted by *PexU* View PostSellaisiksi tosiasioiksi voidaan mm todeta, se että mittaristosta ei voida päätellä yhtään mitään, auton ns. virallinen arvo ei välttämättä ole lähelläkään sitä mitä omistaja sen ajattelee olevan, vaikka se olisikin "vaan" E30 316 tjms, myöskin koneen ulkoiseen puoleen liittyvät asiat on täällä esitetty ja perusteltu moneen kertaan..
ja mm tämä lienee myös aika selvää pässinlihaa
-->>
http://realoem.com/bmw/showparts.do?...62&hg=11&fg=05
Tuota lohkoa tarjoaa realoem auton vin:illä.Selittäkää joku tuo öljynsuodatin.Kuvan moottorissa vanoksen pahka näyttää oikealta mutta öljynsuodatin on erilainen.
"Huomaathan, että tuo kuva on PIIRRETTY ja se kuva on vain VIITTEELLINEN. Piirretyn kuvan ei ole tarkoituskaan olla 1:1 tarkka kopio oikeasta valokuvasta"
Comment
-
Nussiminen on mukavaa..Silti noista papereista kuitenkin selviää erinäinen määrä asioita,eikö?Samoissa papereissa on sen auton omistaneen firman nimi,joka on edelleen olemassa.Seuraava veto on alkaa sieltä kyselemään että onko tallessa mitään tietoja kun kuitenki firman auto ollut.Ja se faktatietohärdelli alkoi jostain ihan muualta....Mä vaan hieman kärjistin sitä.Originally posted by BeamR View Postbtw, jos nyt pilkkua nussitaan, niin noi sun paperit on dealeri-wiesmannilta, ei MST-wiesmannilta. Kun nyt niitä faktoja olet itse peräänkuuluttanut.
Comment
-
Ehkä tiesi,ehkä ei.Silti hintaansa nähden ollut hyvä ja halpa peli,toiminut ja kuljettanut paikasta a paikkaan b.Voihan se olla että edellinen omistaja(t) kattelee topiccia ja nauraa partaansa,mutta voi olla että edellinen myi siksi koska takatolppa oli melkein tullut läpi hattuhyllystä ja oli sitä asc+abs-ongelmaa.Originally posted by BeamR View Postja kalliiksi sitä väitit kun sanoit että ed omistaja tuskin olisi myynyt sitä maksamaasi hintaan jos olisi tiennyt totuuden autosta. Ehkäpä tiesikin...Last edited by 528-Mst; 26-11-2014, 10:46.
Comment
-
Viennetään vielä rautalangasta, en puhunut mistään tarkasta arvosta, vaan siitä että tunnut nostavan autoasi niin korkealle jalustalle (kuten jo sanoinkin, meille jokaiselle auto on tärkeä, mutta se tosiasoiden hyväksyntä...) , ettet tunnu hyväksyvän mitään mitä täällä sinulle kerrotaan ts. väännetään siitä kuuluisasta rautalangasta..Originally posted by 528-Mst View PostOle ystävällinen ja kerro mitä minä ajattelen sen arvon olevan?AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi
)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
Ei mulla ole oikein ollut mahdollisuutta etsiä enkä edes tiedä mistä etsiä.Kerro äkkiä jos tiedät.Vai onko se siellä tulipellin päässä moottoria?Nyt olen lähdössä liikkeelle niin päivänvalossa voisin yrittää mutta nosturille pääsee joskus hamaassa tulevaisuudessa.Originally posted by conna View PostLöysitkö jo lohkoon stanssatun koneen numerosarjan?
Monasti on paskan ja hapettuman alla piilossa.
Eikä muutenkaan helpoin tulkita kone paikoillaan.
Comment
-
Originally posted by 528-Mst View PostOle ystävällinen ja kerro mitä minä ajattelen sen arvon olevan?Kyllähän minä olen saanut täältä jo erinäisen määrän tietoa,osa oikeaa ja osaa väärää.Puhut auton arvosta ihan asiaa eikä minua hävetä yhtään tunnustaa että 2*e30 318i:n ja e34 525 toukan jälkeen tuo tuntuuOriginally posted by *PexU* View PostViennetään vielä rautalangasta, en puhunut mistään tarkasta arvosta, vaan siitä että tunnut nostavan autoasi niin korkealle jalustalle (kuten jo sanoinkin, meille jokaiselle auto on tärkeä, mutta se tosiasoiden hyväksyntä...) , ettet tunnu hyväksyvän mitään mitä täällä sinulle kerrotaan ts. väännetään siitä kuuluisasta rautalangasta..
mukavalta.Pitäisi myös ihmisten pystyä tunnustamaan se tosiasia että se on Mst:n laittama auto.Riippumatta siitä onko moottori enää se minkä Mst on virittänyt,se on silti Mst johon vaihdettu moottori.Jos se tekee minusta ylimielisen tai mulkun niin sittenhän olen vain tavallinen pienimunainen Bmw;n omistaja.
Comment
-
Onhan sen oltava, kun keulassa on sellainen merkki ja jakkaroissa logoja?Originally posted by TJJ View PostMissä vaiheessa tuo asia todettiin varmaksi? Vai jäikö minulta joku viesti lukematta?
Papereiden ja muiden esitettyjen faktojen valossa auto on 523i, johon on joku laittanut logoja, vaihtanut pakosarjan, putkiston ja kenties softan + jotain muuta ja auto on rekisteriotteeseen LTJ:n mukaisesti merkitty vastaamaan 525i:tä kasvaneiden tehojen takia ja merkitty muutosprosentit.
Muuta kokolailla aukotonta faktaa omistajan väitteiden lisäksi ei ole näkynyt, tai ainakaan omiin silmiin sattunut.
Comment
-
Tässä topicissa ei oo kyllä montaakaan arvelua/mutua ammuttu alas.Originally posted by 528-Mst View PostYmmärrän kyllä kannan asiaan ihan hyvin,ja kiva ku on hauskaa.Ja kyllä edelleenkin monen Bmw-viisaan arvelut,mutut yms on todistettu vääräksi.Ja mitä tosiasioita pitää hyväksyä?I don't lose sleep over the opinion of sheep.
Comment
-
Jos otteessa on prosentteja moottorin vaihdosta, tarkoittaa se että moottori on vaihdettu verottamisen jälkeen SUOMESSA. ts. jos siinä joskus on ollut mst:n virittämä kone niin ei ole enää.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
Comment