Olen yrittänyt etsiä haulla mutta ei löytynyt oikeen vastauksia. Eli kyseiset valot palaa jatkuvasti sekä nopeus eikä kulutusmittarit toimi. Vaihdettu vasen taka abs anturi, pyöränlaakeri ja abs boksi eikä vaikutusta asiaan, myös boksin pistokkeelle tulee antureilta tieto. Joskus aikoinaan saattoi kostealla kelillä toimia.. Osaako kukaan sanoa tarviiko uus boksi koodata, voiko olla itse mittarissa vika tai onko jotain muita vaihtoehtoja?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ASC+ABS valot päällä ja nopeus/kulutusmittari ei toimi
Collapse
X
-
Originally posted by Henkk4 View PostOlen yrittänyt etsiä haulla mutta ei löytynyt oikeen vastauksia. Eli kyseiset valot palaa jatkuvasti sekä nopeus eikä kulutusmittarit toimi. Vaihdettu vasen taka abs anturi, pyöränlaakeri ja abs boksi eikä vaikutusta asiaan, myös boksin pistokkeelle tulee antureilta tieto. Joskus aikoinaan saattoi kostealla kelillä toimia.. Osaako kukaan sanoa tarviiko uus boksi koodata, voiko olla itse mittarissa vika tai onko jotain muita vaihtoehtoja?NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
-
-
Originally posted by Henkk4 View PostOlen yrittänyt etsiä haulla mutta ei löytynyt oikeen vastauksia. Eli kyseiset valot palaa jatkuvasti sekä nopeus eikä kulutusmittarit toimi. Vaihdettu vasen taka abs anturi, pyöränlaakeri ja abs boksi eikä vaikutusta asiaan, myös boksin pistokkeelle tulee antureilta tieto. Joskus aikoinaan saattoi kostealla kelillä toimia.. Osaako kukaan sanoa tarviiko uus boksi koodata, voiko olla itse mittarissa vika tai onko jotain muita vaihtoehtoja?
Comment
-
-
Originally posted by Henkk4 View PostNiin ajattelinkin, joltain jenkkifoorumilta olin vaan lukevinani että ASC:tä ei tartteisi koodata vaan DSC.NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Comment
-
-
Originally posted by Jasuuu View PostOnko kellään apuja tähän vaivaan?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Jasuuu View PostJos kokeilen toista abs boksia samalla koodilla niin tarviiko nollata vikakoodit tjsp että erottaa onko vika siinä? Eli jos vaihdan boksin varmasti ehjään niin jääkö vikavalot päälle?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View Postn. 5 -10 cm liittimestä autolle päin...
Ongelmana on se, että nopeusmittari ei näytä mitään/näyttää välillä väärää nopeutta ja abs, luistonesto, sekä keltainen huutomerkki palaa mittaristossa. Inpa antoi vasemmasta takapyörän anturista vikakoodia, mutta anturin vaihto ei auttanut ja toisella boksilla kokeiltuna vika ei ole boksissakaan. Välillä nopeusmittari toimii oikein, vaikka vikavalot palavat edelleen, mutta taas äsken kotiin tullessa vikavalot sammuivat kesken ajon ja kaikki alkoi toimia normaalisti. Myös sellaisen huomion tein, että välillä servotronic on selkeästi jäykempi, mikä varmaan onkin ihan loogista, jos nopeustietoa ei tule, mutta välillä taas normaali, vaikka muut viat ovat päällä ja nopeusmittari nollassa.
Löytyykö jostain netistä sähkökaavioita vaikka ihan pdf:nä, kun WDS ei suostu toimimaan mulla?“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Moikka!
Elikkäs uutena täällä palstalla ollaan ja heti oikein mielenkiintoista ongelmaa pukkaa tossa bemussa.. Eli auto siis e39 523 vm 2001 ja nuo ABS sekä luistonesto valo palaa kokoajan eikä nopeus ja kulutusmittari toimi! Tolla omalla delphin ds150 testerillä ei löydä ABS ohjainta ollenkaan ja koneen boxilta antaa vikakoodin 82 (can:ei sanomaa asc/dsc:stä)
Nettisurfailun tuloksena itse päädyin boxivikaan mutta onko jollain täällä enempi kokemusta moisesta??
Boxina tossa bosch 0 265 900 001
Comment
-
Comment