Potilaana 530ia 2002 ja auto ei mene "nukkumaan" ollenkaan, joten tyhjentää akkua johonkin, mutta mihin?
Selaillut foorumia ja esille tullut, jotta mahdollinen hereillä pitäjä olisi siili. Muita siilin oireita ei ole. Miten ja millä konstilla on mahdollista selvittää sähkösyöppö?
Potilaana 530ia 2002 ja auto ei mene "nukkumaan" ollenkaan, joten tyhjentää akkua johonkin, mutta mihin?
Selaillut foorumia ja esille tullut, jotta mahdollinen hereillä pitäjä olisi siili. Muita siilin oireita ei ole. Miten ja millä konstilla on mahdollista selvittää sähkösyöppö?
T Jukka
Kaveri mittailemaan akusta yleismittarilla ja samall ite menet nykimään sulakkeita yks kerrallaan irti. Sieltä sit kattoo millon loppuu virran kulutus.
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Onko motonetin naftasuodattimet ollu ihan laadukkaita? Lueskelin joskus täältä et mannfiter merkkistä suodatinta ei kannata ostaa m57?
Itselleni vaihdoin motonetin suodattimen tuossa vajaa kuukausi sitten ja ainakin vielä on toiminut. Merkkiä en muista mutta hinta oli tuota samaa luokkaa.
Minkä kokoinen akku mahtuu E39 toukkaan? Menen ostamaan tämän tänään jos se vaan sopii autooni.
:edit: Sopii tai ei niin hain sen äsken. Myyjä ainakin sanoi että mahtuisi, joten eiköhän se sinne passaa.
No perkule sentään...nyt katkesi 15 vuoden puhdas katsastusputki nihilistisen katsastuspojan innokkuuden takia.
Koskaan aiemmin ei ole jarrulevyjä mitattu mutta tämä vesselipä päätti näin tehdä ja tokihan se oli sitten sen millin pari liian ohut...ärrinmurrin...varsinkin kun jarruteho oli vielä enemmän kuin hyvä.
Noh kaipa se on sitten jarrulevyjä/paloja ym. muita tilpehöörejä katseltava.
Olikos kukaan täältä www.autoteilemann.de tilannut? Suhteellisen edukasta näyttäisi olevan jopa Misterautoon verrattuna. TRW tai ATE tottakai...halpiksia ei jarruihin kiitos.
Hieman huonosti tuolla sivuilla vaan on noita osatietoja eikä mitään mainintaa monenko pyörän kamat löytyy paketeista. Noh jos tuolta ottaisi levyt ja palat ja pikkutilpehöörit (korjaussarjat asennussarjat ym) hakisi vaikka motonetista niin olisi ainakin helppo hakea lisää tai käydä vaihtamassa jos tulee väärät.
Olikos kukaan täältä www.autoteilemann.de tilannut? Suhteellisen edukasta näyttäisi olevan jopa Misterautoon verrattuna. TRW tai ATE tottakai...halpiksia ei jarruihin kiitos.
Hieman huonosti tuolla sivuilla vaan on noita osatietoja eikä mitään mainintaa monenko pyörän kamat löytyy paketeista. Noh jos tuolta ottaisi levyt ja palat ja pikkutilpehöörit (korjaussarjat asennussarjat ym) hakisi vaikka motonetista niin olisi ainakin helppo hakea lisää tai käydä vaihtamassa jos tulee väärät.
Autoteilemann:ia voi lämpimästi suositella. Pakkauksen sisällön näkee melkein paremmin vaikka suoraan ATE:n nettikatalogista. Etulevyjä on pakkauksessa vain yksi, takalevyjä molemmat puolet, samoin palat aina sarjana koko akselille.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
No perkule sentään...nyt katkesi 15 vuoden puhdas katsastusputki nihilistisen katsastuspojan innokkuuden takia.
Koskaan aiemmin ei ole jarrulevyjä mitattu mutta tämä vesselipä päätti näin tehdä ja tokihan se oli sitten sen millin pari liian ohut...ärrinmurrin...varsinkin kun jarruteho oli vielä enemmän kuin hyvä.
Noh kaipa se on sitten jarrulevyjä/paloja ym. muita tilpehöörejä katseltava.
Olikos kukaan täältä www.autoteilemann.de tilannut? Suhteellisen edukasta näyttäisi olevan jopa Misterautoon verrattuna. TRW tai ATE tottakai...halpiksia ei jarruihin kiitos.
Hieman huonosti tuolla sivuilla vaan on noita osatietoja eikä mitään mainintaa monenko pyörän kamat löytyy paketeista. Noh jos tuolta ottaisi levyt ja palat ja pikkutilpehöörit (korjaussarjat asennussarjat ym) hakisi vaikka motonetista niin olisi ainakin helppo hakea lisää tai käydä vaihtamassa jos tulee väärät.
Olen tilannut tuolta. Hyvin toimii, hinnat edullisia ja rahti tosi halpa. Tosin Profiteile on yleensä vielä hiukan halvempi.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Koskaan aiemmin ei ole jarrulevyjä mitattu mutta tämä vesselipä päätti näin tehdä ja tokihan se oli sitten sen millin pari liian ohut...ärrinmurrin...varsinkin kun jarruteho oli vielä enemmän kuin hyvä.
Ja vielä kun nämä vesselit ei useimmiten osaa mikrometriäkään lukea. Mulla vaihdatti aikoinaan liian ohuena, mittasin uuden ja vanhan, tais viisi satkua olla pahimmillaan eroa.
Katselin tuota profiteilen sivustoa...eipä noissa nyt mahdotonta eroa ole mutta hitusen halvemmalla sieltä saa ATEt kuin autoteilelta TRW:t...täytyy vielä positkulut katsastaa..
Mutta näillä kait pääsee alkuun ainakin`?
Kait määrät on oikein sitten noissa pikku tilpenhööreissäkin?
Täälä kun ihmiset ovat tilanneet ebaysta faceliftin valoihin uusia kuoria, niin onko niissä oleva hopea ääriheijastin kiinni samalla tavalla kun oem kuoressa? Eli onko irrotettavissa vai liimattu ympäriinsä? Porkkanoista en halua luopua ja noita kun ei näytä olevan tarjolla sellaisenaan.
Comment