Mikäs se on se puoli-ilmanen hinnaltaan?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 ostamassa III
Collapse
X
-
Originally posted by Paabo View PostMikäs se on se puoli-ilmanen hinnaltaan?:think
Originally posted by mikki666 View PostEntäs jos kaupanehtona on että kilometrit pitää kutinsa.
Nehän voi tarkistuttaa merkkiliikkeessä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNo en ole niin tarkkaan M5 hintoja nyt seuraillut, mutta paljon vähemmän kuin tuo. Tuollaisen kanssa saa äkkiä varata sen 10k€ remppoihin (jos edes riittää huonolla tuurilla) kun ei tiedä yhtään paljonko kilometrejä on takana ja miten sitä on huollettu.
No miten ne kilometrit tarkistutat, kun auto ei ole käynyt merkkihuollossa yli vuosikymmeneen? Kilometrien väärentäminen on niin helppoa, että ihan turha luottaa siihen mitä tietoja autosta saa merkkiliikkeessä. JOS autolla olisi täydellinen ja aukoton merkkiliikkeen huoltohistoria, niin sitten sieltä voisi melko luotettavasti päätellä onko kaikki kilometrit mittarissa. Tuossa kun merkkiliikkeen huoltohistoria päättyy ilmeisesti jo 2002, niin autollahan voi olla kilometrejä takana todellisuudessa vaikka 500tkm. Tälläisessä autossa niitä todellisia kilometrejä ei pysty varmistamaan mitenkään.
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNo en ole niin tarkkaan M5 hintoja nyt seuraillut, mutta paljon vähemmän kuin tuo. Tuollaisen kanssa saa äkkiä varata sen 10k€ remppoihin (jos edes riittää huonolla tuurilla) kun ei tiedä yhtään paljonko kilometrejä on takana ja miten sitä on huollettu.
Mutta tonneja kuitenkin on hyvä olla huoltoja varten. Eikä tuota pyyntihintaa kannata maksaa tietenkään, varsinkaan tuolla puuttuvalla historialla.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by mikki666 View Post
Moottori veti hyvin eikä ajossa huomannut mitään erikoista. Huoltohistoria oli aika kattava kuten tuossa sanotaan eikä tainnut aukkoja olla. Saksasta alunperin taisi olla tuotu. Mutta noita isompia moottoriremontteja ei oltu tehty, jos niiden osalta valmista hakee.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostKoeajoin tuota 1,5 vuotta sitten. Sisältä oli siistissä kunnossa ja hyvin pidetyn oloinen. Peltejä en kovin tarkasti tutkinut, mutta silloin ei mikään suoraan silmään pistänyt.
Moottori veti hyvin eikä ajossa huomannut mitään erikoista. Huoltohistoria oli aika kattava kuten tuossa sanotaan eikä tainnut aukkoja olla. Saksasta alunperin taisi olla tuotu. Mutta noita isompia moottoriremontteja ei oltu tehty, jos niiden osalta valmista hakee.
Comment
-
-
Originally posted by mikki666 View PostJuu ihan ok yksilöltä vaikuttaa... mutta ei taida saada alle 200tkm ajettua johon tehty kaikki tärkeimmät ennaltaehkäisevät rempat 15 tonniin.
Ei kannata omasta mielestäni laittaa mitään ehdotonta km-rajaa. Uusimmatkin kun alkaa olla siinä 15 vuotta vanhoja niin muu merkkaa enemmän.
Yli 200 000 ajettu, mutta hyvin pidetty voi olla paljon parempi kuin huonosti pidetty tai rällätty vähemmän ajettu, tai halvoilla osilla "korjattu".E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by mikki666 View PostJuu ihan ok yksilöltä vaikuttaa... mutta ei taida saada alle 200tkm ajettua johon tehty kaikki tärkeimmät ennaltaehkäisevät rempat 15 tonniin.
Kyllä alle 200tkm ajettu ja rempat tehty pyörii muusta kunnosta riippuen siellä 20te tietämillä.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostHyvä huomio. Väittäisin että jos saa niin välittömästi kauppa kiinni..
Kyllä alle 200tkm ajettu ja rempat tehty pyörii muusta kunnosta riippuen siellä 20te tietämillä.
Eihän nuo normaalista autosta eroa sinänsä kuin teholtaan (ja varaosien hinnassa), joten ei niiden muu huoltaminen sen erikoisempaa ole. Jos itse osaa ja on paikka tehdä niin säästää paljonkin. Ja 200 000 ajettu e39 on kuitenkin eri kuin vaikka 200 000 ajettu Corolla, ei ne kilsat ehjässä autossa tunnu.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Tälle ainakin löytyy omistaja ihan täältä foorumilta, joten lisätietoja saanee helposti. Kilsat ei ole alle 200 000, mutta eipä tuossa omassakaan mitään näkyvää vielä jakopäässä ole. Ja onhan täällä se yli 300 000 ajettuihin, jossa jakopää ymmärtääkseni vielä avaamatta.
https://m.nettiauto.com/bmw/m5/85769...t=3&vifNav=Y#1E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Toi minun kyllä kohta poistuu chättiautosta kun saadaan käyttis ( x3) taas kasaan, eli lähiaikana kun nyt hinattiin toiseen korjaamoon kun oli lojunnut 6 viikkoa enimmäisessä ilman että saatiin työ loppuun asti. On se vaikea vaihda starttia..
Ihan turha näitä ämmiä talvisin yrittää myydä. Kolme nuorukaisia piti tulla potkimaan renkaita, eikä ei yhtäkään saapunut paikanpäällä....vaihtotarjouksia kyllä on tullut huimasti mutta kun en oikein innostunut mihinkään, ainakin toistaiseksi...pari anonyymisiä tarjoukisa on saatu, mutta ne suuttuu kun en ole valmis tinkiä yhtään, en ole vieläkään oppinut maan tapoihin.:thinkViviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostEi kai tuohon kymppitonnia nyt sentään tarvitse varata? Ellei sitten myös esim. perä ja vaihteisto ole rikki myös, ja vaadi lisäksi paljon ruostekorjauksia ja maalaamista. Jakopää, laakerit ja vanokset maksaa totta kai joitain tonneja teetettynä, mutta jos autoa ei aio pitää pitkään niin silloin jättäisin itse nekin tekemättä, olettaen, että vielä toimii kaikki kuten pitää.
Mutta tonneja kuitenkin on hyvä olla huoltoja varten. Eikä tuota pyyntihintaa kannata maksaa tietenkään, varsinkaan tuolla puuttuvalla historialla.
Kun tuolla ei ole huoltohistoriia, niin minkälaisilla öljyillä ja öljynvaihto väleillä on ajettu. Kun venttiilikopat avaa niin siellä voi olla vaikka tälläinen näkymä vastassa:
Tuollaisen ostaminen on riski. Toki voi olla hyvässä kunnossa eikä tarvitse kalliilla remontoida, mutta aika mahdoton sitä on tietää ellei sitten tarkista autoa tähän malliin: https://www.youtube.com/watch?v=b9cWZxb-HGY. Tuollaisen huoltokirjattoman italian tuonnin kanssa saa varautua yllätyksiin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment