Originally posted by Bmw Master
View Post
E39 M5 ostamassa III
Collapse
X
-
Pielmeier tilatut alkuperäiset laitoin juuri alle. Sachs on alkuperäisen valmistaja, en tiedä saako tarvikkeena samaa jostakin? Pielmeier hinnat oli eteen iskari 300e, jousi 100e + laakeri ja kumiosat alle 100e per puoli. Hyvä tuliE39 M5 2002
E70 X5 3.0sd 2008
E83 X3 3.0i 2005
G21 330e
Comment
-
Originally posted by IIIolut View PostMulla oli aikoinaan AP:n korkeussäädettävä alusta. Olin todella tyytyväinen siihen. Ei ollut mielestäni liian kova, mutta vastaavasti tarpeeksi jämäkkä kyllä. Kerkesin ajaa sillä n. 5vuotta ja siinä ei ollut mitään ongelmaa. Taitaa tuo tänäkin päivänä vielä auton alla olla.
Comment
-
-
Last edited by Bmw Master; 21-05-2019, 06:49.
Comment
-
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Tuo Schmiedmanin antama Sachs nro 556836 on mielestäni väärä ihan normi alustan Sachs iskari, ei edes M-sport. Katsoin etsiessäni myös Sachs katalogit ja M-sport II alustaan tai M5 ei tarjoa iskaria.E39 M5 2002
E70 X5 3.0sd 2008
E83 X3 3.0i 2005
G21 330e
Comment
-
Originally posted by MeisterW View PostTuo Schmiedmanin antama Sachs nro 556836 on mielestäni väärä ihan normi alustan Sachs iskari, ei edes M-sport. Katsoin etsiessäni myös Sachs katalogit ja M-sport II alustaan tai M5 ei tarjoa iskaria.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostTäältä myös ääni vakioalustalle. Koeajoin muutama vuosi takaperin E39M5 90tkm ajettua missä oli hyvä ja ehjä vakioalusta.
Oli erittäin hyvä ajaa, en todellakaan muuttaisi mitään.
Comment
Comment