Tuli tossa syksyllä lähdettyä bmw:n ihmeelliseen maailmaan ostamalla se "paras" vaihtoehto elikkä -99 mallinen M5
Autolla en kerinny ku tonnin syksyllä ajalemaan ennen kun meni talviunille, ja joka kilometrin sai leveällä hymyllä päästellä.
Nyt ajattelin täältä kysellä josko jollain olis enempi tietoa ISI rekkarillisen carbonschwarzin huoltohistoriasta? Huoltokirja löytyy ja sen mukaan on öljyjä ja muita vaihdeltu mutta isommista rempoista kuten kk-laakerit ei lue mitään eikä kuitteja löydy. Auto on tuotu suomeen -04-05 ja autossa punamustat nahat, tunnistaako joku?:think
Kokeillaan, jos joku vielä muistaisi tai vaikka löytäisi kadoksissa olevat postaukset.
Nyt viimein koneremontti käynnissä ja kun Vanoksia tullut kunnolla katsottua niin ainakin se piirilevyn ”kansi” kummallakin puolella sellaisen uudemman version näköinen, oma auto siis 3/99 ja muistaakseni 9/99 muuttunut tuo konstruktio, joten hiukan hämää, että onko vain kannet vaihdettu vai koko vanokset.
Varmaan asia selvinnee paremmin kun pidemmälle purkaa, mutta olisi hyvä ajoissa tietää onko mulla oikeat tiivistetit tilattuna. Ja ne jousirenkaat tjsp. On TISn mukaan muuttuneet 9/2001 mutta niille on ihan mitatkin, että ne on helppo varmistaa.
Mutta siis, olen ostanut tuon linkissä olevan paketin 98 ja 99 malleille. Toinen olis +2000. Myyjä vastasi mun kysymykseen että ei ole väliä jos mulla on väärä setti, koska uudempaan ei tule jotain neljää teflon- ja o-rengasta jotka on tuossa 98-99 paketissa.
En nyt parempaakaan topiccia löytänyt, joten kokeillaan onnea täällä
Tuli tuossa jokunen viikko sitten vaihdettua käyttöauto -99 vuotiseen ämmäläiseen, ja nyt olisi kiva tietää löytyykö täältä tietoa autosta, tai peräti entisiä omistajia Värinä carbonschwarz metallic ja rekkarina CGA-xxx. Turun seudulla pyörinyt ilmeisesti viimeisimmällä omistajalla, ja sieltä sitten päätynyt vaihdossa vantaan kamuxille.
Huoltokirjan mukaan huollot on viimeaikoina tehty "Siilon pajalla", joten tästäkin olisi mielenkiintoista kuulla lisää
Upataan keskustelu kun pikkasen tämä malliversio alkanut yöuniin puskea.
Alkuun oli ajatusta jos kokeilis e61 koppasta 545/550i tekniikalla, mutta ei taida noiden N koneisten kohdalla päästä yhtään helpommalla kun vanhemmalla e39 äMmällä:think
G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Niin viimisen vuoden aikana on itsellä tiedossa 3kpl lunastukseen ajettua josta ainakin kaksi purettiin ja näiden lisäksi yksi muuten vaan purettu.
Että vähenemään päin.
Toisaalta se ei ainakaan itseä enää harmita yhtään. Aika ja lippispäät pitänee huolen siitä ettei jäljellä olevien yksilöiden hinnat ainakaan alaspäin ole menossa.
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Toisaalta se ei ainakaan itseä enää harmita yhtään. Aika ja lippispäät pitänee huolen siitä ettei jäljellä olevien yksilöiden hinnat ainakaan alaspäin ole menossa.
Trendihan on ollut jo monta vuota niin että Suomi on jo halpa maa näiden suhteessa..
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Olin myyjän kanssa yhteydessöä ja annoin vanha topiikin linkki. Eipä ollut kauan enää sen jälkeen myynissä enää...
Ihmettelin hiukan edulliselta vaikuttavaa hintaa, vaikka tätä oli laiteltu aikalailla... nettiauton kuvissa näkyi tarkemmin katsoessa monessa kohtaa ryppyilevää maalipintaa, joten syy hintapyynnille tais löytyä.
G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Ihmettelin hiukan edulliselta vaikuttavaa hintaa, vaikka tätä oli laiteltu aikalailla... nettiauton kuvissa näkyi tarkemmin katsoessa monessa kohtaa ryppyilevää maalipintaa, joten syy hintapyynnille tais löytyä.
Kyllähän se oli talvella ajettu, ainakin jonkunverran, mutta se nyt on pieni kustannut korjata muiden verrattuna.
Ostaja oli kuulema foorummilainen, tai tunsi ainikin minut, myyjän mukaan.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment