Kävin lauantaina hakemassa ja m5 osoittautui kunnon ja historian puolesta suorastaan helmeksi verrattuna mitä on ollut tarjolla järkevään hintaan. 20 vuoden haaveilu ja odotus ei tuottanut pettymistä, on se kyllä mahtava peto
Kävin lauantaina hakemassa ja m5 osoittautui kunnon ja historian puolesta suorastaan helmeksi verrattuna mitä on ollut tarjolla järkevään hintaan. 20 vuoden haaveilu ja odotus ei tuottanut pettymistä, on se kyllä mahtava peto
Kävin lauantaina hakemassa ja m5 osoittautui kunnon ja historian puolesta suorastaan helmeksi verrattuna mitä on ollut tarjolla järkevään hintaan. 20 vuoden haaveilu ja odotus ei tuottanut pettymistä, on se kyllä mahtava peto
Onnea! Laitahan Showroomia pystyyn
BMW 325i E91 LCI "330i" -09
BMW 530i E39 M-Sport -01
Alfa Romeo GT 3.2 -05
Kävin lauantaina hakemassa ja m5 osoittautui kunnon ja historian puolesta suorastaan helmeksi verrattuna mitä on ollut tarjolla järkevään hintaan. 20 vuoden haaveilu ja odotus ei tuottanut pettymistä, on se kyllä mahtava peto
Eroaako näissä muuten jakopää m62: sta muuten, kuin kaksirivisen ketjun osalta?
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Kiitos! Vein auton suoraan talviteloille, joten katsotaan esittelyä sitten keväämmällä
Noin 600km kotiutuslenkin perusteella tekniikka tuntui pelaavan moitteetta ja persdynon perusteella pannu vaikutti olevan ihan järjissään. Oikean puolen vanokset toki rallattaa, mutta mittarissa toki 265tkm. Ylipäätään on tarkalla pidolla ollut entisellä kahdella omistajalla (2!), löytyy aukoton merkkarin huoltokirja näihin päiviin asti, vino pinkka kuitteja vaihdetuista osista ja ruosteet otettu ajoissa kiinni. Nätisti oli myös ajeltu, edelleen orggis kytkin, joka ei luista.
Laakerit ajattelin laittaa heti keväällä mielenrauhan vuoksi, foorumilta löytyikin jo osalista hommaan. Ko. lanka kuitenkin vuodelta 2016 niin oletteko mistä tilanneet alakerran remonttiin osat?
Kiitos! Vein auton suoraan talviteloille, joten katsotaan esittelyä sitten keväämmällä
Noin 600km kotiutuslenkin perusteella tekniikka tuntui pelaavan moitteetta ja persdynon perusteella pannu vaikutti olevan ihan järjissään. Oikean puolen vanokset toki rallattaa, mutta mittarissa toki 265tkm. Ylipäätään on tarkalla pidolla ollut entisellä kahdella omistajalla (2!), löytyy aukoton merkkarin huoltokirja näihin päiviin asti, vino pinkka kuitteja vaihdetuista osista ja ruosteet otettu ajoissa kiinni. Nätisti oli myös ajeltu, edelleen orggis kytkin, joka ei luista.
Laakerit ajattelin laittaa heti keväällä mielenrauhan vuoksi, foorumilta löytyikin jo osalista hommaan. Ko. lanka kuitenkin vuodelta 2016 niin oletteko mistä tilanneet alakerran remonttiin osat?
Onnittelut hankinnasta. Pielmerier, bmwautoparts jne merkkiliikkeet myy mielellään osia myös S62:een
Itse tässä hieman kahden vaiheilla laitanko keväällä oman myyntiin vai en, ei se ajamattomuuttaan paremmaksi muutu.
Thanks, onko marmorin hinnat näissä kuinka paljon enemmän, mielellään varmasti myyvät sitä en epäile
Ihan riippuu marmorista. Vaan vuosi sitten eroa oli sekalaisen insp.3 osian tilatessani noin 200€ noin 2300€ osilla. Itselle tuli marmorilta silloin koronasta johtuvien toimitusvaikeuksien takia.
Osalistan kanssa vaan rohkeasti marmoritiskille ja kysyy rohkeasti könttäalennusta. Helppoa ja huoletonta, ei tarvii jännittää tuleeko Starkkia tai joku osa hukkuu matkalle.
Hintaa toki voi tulla enemmän kuin ulkomailta tilaten.
G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Osalistan kanssa vaan rohkeasti marmoritiskille ja kysyy rohkeasti könttäalennusta. Helppoa ja huoletonta, ei tarvii jännittää tuleeko Starkkia tai joku osa hukkuu matkalle.
Hintaa toki voi tulla enemmän kuin ulkomailta tilaten.
Joo, kyllä palvelusta ja helppoudesta voi ja pitääkin maksaa. Olikos sullakin kolmoshuolto ajankohtainen, kimppatilauksen paikka?
Comment