Oikean takaoven ovipahvi ei ole ihan tiukasti ihan oikeasta yläkulmasta kiinni. Onko alla oleva oikea osa, koska yksi kiinnike jolla yläreuna tulee oveen kiinni näyttäisinolevan rikki.
Kyseessä siis M57D25 moottorilla, joka aina välillä nytkyttää todella voimakkaasti puolikaasulla kiihdyttäessä. Esiintyy myös joskus tasakaasulla ajettaessa. BMW scanner ei tuohon vikoja anna, mutta joskus muistelen toisella ohjelmalla olleen jotain sylinteriin viittaavaa vikoja luettaessa. Onko tuttu ongelma ja mikä mahtaisi olla vaivana? Tyhjäkäynnillä ei esiinny voimakasta kierrosten vaihtelua
Tosiaan unohtui mainita, manuaalilla on. Voisiko polttoainepumpulla olla jotain tekemistä asian kanssa, tuossa on oireillut tuo tankkien välinen siirtopumppu pari kertaa :think täytyy tankata auto ja käydä vielä koittamassa tuo asia..
"Taka aurauksen tukitanko" ja "taka alatukivarren alemmat ulommat puslat" numerot kuvassa? Kannattaako jotakin muuta vaihtaa ehdottomasti samalla? Nelipistesuuntausta ei voinut noiden takia tehdä.
"Taka aurauksen tukitanko" ja "taka alatukivarren alemmat ulommat puslat" numerot kuvassa? Kannattaako jotakin muuta vaihtaa ehdottomasti samalla? Nelipistesuuntausta ei voinut noiden takia tehdä.
Jos en väärin muista niin numerot 14 ja 2 tuosta kuvasta, samalla vaivalla vaihtaa myös tuon numero 4 , kun kumminkin joutuu irti käyttämään..
- Pena -
BMW E39 528iA -99 orientblau
ex BMW e34 525 tds -92
Mikä paikka on #19 sulake hanskalokeron sulakerasiassa? Siinä ei ole sulaketta, mutta tulee virta kun avain on II-asennossa (tulee paksumpi punainen johto, josta menee myös viereisille sulakkeille virrat)
Meinasin tuosta ottaa plx:lle virran, niin saisi sulakkeen mukavasti samaan rasiaan muiden kanssa. Ilmeisesti ok paikka ottaa 5amppeerin sulakkeella virtanen tuosta?
(avaimen kun otti pois, niin jäi keikkumaan 0.03-0.04V, sitten putosi 0.01V, pitää käydä kattoo kohta kun auto menny unille onko nollassa jännite).
Mikä paikka on #19 sulake hanskalokeron sulakerasiassa? Siinä ei ole sulaketta, mutta tulee virta kun avain on II-asennossa (tulee paksumpi punainen johto, josta menee myös viereisille sulakkeille virrat)
Meinasin tuosta ottaa plx:lle virran, niin saisi sulakkeen mukavasti samaan rasiaan muiden kanssa. Ilmeisesti ok paikka ottaa 5amppeerin sulakkeella virtanen tuosta?
(avaimen kun otti pois, niin jäi keikkumaan 0.03-0.04V, sitten putosi 0.01V, pitää käydä kattoo kohta kun auto menny unille onko nollassa jännite).
Unloader relay, rele jota sinulla ilmeisemminkään ei ole. Tuo on juurikin virtalukon ohjaama syöttö.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Mikä tarkoitus mahtaa olla apukuskin penkin alle liittimeen tulevilla kahdella johdolla? Korista tulevat Keltainen sekä kelta-oranssi katkaistu. Näitä nyt ihmetelly samalla ku airbac valon palamiselle syytä etsinyt. Kyseessä -98 525tds
Kukaan Westfalian koukun omistava joutunut vaihtamaan PDC-antureita taakse sedaniin? Yritin tiirailla räjäytyskuvaa että mistä tuo puskuri kannattais päästää irti. Puskuriahan ei tarvisi saada kun liu'utettua pikkusen taakse, jotta keskimmäisen anturin vaihto onnistuu. Löysäänkö "ilman koukkua" -tyyliin vain nuo kolmiomuodossa olevat M10:t osasta numero #3? Vai kannattaisko vetää aisojen sisältä koko pakettia taaksepäin?
Pitää vaihtaa e39 M5 autoon pakonokka-akselin asentotunnistin kuskin puoleiseen lohkoon. Raikkarikotelot pitää purkaa ensin pois mutta onko muuta jotain erityistä tässä hommassa joka olisi hyvä tietää :think
Comment