Originally posted by janke
View Post
E39 puhaltimen siili?
Collapse
X
-
Originally posted by janke View PostOnkohan tuo e39 automaatti ilmastointi täysin automaattinen? Eli kun kesällä autossa vaikka 30astetta lämmintä ja paneelissa vaikka 22 astetta, niin pitäisikö ilmastointilaitteen automaattisesti viilentää ilma tuohon 22? ILMAN, että painaa sitä tähtinappia josta alkaa heti pukkaan kylmää?:thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostOnkohan tuo e39 automaatti ilmastointi täysin automaattinen? Eli kun kesällä autossa vaikka 30astetta lämmintä ja paneelissa vaikka 22 astetta, niin pitäisikö ilmastointilaitteen automaattisesti viilentää ilma tuohon 22? ILMAN, että painaa sitä tähtinappia josta alkaa heti pukkaan kylmää?:thinkLast edited by Jürgen_; 09-12-2010, 16:36.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostJos vaikka ulkona 28 astetta lämmintä. Eli laite ei ole täysin automaattinen.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostOletko joskus nähnyt automaatti-ilmastointia jossa ei kompuraa saa halutessaan pois käytöstä?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostNoh. olen joo. Mutta olenko ymmärtänyt oikein että kompuraa ei saa käyttää jos on pakkasta ulkona? Mun 523:ssa jos asetukset on 22 astetta pakkas kelillä ja laittaa kompuran päälle niin kohta on -22 sisällä! Toimiikohan se nyt sitten aivan oikein?Se oliskin eri makiaa kun kesällä sais manuaalisesti rämpätä sitä nappia edestakas
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Ei mitään oo alkanu kyrpimään moinen ominaisuus?
Kannattaa pistää läppäri kiinni ja inpalla lukasta mitä IHKA:sta löytyy, ei se siili ainakaan ole. Jos mitään ei löydy ni sitten livedatasta ihmettelemään anturilukemia.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Nyt taas jälleen ilmailtiin eikä mitään tuloksia tullut. Edelleen kuskille kuumaa, pelkääjälle haaleeta ilmaa. Kuinka toi automaattiilmastointi toimii, kun kuskinpuoleisesta lämpösäätimestä palkit muuttuu lisää sitten kuumaa tai kylmää, mut vänkärinpuoleisesta namikasta ei tapahdu mitään, vaikka laittaa 16 tai 32 niin palkit ei muutu miksikään? Taas jälleen epäillyttää se siili!!!Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostNyt taas jälleen ilmailtiin eikä mitään tuloksia tullut. Edelleen kuskille kuumaa, pelkääjälle haaleeta ilmaa. Kuinka toi automaattiilmastointi toimii, kun kuskinpuoleisesta lämpösäätimestä palkit muuttuu lisää sitten kuumaa tai kylmää, mut vänkärinpuoleisesta namikasta ei tapahdu mitään, vaikka laittaa 16 tai 32 niin palkit ei muutu miksikään? Taas jälleen epäillyttää se siili!!!
Puhaltimen nopeuteen vaikuttaa vain kuskin puolen lämmön asetuksien muuttaminen. Apumiehen puoleisen lämpöasetuksen muuttaminen ei vaikuta puhallusnopeuteen, mutta pitäisi tietysti vaikuttaa oikealta puolelta hyttiin tulevan ilman lämpötilaan.
Eli veivaa siihen vänkärin säätimeen vuoronperään 16 ja 32 astetta, laita puhallus käsiasentoon (alas & ylös), ja odota hetki kun lämpö asetuu. Sit ei kun kädellä kokeilemaan esim alasuuttimista onko kuskin ja vänkärin puolella eroa puhalluslämmöissä.
Jos vänkärille ei kaikesta huolimatta tule lämmintä, on tod.näk toinen vesiventtiileistä jumissa. Jos on, niin koputtelemalla se saattais lähtee liikkeelle, tai sit ei."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostNyt taas jälleen ilmailtiin eikä mitään tuloksia tullut. Edelleen kuskille kuumaa, pelkääjälle haaleeta ilmaa. Kuinka toi automaattiilmastointi toimii, kun kuskinpuoleisesta lämpösäätimestä palkit muuttuu lisää sitten kuumaa tai kylmää, mut vänkärinpuoleisesta namikasta ei tapahdu mitään, vaikka laittaa 16 tai 32 niin palkit ei muutu miksikään? Taas jälleen epäillyttää se siili!!!E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostSulla mahtaa olla vesiventtiili jumissa :think
Selvis minkä takia ei vänkärin puolelle tullut lämmintä.. Vesi venttiiliin oli kytketty putket väärin. En toki ole vielä ehtinyt pajalle kääntämään, mutta näin näky olevan. En ole varma olenko itse laittanut väärin, kun venttiilejä putsailin, vai olivatko jo valmiiksi väärin!!! Kannattaisko hommata vesiventtiilit jossa on vedenkierto moottori samassa paketissa? Varmasti kaupunki ajossa hyvä? :think Ja mistä virta sille kiertomoottorille?Last edited by janke; 19-12-2010, 10:43.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostSelvis minkä takia ei vänkärin puolelle tullut lämmintä.. Vesi venttiiliin oli kytketty putket väärin. En toki ole vielä ehtinyt pajalle kääntämään, mutta näin näky olevan. En ole varma olenko itse laittanut väärin, kun venttiilejä putsailin, vai olivatko jo valmiiksi väärin!!! Kannattaisko hommata vesiventtiilit jossa on vedenkierto moottori samassa paketissa? Varmasti kaupunki ajossa hyvä? :think Ja mistä virta sille kiertomoottorille?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment