Originally posted by Driver22
View Post
E39 vetokoukun asennus
Collapse
X
-
nyt tarvittais e39 vm12/95 vetokoukun johtojen kanssa apua.irtonaisia johtoja on kolme
puna/sini ?
sini/puna/keltaisella poikki raidalla ?
punainen ?
kolme ruskeaa ?
ilmeisesti alkuperäinen johtosarja
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Driver22 View PostTuolla valmistajan kotisivuillahan oli kovemmat hinnat kuin KL-Varaosissa? Ja siellä luki ettei autoihin jossa parkkitutka, eikä sellaista edes tarjottu joka olisi passannut tutkalliseen autoon. Ota noista nyt sitten selvää.
Mutta mistä olette hommanneet sähkösarjoja edullisimmin, ja tarviiko muuta tuohon lisäksi?
joudun kyllä parkkitutkan painamaan pois kun peruuttaa, mutta olen tullut toimeen tämän kanssa.
Ei ole vaikea tehdä jos vähänkään pysyy kolvi kädessä
Leave a comment:
-
-
Toivottavasti on hyvä veturi.... "pientä" huoltoa, kolinan ja kalinan paikannusta edestä jne.
Tuo koukkuhan oli irroitettava? Onkohan eroja "painoissa" eri koukuilla?
Siis, saako koukkuun esim. polkupyörää painavampaa laittaa?
Pitää tietysti olla "paypalli" jutut,että voi tuolta tilata..?
Reilu satkun kalliimpi Kiinteään koukkuun verrattuna (Motonet).
Ite hakisin purkuautosta irroitettavan koukun. Tai ainakin nuo hinnat kuulostaa suht suolasista.
Leave a comment:
-
-
tämä nytten on offtopiccia, Mutta, sattuuko kukaan tietämään kuuluuko sigun autoon, takapuskurin taakse jtn metallipalkkia? Koukku kun on asennettu mulle, mutta ottaisin sen mieluusti pois.
Leave a comment:
-
-
Tuolla valmistajan kotisivuillahan oli kovemmat hinnat kuin KL-Varaosissa? Ja siellä luki ettei autoihin jossa parkkitutka, eikä sellaista edes tarjottu joka olisi passannut tutkalliseen autoon. Ota noista nyt sitten selvää.
Mutta mistä olette hommanneet sähkösarjoja edullisimmin, ja tarviiko muuta tuohon lisäksi?
Leave a comment:
-
-
Käsittäkseni ainoa ero koukuissa on sedan / touring eli eivät sovi ristiin.
Retrofit setti tilattiin runkonumerolla.
Leave a comment:
-
-
Eli kaikissa e39:seissä on samanlaiset koukut ja kiinnityspisteet, kyse on vain tuosta diffuusorista joka täytyy vaihtaa siihen luukulliseen versioon?
Entäs sitten nuo sähkösarjat, täytyykö vuosimallin/parkkitutkan mukaan olla eri vai käykö kaikissa nämä ristiin?
Leave a comment:
-
-
Tuo Kl-varaosien hinta on ihan kusetusta. Ostin laakkoselta M5 retrofit koukkusetin, mukana tuli piuhasarjat, boksi, koukku, uudet sisäverhoilumuovit koukunpaikoilla "vararenkaan" paikalle, uusi diffuusori ja peiteluukku siihen.
Asennus oli suoraan plug'n play joten sen pystyy itsekin tekemään helposti.
Autossani on parkkitutka mutta koukun asennuksella ei ole mitään vaikutusta siihen eikä mukana tullut mitään hiluja parkkitutkaa varten.
Eli kaikki tarpeellinen + vähän ylimääräistäkin ja hintaa tuli 840 euroa - 10% BCF alennusta.Last edited by Heguli; 03-10-2009, 13:16.
Leave a comment:
-
-
Ite hakisin purkuautosta irroitettavan koukun. Tai ainakin nuo hinnat kuulostaa suht suolasista. Omassa kipossa alkuperäinen irroitettava ja todella kätevä..
Leave a comment:
-
-
E39 M-Sport + vetokoukku?
Pitäisi alkaa tuohon E39 528i M-Sport II 01/2000 hommaamaan vetokoukkua. Autossa on lisäksi parkkitutka takana. KL-varaosista sain tarjouksen:
Vetokoukun sähkösarja 265 euroa.
Vetokoukku 240 euroa.
Irtokoukku 445 euroa.
Eli minkälaisia sarjoja olette näihin hommanneet ja mihin hintaan? Onko kukaan löytänyt Ebaystä näitä? Ilmeisesti tarvitsee myös sen toisen diffuusorin, missä on irroitettava palikka vetokoukun kohdalla?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Samppae39 View PostHyvän valinnan teit vaunun veturksi. Keväällä laitoin omaan samanlaiseen koukun. Koukun tilasin täältä:
Homma pelas hyvin ja toimitus oli nopeaa. Hankin vielä paikallisesta merkkiliikkeestä tuon vetokoukun vaatiman reiän peitelevyn ja sille tuen. makso n. 30€.
Osat 10 ja 12
Paketissa tulleessa sähkösarjassa ei muistaakseni ollut parkkitutkan vaatimaa piuhaa, en ole varma tästä. Sähkösarja oli joku Jaeger merkkinen Tsekeistä tms., mutta hyvin se on pelannut. Asennus oli helppoa. Lampun takaa johdot poikki ja siitä haarottamalla boksille. Koukun asennus muutenki nsujui luontevasti ja koukku tuntuu olevan laadukas. Puskurin kuoressa ja palkissakin oli valmiit merkinnät, mistä pitää ottaa palasia pois.
Alustasarja selviää huoltokirjassa olevasta tarrasta, jossa on lueteltu varusteet.
Toivottavasti on hyvä veturi.... "pientä" huoltoa, kolinan ja kalinan paikannusta edestä jne.
Tuo koukkuhan oli irroitettava? Onkohan eroja "painoissa" eri koukuilla?
Siis, saako koukkuun esim. polkupyörää painavampaa laittaa?
Pitää tietysti olla "paypalli" jutut,että voi tuolta tilata..?
Reilu satkun kalliimpi Kiinteään koukkuun verrattuna (Motonet).
Leave a comment:
-
-
Itse laitatin muutama viikko sitten Jyväskylän Laakkosella uuden alkuperäisen irroitettavan vetokoukun johtosarjoineen. Hinnaksi jäi BMW-Clubin kortilla 1150 €. Hinta aika suolainen, mutta elämä on. Itse näpräämällä pystyy tekemään ohjausboksin kuten -Tapi aiemmin kirjoittikin. Se mikä oli erikoista niin hinta oli yli 500 € vähemmän kuin vuonna 2006 syksyllä kun kyselin koukun asennusta Laakkoselta.
Leave a comment:
-
-
Hyvän valinnan teit vaunun veturksi. Keväällä laitoin omaan samanlaiseen koukun. Koukun tilasin täältä:
Homma pelas hyvin ja toimitus oli nopeaa. Hankin vielä paikallisesta merkkiliikkeestä tuon vetokoukun vaatiman reiän peitelevyn ja sille tuen. makso n. 30€.
Osat 10 ja 12
Paketissa tulleessa sähkösarjassa ei muistaakseni ollut parkkitutkan vaatimaa piuhaa, en ole varma tästä. Sähkösarja oli joku Jaeger merkkinen Tsekeistä tms., mutta hyvin se on pelannut. Asennus oli helppoa. Lampun takaa johdot poikki ja siitä haarottamalla boksille. Koukun asennus muutenki nsujui luontevasti ja koukku tuntuu olevan laadukas. Puskurin kuoressa ja palkissakin oli valmiit merkinnät, mistä pitää ottaa palasia pois.
Alustasarja selviää huoltokirjassa olevasta tarrasta, jossa on lueteltu varusteet.
Leave a comment:
-
Leave a comment: