Originally posted by _Bäri_
View Post
E39 ilmastoinnin kennon flekti ei toimi
Collapse
X
-
-
-
E39 kanssa ei ihan jokasta kymppiä kannata laskea.
Tai sit oon vaa tottunu suomessa laillisiin ryöstöihin. :think
Leave a comment:
-
-
Mun mielestä pieni hinta ero, varsinki jos tulee takuu hommia.. Mut jokanen tyylillään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _Bäri_ View Post240€ flekti. Onko oikeesti jonku mielestä kallis? Varsinki kun orkkis maksaa ~500€.
Leave a comment:
-
-
240€ flekti. Onko oikeesti jonku mielestä kallis? Varsinki kun orkkis maksaa ~500€.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostSellanen pulju kun bemariosat.fi. Soitat sinne niin saat laadukkaat osat oikeesti järkevää hintaa. Eikä tarvi ihmetellä ulkomaalaisten verkkokauppojen lanssa.
Leave a comment:
-
-
Sellanen pulju kun bemariosat.fi. Soitat sinne niin saat laadukkaat osat oikeesti järkevää hintaa. Eikä tarvi ihmetellä ulkomaalaisten verkkokauppojen lanssa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostOrkkis maksaa yli 500 euroa marmorilla. Mistä olette NRF:ää ostaneet edullisimmin?
Autodoc, aeromotors tai profiteile. Todennäköisesti joku noista kolmesta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lihakimpale View PostNRF:n tarvikeflekti pyörinyt keulalla nyt vähän toista kuukautta. Ei ole mitenkään erityisen äänekäskään, kuten jotkut tarvikeflektit tuntuvat olevan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hezman View PostMistä tuo tuloilman lämpö on mitattu?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostTuli ajettua ilman flektiä 500km matka-ajoa helteessä ja aurinkokin porotti, ilman lämpötila +28, tie +47, tuloilma huiteli n. +53C. Ilmastointi säädettynä 22 asteen pyynnille. Ei valunut hiki mutta ehkä tehot oli vähän kateissa.
Mitä vahinkoa autolle tulee jos ajelee ilman flektiä pidempään?
Katselin että aika paljon saa keulaa purkaa vaihtamisen takia. Mitä muuta ennaltaehkäisevää kantsisi tehdä samalla, vanos jne. ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostTuli ajettua ilman flektiä 500km matka-ajoa helteessä ja aurinkokin porotti, ilman lämpötila +28, tie +47, tuloilma huiteli n. +53C. Ilmastointi säädettynä 22 asteen pyynnille. Ei valunut hiki mutta ehkä tehot oli vähän kateissa.
Mitä vahinkoa autolle tulee jos ajelee ilman flektiä pidempään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lihakimpale View PostToisilla taas ei kompura lähde käyntiin ollenkaan, jos ei flekti pelaa.. kuten minulla oli näin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Scitso View PostEi sielt mitään pitäis hajota. Ilmastoinnin teho vaan laskee.
Ei flekti vaihto ole isokaan homma, valot,puskuri,ilmanohjainmuovit,flekti ja kasaus käänteisessä järjestyksessä. Noin tunti meni itellä. Samalla kannattaa putsailla se flektin ja lauhduttimen välimaasto oravista.
Toisilla taas ei kompura lähde käyntiin ollenkaan, jos ei flekti pelaa.. kuten minulla oli näin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: