memebuy23buy

E39 ilmastoinnin kennon flekti ei toimi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HTK12
    replied
    Originally posted by _Bäri_ View Post
    E39 kanssa ei ihan jokasta kymppiä kannata laskea.
    Tai sit oon vaa tottunu suomessa laillisiin ryöstöihin. :think
    Itse tilannut jo niin kauan tavaraa netistä, että ei kyllä pysty näillä ryöstö hinnoilla enää ostamaan osia Suomesta. Ainakin täällä susirajalla hinnat on kyllä niin järjettömät ja toimitusajat sellaiset, että ei tule enää usein edes vaivauduttua kysymään. Kiristimen rulla 30€ ja toimitusaika yli 30pv, saksasta saman valmistajan rulla 10€ ja viikko. Tehostimenpumppu paikallinen putka ~1100€ ja taas reilu kuukausi toimitukseen, ebay ~350€ ja reilu viikko.

Leave a comment:

• _Bäri_
    replied
    E39 kanssa ei ihan jokasta kymppiä kannata laskea.
    Tai sit oon vaa tottunu suomessa laillisiin ryöstöihin. :think

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Mun mielestä pieni hinta ero, varsinki jos tulee takuu hommia.. Mut jokanen tyylillään.
    Niin melkein aina unohtaa että BMW:thän on rahamiesten autoja...satku sinne tänne mitään merkkaa...

Leave a comment:

• _Bäri_
    replied
    Mun mielestä pieni hinta ero, varsinki jos tulee takuu hommia.. Mut jokanen tyylillään.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    240€ flekti. Onko oikeesti jonku mielestä kallis? Varsinki kun orkkis maksaa ~500€.
    Helvetin kallis... https://www.ebay.de/itm/New-Genuine-...IAAOSwbF1aFSmb

Leave a comment:

• _Bäri_
    replied
    240€ flekti. Onko oikeesti jonku mielestä kallis? Varsinki kun orkkis maksaa ~500€.

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Sellanen pulju kun bemariosat.fi. Soitat sinne niin saat laadukkaat osat oikeesti järkevää hintaa. Eikä tarvi ihmetellä ulkomaalaisten verkkokauppojen lanssa.
    Kyllä ainakin flektin osalta hinta on tuolla sitä luokkaa että kyllä vähän kannattaa enemmin "ihmetellä" ulkomaalaisten verkkokauppojen kanssa.

Leave a comment:

• _Bäri_
    replied
    Sellanen pulju kun bemariosat.fi. Soitat sinne niin saat laadukkaat osat oikeesti järkevää hintaa. Eikä tarvi ihmetellä ulkomaalaisten verkkokauppojen lanssa.

Leave a comment:

• lihakimpale
    replied
    Originally posted by 205/65-15H View Post
    Orkkis maksaa yli 500 euroa marmorilla. Mistä olette NRF:ää ostaneet edullisimmin?

Autodoc, aeromotors tai profiteile. Todennäköisesti joku noista kolmesta.

Leave a comment:

• 205/65-15H
    replied
    Originally posted by lihakimpale View Post
    NRF:n tarvikeflekti pyörinyt keulalla nyt vähän toista kuukautta. Ei ole mitenkään erityisen äänekäskään, kuten jotkut tarvikeflektit tuntuvat olevan.
    Orkkis maksaa yli 500 euroa marmorilla. Mistä olette NRF:ää ostaneet edullisimmin?

Leave a comment:

• 205/65-15H
    replied
    Originally posted by Hezman View Post
    Mistä tuo tuloilman lämpö on mitattu?
    Navissa on OBD- palikka josta saa kaikkea hassua dataa...eli tieto tulee sieltä, auton anturilta luulisin....

Leave a comment:

• Hezman
    replied
    Tuli ajettua ilman flektiä 500km matka-ajoa helteessä ja aurinkokin porotti, ilman lämpötila +28, tie +47, tuloilma huiteli n. +53C. Ilmastointi säädettynä 22 asteen pyynnille. Ei valunut hiki mutta ehkä tehot oli vähän kateissa.

Mitä vahinkoa autolle tulee jos ajelee ilman flektiä pidempään?

Katselin että aika paljon saa keulaa purkaa vaihtamisen takia. Mitä muuta ennaltaehkäisevää kantsisi tehdä samalla, vanos jne. ?
    Mistä tuo tuloilman lämpö on mitattu?

Leave a comment:

• 0se
    replied
    Tuli ajettua ilman flektiä 500km matka-ajoa helteessä ja aurinkokin porotti, ilman lämpötila +28, tie +47, tuloilma huiteli n. +53C. Ilmastointi säädettynä 22 asteen pyynnille. Ei valunut hiki mutta ehkä tehot oli vähän kateissa.

Mitä vahinkoa autolle tulee jos ajelee ilman flektiä pidempään?
    Rasittaa kompuraa ja letkuja. Voi siis pidemmän päälle aiheuttaa kompuravaurion ja vuotavia letkuja.

Leave a comment:

• Scitso
    replied
    Originally posted by lihakimpale View Post
    Toisilla taas ei kompura lähde käyntiin ollenkaan, jos ei flekti pelaa.. kuten minulla oli näin.
    Ite ostin ton FL 530d.n flekti vikasena tammikuussa ilmastointi pelas hyvi ja kylnää tuli paikallaakin. Nyt vaihdoin uuden flektin kuukaus sitten, ehkä vähän paremmin tekee paikallaan kylmää.

Leave a comment:

• lihakimpale
    replied
    Originally posted by Scitso View Post
    Ei sielt mitään pitäis hajota. Ilmastoinnin teho vaan laskee.
    Ei flekti vaihto ole isokaan homma, valot,puskuri,ilmanohjainmuovit,flekti ja kasaus käänteisessä järjestyksessä. Noin tunti meni itellä. Samalla kannattaa putsailla se flektin ja lauhduttimen välimaasto oravista.

Toisilla taas ei kompura lähde käyntiin ollenkaan, jos ei flekti pelaa.. kuten minulla oli näin.

Leave a comment:

Working...
X