Originally posted by _Bäri_
View Post
E39 ilmastoinnin kennon flekti ei toimi
Collapse
X
-
Itse tilannut jo niin kauan tavaraa netistä, että ei kyllä pysty näillä ryöstö hinnoilla enää ostamaan osia Suomesta. Ainakin täällä susirajalla hinnat on kyllä niin järjettömät ja toimitusajat sellaiset, että ei tule enää usein edes vaivauduttua kysymään. Kiristimen rulla 30€ ja toimitusaika yli 30pv, saksasta saman valmistajan rulla 10€ ja viikko. Tehostimenpumppu paikallinen putka ~1100€ ja taas reilu kuukausi toimitukseen, ebay ~350€ ja reilu viikko.
-
E39 kanssa ei ihan jokasta kymppiä kannata laskea.
Tai sit oon vaa tottunu suomessa laillisiin ryöstöihin. :think
Leave a comment:
-
Mun mielestä pieni hinta ero, varsinki jos tulee takuu hommia.. Mut jokanen tyylillään.
Leave a comment:
-
Helvetin kallis... https://www.ebay.de/itm/New-Genuine-...IAAOSwbF1aFSmbOriginally posted by _Bäri_ View Post240€ flekti. Onko oikeesti jonku mielestä kallis? Varsinki kun orkkis maksaa ~500€.
Leave a comment:
-
240€ flekti. Onko oikeesti jonku mielestä kallis? Varsinki kun orkkis maksaa ~500€.
Leave a comment:
-
Kyllä ainakin flektin osalta hinta on tuolla sitä luokkaa että kyllä vähän kannattaa enemmin "ihmetellä" ulkomaalaisten verkkokauppojen kanssa.Originally posted by _Bäri_ View PostSellanen pulju kun bemariosat.fi. Soitat sinne niin saat laadukkaat osat oikeesti järkevää hintaa. Eikä tarvi ihmetellä ulkomaalaisten verkkokauppojen lanssa.
Leave a comment:
-
Sellanen pulju kun bemariosat.fi. Soitat sinne niin saat laadukkaat osat oikeesti järkevää hintaa. Eikä tarvi ihmetellä ulkomaalaisten verkkokauppojen lanssa.
Leave a comment:
-
Originally posted by 205/65-15H View PostOrkkis maksaa yli 500 euroa marmorilla. Mistä olette NRF:ää ostaneet edullisimmin?
Autodoc, aeromotors tai profiteile. Todennäköisesti joku noista kolmesta.
Leave a comment:
-
Orkkis maksaa yli 500 euroa marmorilla. Mistä olette NRF:ää ostaneet edullisimmin?Originally posted by lihakimpale View PostNRF:n tarvikeflekti pyörinyt keulalla nyt vähän toista kuukautta. Ei ole mitenkään erityisen äänekäskään, kuten jotkut tarvikeflektit tuntuvat olevan.
Leave a comment:
-
Navissa on OBD- palikka josta saa kaikkea hassua dataa...eli tieto tulee sieltä, auton anturilta luulisin....Originally posted by Hezman View PostMistä tuo tuloilman lämpö on mitattu?
Leave a comment:
-
Mistä tuo tuloilman lämpö on mitattu?Originally posted by 205/65-15H View PostTuli ajettua ilman flektiä 500km matka-ajoa helteessä ja aurinkokin porotti, ilman lämpötila +28, tie +47, tuloilma huiteli n. +53C. Ilmastointi säädettynä 22 asteen pyynnille. Ei valunut hiki mutta ehkä tehot oli vähän kateissa.
Mitä vahinkoa autolle tulee jos ajelee ilman flektiä pidempään?
Katselin että aika paljon saa keulaa purkaa vaihtamisen takia. Mitä muuta ennaltaehkäisevää kantsisi tehdä samalla, vanos jne. ?
Leave a comment:
-
Rasittaa kompuraa ja letkuja. Voi siis pidemmän päälle aiheuttaa kompuravaurion ja vuotavia letkuja.Originally posted by 205/65-15H View PostTuli ajettua ilman flektiä 500km matka-ajoa helteessä ja aurinkokin porotti, ilman lämpötila +28, tie +47, tuloilma huiteli n. +53C. Ilmastointi säädettynä 22 asteen pyynnille. Ei valunut hiki mutta ehkä tehot oli vähän kateissa.
Mitä vahinkoa autolle tulee jos ajelee ilman flektiä pidempään?
Leave a comment:
-
Ite ostin ton FL 530d.n flekti vikasena tammikuussa ilmastointi pelas hyvi ja kylnää tuli paikallaakin. Nyt vaihdoin uuden flektin kuukaus sitten, ehkä vähän paremmin tekee paikallaan kylmää.Originally posted by lihakimpale View PostToisilla taas ei kompura lähde käyntiin ollenkaan, jos ei flekti pelaa.. kuten minulla oli näin.
Leave a comment:
-
Originally posted by Scitso View PostEi sielt mitään pitäis hajota. Ilmastoinnin teho vaan laskee.
Ei flekti vaihto ole isokaan homma, valot,puskuri,ilmanohjainmuovit,flekti ja kasaus käänteisessä järjestyksessä. Noin tunti meni itellä. Samalla kannattaa putsailla se flektin ja lauhduttimen välimaasto oravista.
Toisilla taas ei kompura lähde käyntiin ollenkaan, jos ei flekti pelaa.. kuten minulla oli näin.
Leave a comment:
Leave a comment: